Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 22:15   #461
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Rødprikke for forskjellig musikksmak?

Da er det noen Rybakuttalelser her jeg har glemt å prikke.

Jeg har ikke fått Mave prikk for Rybakuttalelsen min.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:18   #462
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg registrerer brunskjortegrums i dagens kommentarfelt, og håper nå at pjokken vinner det som er å vinne.

Ja, da er han sikkert bra nok.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:20   #463
Krinoline
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 94
Krinoline er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det var ikke musikksmaken jeg rødprikket nei.

Men vi burde egentlig innført røde prikker for dårlig musikksmak?

Hva i all verden var det som var galt da?

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:26   #464
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Akkurat idet brunskvettingen begynte så kom du med uttalelser om sipping og sånn. Jeg valgte å ta de som er litt mer kjent her fatt i tråden, mens jeg ga deg en tilbakemelding bare du kunne se fordi jeg ikke tenkte det var så hyggelig å kjefte på deg for åpen scene når du er ny her. Kommentaren som fulgte prikken var litt preget av at jeg var litt i stuss over hvordan jeg skulle få formidlet til deg hva jeg mente på superkort tid. :åppklarer:

Det er ikke noen "nå hater jeg deg for alltid" over en rød prikk fra meg altså. Det er en tilbakemelding, ikke mer og ikke mindre.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:29   #465
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Mens de av oss som er mer kjent, takler kjeft som var meget velfortjent, for jeg burde tenkt langt nok til å se at det jeg skrev egentlig var å lese på en helt annen måte enn tenkt skrevet. Jeg må ta selvkritikk for å ikke se den siden av det som var ment på en helt annen måte enn skrevet, totalt min feil.

Det har jeg tatt til dyp etterretning. Noe som er langt mer virksomt enn en "skummel prikk", for meg i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:30   #466
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

SF, det var da ikke noe brunskvetting i de innleggene. :har sjekket:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:34   #467
Krinoline
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 94
Krinoline er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Akkurat idet brunskvettingen begynte så kom du med uttalelser om sipping og sånn. Jeg valgte å ta de som er litt mer kjent her fatt i tråden, mens jeg ga deg en tilbakemelding bare du kunne se fordi jeg ikke tenkte det var så hyggelig å kjefte på deg for åpen scene når du er ny her. Kommentaren som fulgte prikken var litt preget av at jeg var litt i stuss over hvordan jeg skulle få formidlet til deg hva jeg mente på superkort tid. :åppklarer:

Det er ikke noen "nå hater jeg deg for alltid" over en rød prikk fra meg altså. Det er en tilbakemelding, ikke mer og ikke mindre.

Det er helt ok med tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk, men jeg tror du må ha misforstått et eller annet her. Altså, jeg syntes det ble så påtatt med sånn dramaqueen - og griningholdning på vinneren der og da, og det har overhodet ingenting med det at han er brun i huden å gjøre. Om det hadde vært Petter Øien som hadde pressa fram tårer og brukt hendene som vifte foran ansiktet hadde jeg tenkt det samme om han. Der og da. I dag kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg forsto dette som en slags skravletråd, og snakka fra levra der og da.

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no