Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Melkefrie fløtekarameller?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-15, 15:31   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.442
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Melkefrie fløtekarameller?

Er det noen som har prøvd å lage melkefrie fløtekarameller? Jeg har prøvd og de står til kjøling nå. De så veldig bra ut når jeg satte dem inn, akkurat som vanlige fløtekarameller så jeg er veldig spent på om de stivner og blir like. Har brukt denne oppskriften:

100 g smør
2 dl kremfløte
100 g sukker
1 dl sirup, lys
1 ts vaniljesukker

Byttet ut smør med blå melange og kremfløte med denne:

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 00:46   #2
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.442
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melkefrie fløtekarameller?

Det funket finfint Kanskje ikke helt samme smaken som de vanlige karamellene men ingen her i huset merket forskjell.

Da er all julebaksten melkefri Veldig greit at guttungen ikke må tenke over hva han spiser hjemme. Han tåler litt melk men det får han gjerne i seg i mat hos andre så da holder vi det melkefritt hjemme.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 07:58   #3
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melkefrie fløtekarameller?

Åh, denne skal jeg óg teste!

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 10:45   #4
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Melkefrie fløtekarameller?

Vil tro det fungerer bra

Jeg laget i fjor,ble kjempegode! Får ikke laget i år, da de har vært utsolgt for lys sirup her pga priskrigen

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no