Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hilton London Kensington

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-15, 13:26   #1
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Hilton London Kensington

Noen som har erfaring med Hilton London Kensington?

Er på utkikk etter er hotell til meg og sønnen på 8 år i høstferien. Favoritthotellet mitt er så sinnsykt dyrt i den perioden som vi skal reise, så leter etter noe bra og litt billigere (11 400 for 4 netter var litt i overkant synes jeg)

Om noen har noen gode sentrale hoteller å anbefale uten avskrekkende priser så tas tips i mot med takk

Orker ikke sånne hoteller som du må opp og ned og bort og fram lange korridorer over i andre bygg. Vil gjerne ha et hotell med litt standard siden junior er med :-)

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 14:54   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Vi bodde på Crowne Plaza Kensington og det var veldig sentralt og bra. Bra størrelse på familierommene, for rom I England er ikke spesielt store. Tror Hilton lå rett borte i gaten. Rolig og koselig område med mange små familievennlige restauranter. Mye museer i nabolaget. Gul og grønn linje på metroen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 15:56   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi bodde på Crowne Plaza Kensington og det var veldig sentralt og bra. Bra størrelse på familierommene, for rom I England er ikke spesielt store. Tror Hilton lå rett borte i gaten. Rolig og koselig område med mange små familievennlige restauranter. Mye museer i nabolaget. Gul og grønn linje på metroen.

Vi har også bodd på Crowne Plaza Kensington, og jeg synes det er bra. Har bodd der både med familien og på jentetur, godt egnet til begge deler.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 16:11   #4
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Tusen takk!
Området ser fint ut ��
Da skal jeg se hva crowne koster også ��
Ingen risiko for å havne i en kjeller der heller?
Bodd en gang under bakkeplan i paddington, med en sjakt opp som rømningsvei. Vil ikke risikere noe sånn igjen ��

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 16:15   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Vi har bodd der flere ganger, både med og uten barn. Veldig fornøyde! Rommene våre har hatt helt vanlig "norsk" størrelse, som jo ikke er en selvfølge i UK.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 16:17   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av olena, her.

Tusen takk!
Området ser fint ut ��
Da skal jeg se hva crowne koster også ��
Ingen risiko for å havne i en kjeller der heller?
Bodd en gang under bakkeplan i paddington, med en sjakt opp som rømningsvei. Vil ikke risikere noe sånn igjen ��

Kan ikke se for meg at de har noen rom på kjellernivå nei. De har rom ut mot Cromwell road da, så litt lyd kan det være, men jeg har aldri syntes det har vært problematisk.
Rett over gata er det blant annet en italiensk restaurant og en slags pub med mat, og litt lenger borte er det flere spisesteder. Greit med barn hvis man ikke vil dra så langt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 18:09   #7
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har bodd der flere ganger, både med og uten barn. Veldig fornøyde! Rommene våre har hatt helt vanlig "norsk" størrelse, som jo ikke er en selvfølge i UK.

Så bra! Er akkurat det jeg er ute etter Bokormen. Slitsomt med noen av billighotellene hvor man må ha koffert oppi senga for å kunne trå på gulvet 😩

Støy gjør ikke så mye apan - verre å bo under bakken 😩
Var dessverre litt dyrt på crown også i høstferien. Ca 10500 for perioden jeg skal avgårde.
Hilton hadde så bra pris 👍🏼
Lurer på om vi skal satse på det. Blir vel ikke noe billigere av å vente akkurat.....

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 18:40   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Vi bor mye på Premier Inn, og nå har de fått seg hotell på Holborn. Hvis du ikke kjenner kjeden, er de i den bedre delen av budsjettklassen - greie priser, store og fine rom.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 20:08   #9
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Vi bor mye på Premier Inn, og nå har de fått seg hotell på Holborn. Hvis du ikke kjenner kjeden, er de i den bedre delen av budsjettklassen - greie priser, store og fine rom.

Kikket på de Premier Inn også, da har du god erfaring med de. Ingen mulighet for kjellerrom der heller?
Holborn er jo sentralt, greit at det ikke blir megalangt når junior er med :-)

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 21:15   #10
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Jeg har aldri vært bort i kjellerrom på noen av dem jeg har bodd på, så det tror jeg nok ikke det er fare. I London har jeg bodd på Old Street, ExCel og begge på Heathrow. Ellers har jeg bodd på diverse Premier Inn rundt om i landet.

Jeg har også bodd med barn på Thistle Marble Arch, men hotellet er blitt en del dyrere i det siste.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 21:59   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Vi hoppet av og på bussen rett utenfor hotellet, veldig lettvint! Det har aldri vært noe savn å bo mer sentralt for vår del, jeg liker området veldig godt. Etter diverse aktiviteter og sightseeing har vi også kost oss i lobbyen på hotellet, eller ruslet bort på "uterestaurantene" på Westfield kjøpesenter på kveldstid. Jamies Italian blant annet. (Veldig barnevennlig)

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 21:59   #12
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg har aldri vært bort i kjellerrom på noen av dem jeg har bodd på, så det tror jeg nok ikke det er fare. I London har jeg bodd på Old Street, ExCel og begge på Heathrow. Ellers har jeg bodd på diverse Premier Inn rundt om i landet.

