Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 22:06   #21
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Plumbo orker jeg ikke kommentere en gang.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:16   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg har ikke sett på, men det er som om vi burde funnet en felles kandidat å stemme på bare for å være motvekt til Plumbo (som jeg faktisk har hørt - pga ei på jobb digger sangen ...)!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:16   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Mannen er tilbake fra hundelufting, og har satt på film.

Resultatene (som sånnsett er mer interessant enn mange av sangene) finner jeg vel på nett.

Jada, sånn går nå dagene. Jeg skal hoste opp litt mer interesse når vi kommer til den norske finalen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:20   #24
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Er det ikke litt urettferdig å reagere på Plumbo pga en brøler de gjorde for et par helger siden? Dette er jo en helt annen arena og jeg tror på å få få en ny sjangse. (prater ikke om de som ikke liker musikkstilen eller sangen, men som er blitt farga av spellemannsprisen)

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:21   #25
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Er det ikke litt urettferdig å reagere på Plumbo pga en brøler de gjorde for et par helger siden? Dette er jo en helt annen arena og jeg tror på å få få en ny sjangse.

Men sangen er jo helt forferdelig, brøler eller ikke.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:22   #26
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Men sangen er jo helt forferdelig, brøler eller ikke.

La til noe i innlegget etterpå hehe

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:23   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Er det ikke litt urettferdig å reagere på Plumbo pga en brøler de gjorde for et par helger siden?

Kjære vene, det er da ikke episoden som gjør at jeg gremmes i dag, den er jeg snart over, men "musikken", "musikken"!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:23   #28
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg heier på Tommy jeg. Plumbos låt kan man jo ikke sende til den internasjonale finalen i hvert fall. Det ville vært pinlig, men jeg synes ikke den var dårligst i kveld da. Helt grei harryfyllelåt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:25   #29
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vinner den sangen den norske finalen så vil jeg gremmes langt inn i hjerterota.

Tror dessverre vi må belage oss på en tung dag i morgen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:25   #30
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Band som Plumbo ser dessverre ut til å appellere til en del folk, men for meg er det veldig lite å få ut av nødrim og rølpetekster. Men jeg tror det lover godt for at vi slipper å bruke penger på et Internasjonalt arrangement med det første.

Så selv om de vinner i Norge, tror jeg ikke vi trenger å frykte at vi må se de i den internasjonale finalen i mai.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:26   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

http://www.kjendis.no/2012/01/28/kje...dier/19984747/


Dagbladet har gitt terningkast på sangene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:26   #32
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Sukk.. Ønsker meg en fairytalesang igjen

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:34   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Band som Plumbo ser dessverre ut til å appellere til en del folk, men for meg er det veldig lite å få ut av nødrim og rølpetekster. Men jeg tror det lover godt for at vi slipper å bruke penger på et Internasjonalt arrangement med det første.

Så selv om de vinner i Norge, tror jeg ikke vi trenger å frykte at vi må se de i den internasjonale finalen i mai.

Hey, en grunn til å stemme Plumbo, vi slipper å bruke lisenspenger på MGP-sirkuset!


:ikke spesielt blodfan av MGP:

Og Gud Hjelpe Meg - den jentungen som synger nå treffer jo ikke en tone!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:38   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Er det ikke litt urettferdig å reagere på Plumbo pga en brøler de gjorde for et par helger siden? Dette er jo en helt annen arena og jeg tror på å få få en ny sjangse. (prater ikke om de som ikke liker musikkstilen eller sangen, men som er blitt farga av spellemannsprisen)

Vel, jeg liker ikke musikkstilen for fem flate. Virkelig ikke.
forøvrig hadde jeg jo aldri hørt om den før spelemannen, så førsteintrykket var ikke akkurat imponerende, og andreinntrykket (dvs, å bli opplyst om tekster på sangene deres og sånn) var jo bare enda mer begrederlig, så...

Nei, ikke min greie.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:40   #35
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Nå blir jane glad!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:40   #36
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Den Plumbo-sangen var virkelig grusom, helt håpløs tekst. Men det er vel ikke til å unngå at det er de som har fått flest stemmer i kveld.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:40   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Det er da ikke "blunderen" til Plumbo som gjør at jeg ikke liker dem. Den sangen er jo fæl!
Malin sang surt ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:41   #38
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Tommy!!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:43   #39
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Men tror dere folk i fra andre steder en indre Østlandsområde har noe forhold til Plumbo? Er det ikke et veldig stedsbunnet band? Jeg hadde ikke hørt om de før Spellemann. Og jeg er fra Oslo.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:44   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er da ikke "blunderen" til Plumbo som gjør at jeg ikke liker dem. Den sangen er jo fæl!

Jupp, sangen var virkelig ikke noe for meg.
Men jeg er redd det er mange som stemmer på dem ja.

Men hey, ingen fare for at vi må arrangere noe mgp neste år da, i alle fall. *lyspunkt økonomisk sett*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no