Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 22:32   #601
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:34   #602
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

jeg er blitt integrert!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:36   #603
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Snikforumisert!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:37   #604
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Rose: Før 500-regelen kom var du jo en av de med mange salgstråder her, jeg lurte ofte på hvem du egentlig var, for det virket som du kun var her for å selge. Mulig jeg tar feil, da beklager jeg, men jeg kikket over innleggene dine noen ganger og fant stort sett salgstråder. Det er vel slike medlemmer forumledelsen ikke ønsker å ha. Du har vært mye mer aktiv i "vanlige" tråder etter 20.juni, det er bra sikkert.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:44   #605
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er vel slike medlemmer forumledelsen ikke ønsker å ha. Du har vært mye mer aktiv i "vanlige" tråder etter 20.juni, det er bra sikkert.

Det er selvsagt et poeng, men dette er jo noe som kan ordnes med å bare telle innlegg i tråder utenfor markedsplassen.

Men alt i alt ser det ut til at forumledelsen oppnår det de ønsker, ettersom Rose nå også skriver i andre tråder. Det er jo bare vakkert! (Eller - har jeg blitt manipulert nå igjen? )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:51   #606
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Snikforumisert!

Skummelt, skummelt...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:58   #607
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Det stemmer nok det ja at jeg ikke hadde så mange innlegg før regelen kom, jeg er vel en som leser innlegg men ikke svarer så mye.

Det var en periode hvor jeg hadde masse ting som trengtes å selges og jeg likte markedsplassen her. Men det ville ikke si at jeg kun var der inne, jeg leste andre innlegg også selv om jeg ikke la spor fra meg i de jeg leste.

Og ledelsen har vel ja oppfylt ønsket sitt om flere aktive brukere vil jeg tro. Vil ikke tro det var kun meg som ikke skrev så mye.

Jeg har perioder hvor jeg ikke orker eller har tid til å skrive eller svare på innlegg.

Jeg har nå ikke sluttet å være her inne selv om jeg ser at det er lenge til jeg kommer meg inn på markedsplassen, så håper nå at folk ikke tror at jeg kun var her for det.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 23:00   #608
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Vel, du kan være veldig trygg på at iallfall undertegnede har null kontroll på hvem som skriver hvor og hvor mye. Selv om jeg nå altså har blitt snikforumisert.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 23:33   #609
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

rine, du sa "vi".

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no