Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Fantastisk show med barn

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 02:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk show med barn

http://www.liveleak.com/view?i=8a8a48053a

Haka mi ligger i gulvet! Jeg hang meg opp i barna som danser foran "skjermen" og det tok litt tid før jeg forstod at det ikke ER en skjerm bak der, men tusenvis av unger som holder opp bilder.

Det skal nesten ikke gå an, det er helt uvirkelig!! Eneste som er litt trist er at jeg kan tenke meg hvor ufattelig mye arbeid og trening som ligger i dette, håper de ikke har kjørt barna for hardt, og at de liker det de holder på med.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 08:40   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fantastisk show med barn

Nå er jeg litt usikker hvor dette er fra, men det virker veldig "kinesisk" og da kan jeg med en gang si at det ligger vanvittig med treningstimer bak.

Selv fikk jeg litt flashbacks til landsturnstevner når jeg var unge og vi drev troppsgymnastikk sammen med folk fra hele landet. Men vi var vel ikke riktig så sammenkjørt kan man vel si..


Sist redigert av Ingrid-lille : 23-03-07 kl 10:11. Årsak: tullete formulering
Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:36   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fantastisk show med barn

Ojda. Dette er Nord-Korea, ja.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 21:08   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fantastisk show med barn

Kan vel trygt si at det ligger en evighet av timer og masse streng disiplin bak det der.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no