Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pris bunadstoff

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-19, 23:30   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Pris bunadstoff

Google hjelper meg ikke...
Hva er omtrentlig pris per meter for bunadstoff? Damask i ull med noe silke i.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-19, 23:47   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.433
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris bunadstoff

Sjekk på tekstil.no som er Skaar tekstil, de har godt utvalg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-19, 00:18   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris bunadstoff

Det varierer mye, men den siste ulldamasken jeg kjøpte kosta ca 2500 pr meter. Som sagt, store variasjoner og du kan finne billigere stoffer i butikker som Rainbow tekstil og Skaar, men kvaliteten er stort sett deretter. Jeg bruker ordentlige stoffer til voksenbunader og billigere til barn.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-19, 00:24   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.433
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris bunadstoff

Lhi-My, nå måtte jeg sjekke Skaar. De selger Gudbrandsdalen ulldamask for 1990 pr meter. De har også noe rimeligere til tett under 400.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-19, 12:19   #5
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Pris bunadstoff

Ok - det er Gudbrandsdalens damask jeg skal ha, så da er det 2000-2500 per meter. Takk for hjelpa

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no