Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi har flybilletter til Malaga

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-18, 00:33   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har flybilletter til Malaga

Drar med to barn på 9 og 13. Planen er Nerja. Der er vi kjent. Men jeg er åpen for andre steder også. Hvor i så fall? Skal ikke ha leiebil. Eldste ønsker seg en tur til Gibraltar. Er det verdt turen? Vi skal ha siste natt i Malaga. Kan jo evt kombinere det med det?

Hotelltips til Malaga?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 10:02   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Jeg synes Gibraltar er verdt å få med seg. Vi har vært der mange ganger (med ulike gjester), siste to gangene med flere ungdommer. Ungdommene likte det veldig godt Jeg ville nok overveid leiebil. Det er veldig greit å kjøre i det området synes jeg. Når det er sagt, går det helt sikkert bussturer dit også, det blir vel fort to timer hver vei med buss fra Malaga.

Sånn ellers er det mange fine steder på andre siden av Malaga også (Benalmadena, Fuengirola, Cala de Mijas +++), kommer litt an på hva dere er ute etter.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 19:46   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Vi har også vært i Gibraltar. En turistfelle selvsagt, men gøy. Verdt turen synes jeg også. Anbefaler å komme tidlig på dagen. Hyggelig by der med puber etc i britisk stil. Det er jo artig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 21:14   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Å bli med på guidet tur med bil opp i Gibraltarfjellet er noe av det kjekkeste jeg har gjort. For en utsikt! Og masse historie. Grotter og apekatter.

Nede i sentrum er det også koselig.

Men Gibraltar er lengre fra Malaga enn du tror.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 21:15   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Vi tok den taubanen opp til toppen og det var også veldig spennende. Og helt fascinerende med de apekattene der oppe altså.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 22:35   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Å bli med på guidet tur med bil opp i Gibraltarfjellet er noe av det kjekkeste jeg har gjort. For en utsikt! Og masse historie. Grotter og apekatter.

Nede i sentrum er det også koselig.

Men Gibraltar er lengre fra Malaga enn du tror.

Nettopp. Nerja er jo rundt en time fra Malaga så det blir langt og særlig for dagstur.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 23:37   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nettopp. Nerja er jo rundt en time fra Malaga så det blir langt og særlig for dagstur.

Og særlig uten bil.

Men sånn ellers vil jeg anbefale Gibraltar på det varmeste. Jeg dro dit helt uten forventinger og trodde egentlig at poenget var at det var England i Spania, men jeg ble utrolig positivt overrasket fra alt til å spasere over flystripen, den koselige byen, og ikke minst den flotte, store klippen både utvendig og innvendig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:52   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Mulig vi i så fall bør ta en natt i nærheten for å slippe at turen blir så lang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 10:54   #9
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Dere vil ikke leie leilighet i stede da? Vi skal det i sommer, rett ved havnen i Duquesa.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 11:41   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Dere vil ikke leie leilighet i stede da? Vi skal det i sommer, rett ved havnen i Duquesa.

Jo, jeg har tenkt tanken, men det meste i Nerja er opptatt for lengst. Vi vil ha gåavstand til strand og sentrum.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 11:55   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Hvordan tenker dere å komme dere fra Malaga til Nerja uten leiebil? Vi var to uker i Nerja for noen år siden, og jeg hadde klikket om vi ikke hadde bil, tror jeg. V bodde ved Burriana Beach, i leilighetsbygget Capistrano Beach. Gikk fint an å gå inn til sentrum derfra.

Vi reiste på tur til Granada, og til et flamingoreservat oppi fjellene, besøkte dryppsteinshulene utenfor Nerja, et badeland, den fjellandsbyen ovenfor Nerja og Malaga. Jeg likte Malaga godt, særlig etter å ha vært utpå bøgda så lenge. De har et fint Picassomuseum som er gratis siste timen (hver dag eller en dag i uka, husker ikke), og noen utgravninger i gamlebyen rundt katedralen som var artig å se på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 12:04   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvordan tenker dere å komme dere fra Malaga til Nerja uten leiebil? Vi var to uker i Nerja for noen år siden, og jeg hadde klikket om vi ikke hadde bil, tror jeg.

Vi forhåndsbestiller taxi tenker jeg, gjorde det samme i fjor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 12:05   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvordan tenker dere å komme dere fra Malaga til Nerja uten leiebil? Vi var to uker i Nerja for noen år siden, og jeg hadde klikket om vi ikke hadde bil, tror jeg. V bodde ved Burriana Beach, i leilighetsbygget Capistrano Beach. Gikk fint an å gå inn til sentrum derfra.

Vi reiste på tur til Granada, og til et flamingoreservat oppi fjellene, besøkte dryppsteinshulene utenfor Nerja, et badeland, den fjellandsbyen ovenfor Nerja og Malaga. Jeg likte Malaga godt, særlig etter å ha vært utpå bøgda så lenge. De har et fint Picassomuseum som er gratis siste timen (hver dag eller en dag i uka, husker ikke), og noen utgravninger i gamlebyen rundt katedralen som var artig å se på.

Gode tips, takk! Vi var i grottene i fjor, men en tur til Frigliana bør det bli. Og jeg vil gjerne ha litt museum og shopping i Malaga.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 12:07   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi forhåndsbestiller taxi tenker jeg, gjorde det samme i fjor.

Ah, ok. Jeg hadde stort behov for å reise derfra med jevne mellomrom. Men i selve Nerja trenger man ikke bil, nei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 22:59   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ah, ok. Jeg hadde stort behov for å reise derfra med jevne mellomrom. Men i selve Nerja trenger man ikke bil, nei.

Vi skal kun være en uke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-18, 00:29   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi forhåndsbestiller taxi tenker jeg, gjorde det samme i fjor.

Nei, vi tar buss. Koster ikke stort og er visstnok lett, så det skal gå greit.

Leilighet med balkong og sjøutsikt er bestilt, basseng på takterrasse. Hotell i Malaga er også i boks.

Tviler på det blir Gibraltar, for komplisert når vi ikke skal ha leiebil og feil retning. Det får bli en annen gang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-18, 09:30   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har flybilletter til Malaga

Kult, god ferie!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no