Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp Palmefamilien med ferieplanlegging

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-14, 17:29   #21
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp Palmefamilien med ferieplanlegging

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg synes det meste av flybilletter har vært dyrt i år.

Vi fikk veldig bra pris fly til Mallorca, men var nok heldige.
Men sjekket litt nå og fly t/r for Palmenfamilien, utreise 19. juli kan man få fra Torp til ca 8800.- og fra Gardermoen til ca 10.000.- og ca 9000.- med veldig ok flytider hvis man kan fly midt i uken isteden for helg. Jeg synes ikke det er så ille med tanke på at vi nå er i slutten av mars. Vi kjøpte i november.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 18:52   #22
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hjelp Palmefamilien med ferieplanlegging

Hvis Italia kan være aktuelt: Sjekk primatoscana.no. Send de gjerne en mail med dine ønsker, så er jeg sikker å at de klarer å finne noe som kan passe dere. De har vært suverene til å hjelpe oss med å finne noe som har passet våre krav flere ganger! Super service og raske tilbakemeldinger

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 23:36   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp Palmefamilien med ferieplanlegging

Siden min egen tråd dukket opp i feriesøket mitt i år igjen kan jeg jo oppdatere. I 2014 og 2015 endte vi opp med å leie et hus i nærheten av Marbella i Spania. Så får vi se i år, da - tvillingene er et år eldre, så kanskje vi skal våge oss på noe nytt, eller kanskje vi ender opp på samme sted en sommer til. Jeg skal innrømme at å reise med halvgærne småtvins er ikke nødvendigvis avslappende, så en rolig base med bademulighet er et "must".

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no