Jeg har også bodd med barn på Thistle Marble Arch, men hotellet er blitt en del dyrere i det siste.

Da er PremierInn helt klart et godt alternativ ☺️
Junior er ikke så kravstor. Mer meg som vil ha litt størrelse og ikke under bakken uten å måtte ut med et helt sommerferiebudsjett.
Alltid bodd på Radisson Blu de siste årene - bra rom og fine beliggenheter 😄

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 22:09   #13
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Vi bodde der sommeren 2914 sammen med ett vennepar (uten barn). Vi er alle reisevante, og hotellet var veldig bra - ok størrelse på rommene, rent og pent, god frokost (men litt kø i verste frokostrushet) og hotellet lå rett i nærheten av ett Westfield-senter. Tube'ing for å komme rundt omkring, men ca 5 min å gå til tuben.

Når vi har ungene med foretrekker vi Premier Inn County Hall som ligger supersentralt ved London Eye, akvariet etc. Supert og veldig barnevennlig hotell.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 22:13   #14
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Jeg har bodd på Hilton London Kensington. Fint og rent hotell med god frokostbuffét. Litt misfornøyd med rommet da vi nok var litt uheldige og fikk i en fløy som mest sannsynligvis var preget av å være kreativt ombygget etter nye forskrifter, men vi fikk oppgradert til juniorsuite da det plutselig ikke var varmt vann i dusjen (noe som ikke var et vanlig problem altså, og de tilbød oppgradert rom omtrent før vi fikk spurt hva som stod på). Veldig serviceinnstilte. Lite trafikkstøy. Grei avstand til banen, og til Westfield Shopping Centre (god mathall og greit utvalg av butikker).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 22:47   #15
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Vi bodde der sommeren 2914 sammen

litt før oss andre der.

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-15, 22:09   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.


Når vi har ungene med foretrekker vi Premier Inn County Hall som ligger supersentralt ved London Eye, akvariet etc. Supert og veldig barnevennlig hotell.

Der bodde jeg da jeg hadde med meg åtteåring for to år siden. Vi likte det godt. Det har riktignok noen lange ganger, for hotellet er stort, men vi syntes ikke det gjorde noe. Store rom var det, deilig frokost og utrolig sentralt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 13:17   #17
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Der bodde jeg da jeg hadde med meg åtteåring for to år siden. Vi likte det godt. Det har riktignok noen lange ganger, for hotellet er stort, men vi syntes ikke det gjorde noe. Store rom var det, deilig frokost og utrolig sentralt.

Er egentlig ikke lange ganger i seg selv som er problemet, mer når man blir "transportert" langt bortover og nedimellom for å komme over i andre bygg. Liker liksom best hoteller som er ala norske hoteller, alt i ett bygg - du ser fasaden av hotellet. Veldig mange i London som bringer langt bakover og bortimellom.

Lange ganger er fint for en aktiv 8-åring som konkurrerer med seg selv om å kommer først fram :-)

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 15:54   #18
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Da endte vi opp med å bestille på Premier Inn County Hall.
Spennede da vi aldri har bodd i den delen av byen før, men ser praktisk ut fra av vi skal på litt sightseeing etc. Ikke mest shopping med junior på slep.

Om noen har spennende aktiviteter utover ordinære sightseeing som London Eye, Naturhistorisk museum, Tower of London etc setter vi pris på innspill.

Lurte litt på Harry Potters verden, men usikker på om han er litt liten ennå.

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 17:07   #19
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Hotellet ligger i samme bygg ca som akvariet - vi var der i januar, og våre to (12 og 4) koste seg der. Imperial War Museum er morsomt og lærerikt dersom barnet er interessert i den type historie. London zoo er også en vinner hos våre unger.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 15:20   #20
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hilton London Kensington

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Hotellet ligger i samme bygg ca som akvariet - vi var der i januar, og våre to (12 og 4) koste seg der. Imperial War Museum er morsomt og lærerikt dersom barnet er interessert i den type historie. London zoo er også en vinner hos våre unger.

Det blir helt klart Imperial War museum - poden er veldig opptatt av andre verdenskrig og alt som skjedde da.

Sitter og lager en plan nå - utrolig vanskelig å rekke over alt man har lyst til på en tur. Så det blir nok helt klart en tur til om han liker dette.

De av dere som hadde bodd på Premier Inn County Hall - har dere spist frokost på hotellet eller finnes det noen enkle frokostbarer rett rundt hjørnet. Stort sett spist bedre ute på restauranter enn på hotellene i London.

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
london


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no