Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 23:52   #441
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.101
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi sier pingle

Det ante meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:59   #442
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Må innrømme at jeg nesten syntes det ble litt kjedelig i dag.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 09:30   #443
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Må innrømme at jeg nesten syntes det ble litt kjedelig i dag.

Jeg er enig i at det var mindre sprekt (og mindre oppsiktsvekkende) enn tidligere , men det hadde sine øyeblikk. Den omdiskuterte scenen var jo strengt tatt ingen ting.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 09:32   #444
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg lo så tårene trillet! Går det an å være så teit?!? Mannen er ikke god.. Skjønner godt han ikke fikk napp..

Etter alle ting han har gjort de siste årene, så kunne det ikke falt meg inn å tatt i mannen med ei tang en gang! Han må jo være råtten innvendig

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 12:12   #445
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.138
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Det var så utrolig bra i går!
Jeg lo så jeg trillet av sofaen i den scenen med hunden!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 14:06   #446
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Han så jo ut som et monster fra en annen planet i de høye hælene ved siden av de små thailenderne.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 15:35   #447
Physa
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 4
Physa har et hav av muligheter foran seg
Lyspære

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg syns at hele kristenfolket har missforstått fullstendig. Er det noe som setter fokus på hvordan vi egentlig lever så er det dette programmet. Ja, mye er ekkelt men ærlig talt; er det bare jeg som sitter igjen med en vond følelse og seriøst tenker over hvor umoralske og egoistiske vi er blitt? Jeg syns hele programmet stiller spørsmålstegn ved hvordan samfunnet er blitt. Vi burde kanskje tenke oss om en gang eller to etter at vi har sett programmet.

Physa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 15:39   #448
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Har ikke sett de andre programmene, men så gårsdagens.

Syns det var underholdende, og lo høyt flere ganger, men var ikke glad da hunden hoppet opp i senga.

Jeg er nok en av de som kunne spist hva som helst og sett på Schau, ikke noe problem med det nei!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 16:35   #449
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.646
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg skal se episoden i kveld.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no