Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Orderudsaken - hva tenker du om den?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-18, 15:57   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Orderudsaken - hva tenker du om den?

Pressekonferanse i dag, jeg har bare lest om den, ikke sett på. Hva tenker dere?

Orderudsaken var jo en veldig snål sak, helt fra starten, med bomben som ble funnet på dørmatta til Anne Orderud Paust osv. Det er vel ingen tvil om at Kristin Kirkemo og Lars Grønnerud var noen skikkelige skurker, og at ekteparet Orderud slet med å få folks sympati, kun basert på hvordan de fremsto.


Jeg syns det virker som tynne saker. Jeg blir alltid skeptisk når noen kaller inn til pressekonferanse, lover nye bevis, også vil de ikke si noe.

Samtidig syns jeg jo ikke at folk skal dømmes uskyldig for drap, bare fordi de ikke har pressetekke.

På meg virker det som pressen er temmelig skeptiske også:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-har-nye-bevis
https://www.dagbladet.no/nyheter/ord...erige/69933606

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 16:05   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Jeg synes saken er like underlig nå som den gang. Merkelig pressekonferanse, med hentydninger til det ene og andre. Jeg håper jo på en måte ikke de dømte er uskyldige, det ville jo vært fælt om de har sittet fengslet så lenge på feil grunnlag. Og Sandberg ... Vel, han oser jo ikke av troverdighet.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 25-06-18 kl 16:14.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 16:19   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Det nye beviset er et anonymt, håndskrevet tips fra Sverige, med anklager av jugoslavisk mafia, er det så? I så fall, ikke kjempetungt, tenker jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 16:20   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

De er jo dømt for medvirkning, ikke selve drapet, og slik jeg husker saken så var det ganske godt bevist at de hadde planlagt drapene. Man fant bare aldri ut hvem som hadde gjennomført det. Så kan man hevde at de bare hadde "lekt med tanken", men de lekte i så fall temmelig konkret!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 16:22   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

De hadde vel planlagt drapene? Det har man på det rene? Jeg tror ikke på uflaks i den størrelsesorden at man planlegger drap på tre personer, og så kommer noen andre (mafiaen?) en i forkjøpet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 16:24   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Altså, det kan jo alltids hende at de planla, den shady svigerinnen og hennes enda mer shady eks tok litt av og kom i skade for å på en måte bestille et drap fra noen (mafiajugoslaver) som var litt trigger happy. Men det virker ganske søkt..

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:05   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Jeg tror det skal mye til før de frifinnes fra medvirkning
Og han Sandberg... han er jeg i grunn litt skeptisk til.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:18   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, det kan jo alltids hende at de planla, den shady svigerinnen og hennes enda mer shady eks tok litt av og kom i skade for å på en måte bestille et drap fra noen (mafiajugoslaver) som var litt trigger happy. Men det virker ganske søkt..



Jeg husket ikke at planleggingen var bevist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:24   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Jeg er veldig spent på de nye opplysningene, kjenner jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:24   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Fortsatt en underlig sak, har ikke helt troen på at de frifinnes for medvirkning.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:37   #11
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Tenker at dommen var riktig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:41   #12
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tenker at dommen var riktig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 20:50   #13
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Jeg har alltid syns at det var rart at den personen som hadde fysisk bevis ikke ble dømt strengere enn de som kun hadde indisier som bevis.

Skulle de være helt uskyldige håper jeg de får gjenopptatt dommen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 23:04   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg har alltid syns at det var rart at den personen som hadde fysisk bevis ikke ble dømt strengere enn de som kun hadde indisier som bevis.

Skulle de være helt uskyldige håper jeg de får gjenopptatt dommen.

Straffen har jo ikke noe med hvor sterke bevisene er å gjøre! Enten er bevisene sterke nok til dom, eller ikke. Og er de det, så er dommen avhengig av hvor alvorlig det er, det de er dømt for.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 23:11   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Husker saken veldig dårlig, det vil si jeg husker saken, men ikke bevisførselen.

Det eneste jeg konkret husker er: At en sokk var et vesentlig bevis og at jeg reagerte på at de brukte innholdet i dagboken til VO om at "hun hatet svigerforeldrene og skulle ønske de var døde" som beviser. Husker ikke annet enn at jeg da tenkte at det å skrive noe i en dagbok kontra det å planlegge et mord må da være to forskjellige ting.

Så litt tynt (det jeg husker) ... Synes dog ikke media er så mye bedre i dag. Jeg greier ikke helt å relatere det som legges frem i dag til bevisene i rettssaken. Var det et vitalt bevis hvilket våpen som ble brukt? Hvis ja, så må jo nye beviser på at det var et annet våpen være relevant.

Ser Polyanna sier at de satt og planla drapene, jeg kjenner jeg er usikker. Det jeg mener å huske er at dette gjaldt de fire som var tiltalt, slik at det som ble diskutert var ord mot ord mellom de tiltalte? K og L hevdet at drapet ble bestilt, mens P og V mente at det hadde blitt sagt at det hadde vært en lettelse om de døde. Og det var her dagboken ble lest opp som en forsterker av vitneutsagnene til K og L?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 25-06-18 kl 23:21.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 23:14   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Forøvrig har jeg ventet på dette. Sverige har jo hatt oppe på nytt sine saker: Kevin saken, Tomas Quick og drapet på O. Palme. Dette er jo også "varslet", det har vært snakket om det i årevis. Birgitte Teng saken skal vel også opp til etterforskning.

Må innrømme at jeg tenker litt at det er rart om norsk politi og etterforskningen der er perfekt - men det bygger vel mest på at jeg leste om den "Monica saken" i Bergen. Synes den tegner et skremmende bilde av politiet i Norge.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 23:20   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Det er jo noe som skurrer her. Det er ikke normalt at skudd går av under juleselskaper sånn i hytt og pine blant annet. Jeg tror dommen var riktig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 00:37   #18
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Bruk pengene på å etterforske andre ting som henlegges i eningen. Voldtekter og netthets for eksempel.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 00:47   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Jeg husker ikke alle detaljene i saken, men det var vel også noe dokumentforfalskning med i bildet her, hvor PO hadde forfalsket dokumenter mtp odelsretten. Og et juleselskap hvor temaet om å rydde folk av veien for å bli ferdig med tvisten om å overta gården ble diskutert/foreslått...

Jeg fulgte saken den gang og syntes den var uoversiktlig, den fremstår ikke som klinkende klar i dag heller etter å ha hørt pressekonferansen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 00:52   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Bruk pengene på å etterforske andre ting som henlegges i eningen. Voldtekter og netthets for eksempel.

Dette er jo betalt av P og V, så det blir litt merkelig at pengene brukes som et argument. Det må i såfall være tiden det tar å verifisere og vurdere søknaden om gjenopprettelse som er ankepunktet i såfall.

Fløyel: Ble sittende og google etter at jeg hadde skrevet, og jeg tror jeg fulgte saken i papiraviser. Finner ikke så mye informativt på nett. Det er en side og den eies av han som er ansatt av P og V. Rettsdokumentene er kanskje på nett?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no