Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 23:03   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Vi har vært i London! Jeg reiste sammen med ei vennine og eldstefrøkna på fem og vi har hatt det utrolig fint og opplevd mye spennende og morsomt.

Jeg har fått mange tips her inne på hva vi burde få med oss og disse var uunnværlig. Storbynoviser som vi er, så var det veldig trygt og godt og ha planlagt dagene, merket av stedene vi skulle på i kartboka og studert ulike reisemåter. Vi tok både buss og tube uten problemer og fant greit fram.

Vi ankom London i halv ni tida torsdagsmorgen, og etter en lang runde med tre passkontroller og bagasjeuthenting kom vi oss på Gatwick express. Vi kunne ikke sjekke inn på hotellet før klokken to, men jeg sendte en epost på forhånd og vi fikk heldigvis sette fra oss bagasjen hos dem på morgenen. Hotellet lå ca 10 minutters gange fra Oxford circus og det hørtes himla sentralt ut da jeg satt hjemme, men da vi kom innså vi raskt at 10 minutter er ganske langt og at vi egentlig ikke skulle være i Oxfordstreet i det hele tatt. Vi hadde nemlig ingen planer om å bruke tid på shopping.

Første stopp var Camden Town. Det var strålende vær, 16 grader og sol. Vi ruslet rundt og så på folkelivet og handlet souvenirer og frøkna fikk ny londonveske. Lunsjen tok vi i matkvarteret på motorsykkelstoler med utsikt mot Camden Lock. Vi spiste tynne pannekaker med jordbær og sjokolade og drakk smoothie. Vi gikk innom de ulike markedene og det var ikke spesielt fullt av mennesker. Det er nok mye mer folk der i helgene.




Når vi ble slitne gikk vi tilbake til hotellet (Grange langham court) og sjekket inn. Jeg og frøkna hadde eget rom. Rent og pent, hyggelig betjening, greit med plass og behagelig dobbeltseng og kjempegod frokost selv om vi bare hadde kontinental frokost inkludert i prisen. Hotellet lå en fredelig gate så vi sov godt.
På ettermiddagen ruslet vi ned til Piccadilly Circus og spiste middag på Rainforest cafè. Vi satt under stjernehimmelen og spiste meksikansk mat mens vi hørte lyder fra regn, torden og ville dyr rundt oss. Sofie var henrykt. Hun ville gjerne tilbake dit og spise både frokost, lunsj og middag. Maten var så som så da.



På Piccadilly Circus var det masse folk og gateartister. Røde busser og biler.
Sofie sjarmerte hele London og ble stadig plukket ut av gateartistene. Her danser hun med en på Piccadilly circus:


Hun er frimodig og ikke spesielt vanskelig og be.


Fredagen tok vi tuben ned til Southbank og vandret over Waterloo bridge og gikk på London Aquarium. Vi var der tidlig og det var nesten ikke mennesker der. Ingen kø. Vi brukte god tid der inne. Vi strøk på rokkene, studerte haier, store havkilpadder, masse fisker, frosker og til slutt de søte pingvinene. Veldig koselig og selv om vi tok oss god tid var ute etter ett par timer. Da satte vi nesen mot Fortnum and masons for å ha afternoon tea. På veien gikk vi forbi London eye og over Westminster bridge. Vi fikk se store Ben og Parlamentet og en mann som spilte sekkepipe.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:06   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Fortnum and masons var fantastisk og vi gikk lenge rundt å kikka i butikkene. Endte opp med å kjøpe te, syltetøy, kjeks og honning og litt av feriebudsjetter ble borte. Afternoon tea var stas for oss alle sammen, vi storkoste oss.



Etter lunsjen tok vi tuben til Kensington gardens. Sofie fikk leke på Princess Dianas memorial playground, mens vi tok oss en kaffepause. Etterpå gikk vi gjennom parken og parkene i London er definitivt det jeg likte aller best! Store, gamle, vakre trær, blomster, fugleliv, fontener. Jeg elsket å gå å traske der. Vi gikk gjennom Kensington gardens og hyde Park. Dagen etterpå gikk vi gjennom Green Park og St. James Park. St. Sofie spang rundt med nøtteboksen og skulle mate alle ekornene i hele London. De var ganske tamme og tok nøtter rett fra handa. De var nok opptatt med å hamstre for de gjemte nøttene unna framfor å spise dem.


Sjørøverskuta på lekeplassen var kjempegøy og jammen fant hun seg en venninne der også.


Round Pound. Masse fugler, svaner, ender og gjess. Herlig!


Prinsesse Dianas minnefontene. Det sto på skiltet at man gjerne kunne padle med hendene og føttene ved kanten. Frøkna mente at oktober på kalenderen og tolv grader på gradestokken ikke kunne få forringe opplevelsen. Dessuten var det jo sol.

Fredagen skulle vi på "Stomp" og vi spiste middag på en bitteliten sushirestaurant i Lisle street som ikke er så langt unna teateret. Maten kom opp i en luke i veggen. Men sushien var god altså.

"Stomp" var fantastisk. Finstemt, morsomt og imponerende. Vi storkoste oss alle tre og endte opp med å kjøpe t-skjorter og nøkkelring.

