Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 22:47   #41
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:48   #42
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Første gang jeg hørte om dem var på Sørlandet i sommer. Det var visst noen der som hadde forhold til dem.

Ok ,så det er noen utenfor indre Østland. Men jeg har aldri hørt de på radio. Nå hører jeg bare på P3 og Alltid Nyheter, så det er kanskje derfor.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:48   #43
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Tror dessverre vi må belage oss på en tung dag i morgen.

God natt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:49   #44
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Å rattata altså! Nå må det norske folk rulle inn. DEN sangen???

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:49   #45
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

De har spilt møkkamannen i "hele" høst på nattønske og da er det blitt fortalt at de skulle være med i mgp.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:50   #46
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Er ikke overrasket. Ikke det spøtt.
Dessverre desillusjonert i forhold til "det norske folk" og "musikksmak". eller altså, den andelen som stemmer på slike ting. Det er jo ikke alle som gjør det. Så det som stemmes frem er ikke nødvenigvis det tverrsnittet av folket egentlig liker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:51   #47
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Å rattata altså! Nå må det norske folk rulle inn. DEN sangen???

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:51   #48
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

OMG, har det norske folk virkelig så dårlig smak?

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:52   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

De med så dårlig smak har brukt telefonene sine hypping for å vise det?

Og vi som ikke liker denslags, har ikke vært like aktive til å stemme på andre ting?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:52   #50
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Grøss og gru!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:53   #51
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Ja, ja. Vi må som sagt tenke på de pengene vi sparer. Og god musikksmaken er vel ikke det vi er mest kjent for. Er ikke så mange norske artister som lykkes i utlandet. Det som selger til den norske folkesjela, selger ikke på det Internasjononale marked.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:58   #52
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Nå blir jane glad!

Ja.

Menne, du ble vel glad du også, regner jeg med.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 23:01   #53
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Med tanke på alt det andre rælet vi har sendt ut i Europa gjennom tidene så syns jeg det var helt greit at Plumbo gikk videre. Som Jane sa; det er en helt ok harryfyllesang med tydelig allsangfaktor, og det apellerer åpenbart til mannen i gata. Heller en sånn sang enn en ny "My harD is yours", for å si det sånn. Forøvrig syns jeg nivået idag var helt elendig, og hadde store problemer med å plukke ut tre verdige deltakere til å gå videre. Lenge siden jeg har hørt så mye surt og/eller drit kjedelig i en delfinale.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 23:19   #54
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Pøh! Plumbo! Og Coctail Slippers gikk ikke videre!
Mimrer heller litt jeg...


(Kilde: youtube.com)

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 23:31   #55
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Vi såg Rango i staden vi. (Forøvrig ein knallgod film.) Storesøster skulle sjå resultata, men etter Malin var ferdig å synga gjekk ho til sengs med orda: Hjelpe meg for eit dårleg program! Og dette frå ei 9 år gamal jente som stort sett synest alt slikt er digg.

Og så innser eg at på "bøgda" her eg bur er Plumbo tydelegvis kvalitetsmusikk, og alle som synest anna eiger ikkje musikksmak (jamfør facebook).

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 23:50   #56
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.828
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Huttemegtu! Plumbo har jeg da fått med meg før. De har vært flittig spilt på treningssenteret her i ganske så lang tid. Et par av spinninginstruktørene synes Møkkamann er en perfekt avslutning på spiningøktene. Gyldig grunn for å ha droppet spinninga en periode... Og så har jeg noen godt gamle kolleger som også synes Plumbo er toppen av toppers. Jeg er ikke helt enig med dem.


Sist redigert av Kaija : 29-01-12 kl 10:35.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 02:35   #57
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg og eldste var å så på og i motsetning til de fleste her syns jeg det var mye bra. Det er litt annerledes når man får med seg showet og alt rundt live da, ikke sikkert jeg hadde vært like begeistra om jeg så på tvn.
(grunnen til at vi var der er at mannens søster er med i Cocktail Slippers :smil: )

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 03:55   #58
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Ja.

Menne, du ble vel glad du også, regner jeg med.

Hehe, jeg er enig at vi burde ikke sende Plumbo til noe internasjonal finale men jeg liker den sangen!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:18   #59
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Usj, begriper ikke at plumbo sangen gikk videre, makan til møkkasang!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:33   #60
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Hehe, jeg er enig at vi burde ikke sende Plumbo til noe internasjonal finale

Ja, og om Plumbos musikk representerer den norske, gjengse folkesjela, så la det for all del forbli en hemmelighet. La "utlandet" tro at for eksempel Jonas representerer oss i så måte.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no