Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 08:38   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Jeg var trollbundet av Sverre Anker Ousdahl da han spilte i "Faderen" (Strindberg) på Nathionaltheateret for endel år tilbake. Det må være noe av det beste jeg har sett. Fy f*** for en energi på den mannen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 13:48   #22
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Skal vi se...

En gang i London - for temmelig lenge siden - var jeg på et pubteater (Finsbourogh?) og så "Portrait of Dorian Gray". Det var veldig bra.

Andre stykker jeg har sett som har gjort inntrykk er Eugene O'Neills "Lang dags ferd mot natt" og "Petra von Kants bitre tårer" av Fassbinder.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:06   #23
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Les Miserables på Trøndelag teater

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:29   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

" En midtsommernattsdrøm" på Trøndelag teater var HELT fantastisk! - Mye på grunn at jeg har sett stykket som barn og mye fordi scenen var aldeles nydelig!

Ellers så likte jeg "RENT" godt...(også ved Trøndelag Teater)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:57   #25
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Mange! Bleikeplassen på Norske Teatret, Kong Lear med Svein Tindberg akkurat nå på Trøndelag,Wozzeck (opera) ved Royal Opera House i London i fjor, Dødsdansen med Bjørn Sundkvist og Guri Jonsson,Hålogaland(fyttirakkern). Jeg liker godt Erlend Loes teater, sist nå Pingvinhjelpen på Trøndelag og selvfølgelig KardemommeBy på Nasjonalteatret.

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:43   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Det har vært lite teater på meg opp igjennom.
Men - i sommer så vi "Lion King" i London,
det var helt aldeles fantastisk!!
Jeg satt med gåsehud og tårer i øynene da alle
dyrene kom inn. Kulissene og kostymene var verdt
det bare det.

Skal jeg til London flere ganger, så skal denne sees
enda en gang, med beste plasser. Vi fikk møkkaplasser,
som "er veldig bra plasser".

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no