Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stockton, Ca USA

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-18, 12:36   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stockton, Ca USA

Hvor mye skal man tenke på slike rankinger der noen byer kommer dårlig ut.
Har funnet hotell i perfekt avstand fra flyplassen tilførste overnatting.

Også viser det seg at byen (i2012) ble ranket som 2 farligste by i Ca.

Bryr man seg om det? Vi skal bare ligge over en natt liksom.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 12:42   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Jeg hadde nok brydd meg, men jeg er pingle på sånt da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 12:44   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Jeg hadde ikke brydd meg, ikke for én natt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 12:52   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Jeg hadde brydd meg mer om hva som ble sagt om hotellet og området rundt, enn hele byen.

Hadde du tenkt på denne statistikken om du skule besøke Memphis, St. Louis eller Detroit? Hva med New Orleans? De ligger alle over Stockton. Dette handler jo om gjenger som sloss med hverandre, ikke generell nedslakting av naive turister. Men sjekk området hotellet ligger i. Hvorfor er det så billig? Er det fordi det ligger i en skikkelig kjip del av byen? Er det egentlig et type hotell der veldig fattige mennesker bor på heltid?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 14:17   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Jeg hadde ikke brydd meg, men mannen hadde.

Men jeg hadde sjekket hotellet nøye, hvertfall hvis det er et motell. Men ser det greit ut - så kjør på. Jeg ville nok holdt meg unna hvis det ga inntrykk av å være et sted der folk bor over lengre tid.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 14:34   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde brydd meg mer om hva som ble sagt om hotellet og området rundt, enn hele byen.

Hadde du tenkt på denne statistikken om du skule besøke Memphis, St. Louis eller Detroit? Hva med New Orleans? De ligger alle over Stockton. Dette handler jo om gjenger som sloss med hverandre, ikke generell nedslakting av naive turister. Men sjekk området hotellet ligger i. Hvorfor er det så billig? Er det fordi det ligger i en skikkelig kjip del av byen? Er det egentlig et type hotell der veldig fattige mennesker bor på heltid?


Veldig gode poenger.
Det er et Best Western hotell med helt ok rating.
Men jeg fant et annet i en annen by, men passe langt der alle 6 kan bopå samme rom. Ble endabilligere

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 14:41   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Sier som de andre. Sjekk hotellet og gaten, blås i byen.
Jeg er absolutt ikke særlig engstelig av meg, men jeg er ikke dumdristig heller. Vi bodde f.eks i Harlem i sommer, det var gøy og innafor, men jeg ville ikke bodd hvor som helst i Harlem.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 14:43   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Sier som de andre. Sjekk hotellet og gaten, blås i byen.
Jeg er absolutt ikke særlig engstelig av meg, men jeg er ikke dumdristig heller. Vi bodde f.eks i Harlem i sommer, det var gøy og innafor, men jeg ville ikke bodd hvor som helst i Harlem.


Men hvordan sjekker jeg det? Tenkte å booke en del før vi reiser.....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 15:12   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Hotellet sjekker du på Tripadvisor. Der vil det ofte stå litt om strøket også, om det er skikkelig dodgy. Eller du kan rett og slett google nabolaget "Is /navn på nabolag eller bydel/ safe?"

Etterhvert skjønner du hvilke kommentarer som er skrevet av folk med innmari lite reisekunnskap, og hva som er reelle ting å bry seg om.

Eller du kan spørre her, folk er jo ganske bereiste (og flinke til å google).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 15:17   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Jeg har god erfaring med Tripadvisor. Jeg pleier å lese en del anmeldelser, og mange nevner om strøket rundt hotellet utmerker seg negativt. Jeg er enig med Tallulah, du skjønner fort hvilke anmeldelser det er verd å legge vekt på.

Helt på sidelinjen, men jeg leste en gang en norsk anmeldelse av et hotell, hvor det ble nevnt følgende: "Fint hotell, men dårlig erkondichen! Måtte betale ekstra for erkondichen!"

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 16:04   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

erkondichen!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 09:52   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stockton, Ca USA

Da spør jeg her jeg.
Vi har booket altså, men greit å få tips videre. Det er mange netter som skal bookes.

93$ for et rom med plass til alle seks er jammen ikke galt.

https://www.bestwestern.com/en_US/bo...ode.05139.html

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no