Lørdagen gikk vi gjennom Green Park, så på Buckingham Palace og videre gjennom St. James Park og til slutt gjennom Admiralty arch til Trafalgar square.


Green Park


Ekornmateren.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:09   #3
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)


St. James Palace


Trafalgar square



Vi ruslet rundt og var innom både Neals Yard og Piazzaen på Covent garden. Brukte litt penger på Disney store og spiste muffins på candy cakes.

En liten pause på hotellet før middag på den indiske restauranten Masala zone og musikalen "Lion King". "Lion King" var fargesprakende og storslått, men jeg tror allikevel vi koste oss mer på "Stomp". Vi tok bussen tilbake til oxford circus etter forestillingen etter tips her inne. Vi satt helt øverst og fikk se Trafalgar square og Regents street i nattlys. Kjempegreit og fint.


Herlig Thalis for små og store.

Søndag var det The Tower og southwark som var på planen. Vi startet dagen på The Tower og gikk over Tower bridge og fulgte The Queens walk helt ned til London Eye. Vi spiste lunsj på en pub på veien og var innom Southwark Cathedral. Der inne var det korsang og veldig fredelig. Vi tente lys og ga noen mynter til de fattige. Etterpå koste oss på Tate Modern.









Vi gikk opp i hjulet akkurat i skumringen og når vi var på toppen hadde det blitt helt mørkt. Fantastisk utsikt. 40km med Londonlys i alle retninger. Etterpå spiste vi middag på en morsom sushi restaurant: Yo! Sushi. Små retter med sushi gikk rundt på samlebånd forbi bordet også plukket vi bare ut det vi syntes så fristende ut. Spennende og herlig sushi.




Ja, dette får vel rekke for nå. Vi hadde en fantastisk tur på frøknas premisser. Vi tok ofte pauser og koste oss max og brukte haugevis med penger. Jeg elsker London!

Tusen takk for alle tipsene jeg har fått hos mange av dere. Det gjorde ferien vår fantastisk!

__________________
(2005) (2010) (2012)

Sist redigert av Meissa : 14-10-11 kl 23:15.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:12   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

For en fin annerledes Londontur!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:13   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Herlig!
For ei lita sjarmerende snuppe
Åhh, fikk skikkelig lyst til å reise til London igjen!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:17   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Flott tur!

Vi var der i en uke nå nylig med begge ungene (3 og 6 år), og jeg ee fremdeles hyper. Det var bare så fantastisk gøy, og ungene var fabelaktig reisefølge!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:18   #7
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Gøy å lese om opplevelsene deres!
Vil også tilbake, er noen år siden sist nå...

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:26   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Høres ut som en herlig tur for alle. Jeg har også lyst på en sånn tur til London.

Så skjønn jente du har.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 23:41   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Ser ut til at dere har hatt en kjempefin tur Takk for at du deler!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 00:05   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Takk for flott reiserapport. London er fantastisk. Har hatt med ungene flere ganger og særlig eldste er hekta på London. Blir nok en tur for oss alle snart igjen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 00:11   #11
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Så masse dere fikk tid til! Høres ut som en flott tur!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 10:09   #12
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Takk alle sammen, vi koste oss veldig. Det var flott å reise med frøkna på fem og jeg så da mange med barnevogn på tuben jeg, til tross for at jeg har lest at det ikke alltid er lett. Så neste gang skal vi ta med oss resten av familien også. For tilbake, det skal vi.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 10:14   #13
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

For en flott reiserapport! Fikk veldig lyst å reise til London igjen, kanskje til og med med barna! Så ut som dere fikk sett og gjort mye!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 10:40   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Så flott tur dere har hatt! Nå fikk til og med jeg lyst til å ta med ungene til London.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 11:25   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Kjempe gøy å lese og se. gleder meg til jeg skal ha med meg snuppa mi.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 11:41   #16
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Åh, det hørtes veldig gøy ut! Takk for at du delte. Jeg håper å kunne gjøre noe lignende sammen med mine til våren.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 12:02   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Åh! Det så ut som en herlig tur! :unnelig: Jeg gleder meg til jeg er ferdig med amming, da skal jeg på ferie igjen og. London er fantastisk, jeg blir aldri lei.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 15-10-11 kl 12:11.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 12:10   #18
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Det så herlig ut!
Vi har snakket om å dra dit høstferien 2012.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 12:41   #19
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Åh! Det så ut som en herlig tur! :unnelig: Jeg gleder meg til jeg er ferdig med amming, da skal jeg på ferie igjen og. London er fantastisk, jeg blir aldri lei.

Jeg var ikke helt ferdig med ammingen av minstemor, men trodde det skulle gå greit om jeg pumpet og holdt melka i gang. Den gang ei, krapylet vil ikke mer! Hun prøver ikke engang. Det kjennes litt trist selv om hun egentlig er blitt stor. 13 månender, men jeg var liksom ikke helt klar for ammeslutt.

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Det så herlig ut!
Vi har snakket om å dra dit høstferien 2012.

Ja, viktig å starte planlegginga i god tid.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 15:04   #20
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reiseskildring: London oktober 2011 (med bilder)

Takk for en flott reiserapport med fine bilder.
Må snart tilbake til London kjenner jeg.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
london


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no