Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 10:23   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Vi skal pusse opp soverommet etterhvert, også lurte jeg på om det ville vært teit å ha nakenbilde av seg selv over senga?? Altså et smakfullt et, litt à la:

http://www.linnealenkus.com/image/pregnancyLLS09.jpg

Teit?!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:24   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Nei, det synes jeg ikke er teit i det hele tatt. Faktisk så synes jeg det var en rasende god ide. Soverommet er jo det beste stedet for et slikt bilde, og et smakfullt nakenbilde er jo ikke å forakte.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:26   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Så bra! Har litt lyst til å gi et sånt bilde til mannen, men litt dumt om det må stues vekk siden man ikke "kan" henge det opp noe sted..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:26   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Hvis du syns det er kult så gå for det da vel! Det er ikke teit i det hele tatt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:27   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Så bra! Har litt lyst til å gi et sånt bilde til mannen, men litt dumt om det må stues vekk siden man ikke "kan" henge det opp noe sted..

Jeg tror det er mange menn som ville satt pris på et slik bilde, ja.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:32   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Kunst!

Det tror jeg blir skikkelig fint.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:40   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Jeg synes det var en kjempeflott idè! (og så er jeg bittelitt misunnelig for at du tar å la det avbildes naken )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:42   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Jøss, det var rålekkert!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:44   #9
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Jeg syns du bare skal gjøre det, orginalt og tøft.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:46   #10
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Hehe, kan vel ikke akkurat skryte på meg å ha en kropp verdig et nakenbilde, men mannen synes jeg er fin, så da....

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:05   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Soverommet er ypperlig sted for slike bilder.
Min mann fikk en hel serie bilder av meg, som jeg tok i utdrikningslaget.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:06   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Jeg vet om flere som har det og jeg synes det er stilig. Min venninne tok slike bilder som mannen fikk i morgengave. De henger på soverrommet og de er vakre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:07   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:08   #14
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Det høres kjempe stilig ut!

Kunne tenkt meg det jeg også om det ikke hadde vært for hengemage og hengepupper.
Hadde nok ikke blitt ett like vakkert bilde nei

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:08   #15
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Absolutt ikke teit. Det er jo forskjell på smakfullt og ikke smakfullt da.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:10   #16
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Det høres kjempe stilig ut!

Kunne tenkt meg det jeg også om det ikke hadde vært for hengemage og hengepupper.
Hadde nok ikke blitt ett like vakkert bilde nei

*Kikker ned og kan bekrefte at jeg selv har hengemage og hengepupper.....*

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:11   #17
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Disse har vi. Det er jo ikke akkurat nakenbilder, men nesten....


Sist redigert av cilen : 09-08-07 kl 11:53. Årsak: *blyg*
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:11   #18
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Jeg ville nok hatt en rullegardin over som jeg kunne dra ned når ikke vi var tilstede he he.......

Mine to tenåringer ville nok reagert kraftig på noe sånt. Nakne foreldre guuusj...... :sjokka:

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:20   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Må innrømme at jeg ville blitt litt pinlig berørt om jeg hadde sett noe slikt hjemme hos noen. :snerpe:

Bildene til Cilen var derimot veldig fine. (Eller ikke derimot, det var jo fint det andre også. Kunne nok tenkt meg å ta slike bilder, men kanskje ikke å henge dem opp.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 09-08-07 kl 11:38.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:25   #20
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Må innrømme at jeg ville blitt litt pinlig berørt om jeg hadde sett noe slikt hjemme hos noen. :snerpe:



Men på soverommet? Hvor ofte har man gjester med inn dit liksom? Tror jeg ville blitt pinlig berørt om noen hadde forvillet seg inn i mitt kaotiske soverom.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no