Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hente og sende en bok fra Norli Oslo?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-19, 12:08   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hente og sende en bok fra Norli Oslo?

Lurte på om noen er innom norli Bogstadveien, Senter Syd eller Colosseum de neste dagene? Og har lyst å ta på seg et oppdrag å kjøpe og sende en bok til meg?

Det er denne boken, kan reserveres med klikk og hent.

https://www.norli.no/antikken

Størst sjanse på Bogstadveien tror jeg, der står det at de har 3 igjen, andre plasser der det står at de har 1 igjen har jeg ikke fått respons.

Hvis noen vil gjøre det kan de jo reservere den på seg selv, så kan jeg vippse når den er hentet, like før den er hentet? Oppdraget innebærer å sende den også, betaler også porto og emballasje selvfølgelig. Kan sikkert vippse over en hundrings for selve oppdraget også.

Man betaler ingenting ved å trykke på klikk og hent, bare at den blir reservert i to døgn. Man skal få en sms fra bokhandelen etter at man reserverer som bekreftelse på at den er reservert. Betaler ved henting, og da kan jeg vippse eventuelt den som henter før betaling.

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 19-03-19 kl 12:20.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no