Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hoteller i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 12:35   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Stort smil

Hoteller i London

Wohoo! Jeg planlegger å ta med meg frøkna (5 år) til London. Jeg finner masse tips her inne på hva vi kan finne på der, men hotellanbefalinger er vanskeligere å komme over.

Noen som har noen ålreite, ikke altfor dyre, hoteller som er barnevennlige å anbefale til en london-novise? Jeg kan legge til at jeg aldri har vært der før og at min kjennskap til byen går gjennom google. Jeg vil anta at det derfor er et must at hotellet ligger noenlunde sentralt (selv om jeg ikke aner hva det vil si).

__________________
(2005) (2010) (2012)

Sist redigert av Meissa : 25-02-11 kl 19:59.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:27   #2
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Hoteller i London

Vi bodde på St.Giles hotell. Veldig sentralt og veldig greie priser.
Sengene var knallharde, men slik er det vel overalt i London.
Det ligger helt nærme oxford street, og midt i smørøye.
Vi var veldig fornøyde.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 16:33   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hoteller i London

Vi har alltid bodd på St.Giles.
Det ligger sentralt, har helt grei standard, vi har alltid vært fornøyde der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 17:03   #4
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Hoteller i London

Vi bodde også på St. Giles sist vi var i London.
Billig og helt ok

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:21   #5
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hoteller i London

Dere gjør det veldig enkelt. Skal skjekke dette ut. Tusen takk for tips!

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:47   #6
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hoteller i London

For noen år siden bestilte jeg hotell gjennom her. Bestilte også teaterbilletter- Mange gode tilbud! http://www.londontown.com/

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:50   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoteller i London

Jeg har bodd på SAS Portsman ifm jobb, men det er dyrt, dog sentralt og flott (og gode senger). Ville styrt unna Bayswater området i alle fall, mye diverse der.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:51   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hoteller i London

Det er mange andre hoteller der enn St. Giles altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 20:09   #9
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hoteller i London

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

For noen år siden bestilte jeg hotell gjennom her. Bestilte også teaterbilletter- Mange gode tilbud! http://www.londontown.com/

Takk, skal sjekke her inne.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har bodd på SAS Portsman ifm jobb, men det er dyrt, dog sentralt og flott (og gode senger). Ville styrt unna Bayswater området i alle fall, mye diverse der.

Styre unna Bayswater altså? I en annen tråd her på FP så sto det at det var best å bo i området Notting hill eller Bayswater og helst unngå oxford street pga. mye tafikk. Med mye rart mener du hoteller av dårlig kvalitet?


Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er mange andre hoteller der enn St. Giles altså.

Ja, det finnes et hav av hoteller. Derfor hadde det vært greit å velge et som andre har gode erfaringer med. Jeg synes det også er litt vanskelig å bedømme avstander utifra kart og vil helst ikke havne laangt utenfor sentrum.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 20:17   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoteller i London

Vi bodde på Holiday Inn Mayfair sist - fantastisk beliggenhet tverrgate til New Bond street, vis a vis Ritz hotell. Midt i smørøyet. Store gode rom, deilige senger og hyggelig betjening.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 20:23   #11
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hoteller i London

Jeg bor alltid på http://www.thistle.com/hotels/united...lly/index.html

Helt genial beliggenhet.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:28   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoteller i London

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi bodde på Holiday Inn Mayfair sist - fantastisk beliggenhet tverrgate til New Bond street, vis a vis Ritz hotell. Midt i smørøyet. Store gode rom, deilige senger og hyggelig betjening.

Jeg har bodd mye der ifm jobbreiser siden vi har rabatt der. Veldig greit hotell, det. Rett rundt hjørnet ligger det en Starbucks også.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:29   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoteller i London

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.




Styre unna Bayswater altså? I en annen tråd her på FP så sto det at det var best å bo i området Notting hill eller Bayswater og helst unngå oxford street pga. mye tafikk. Med mye rart mener du hoteller av dårlig kvalitet?

Ja. Jeg har vært der ifm språkreise og likte ikke området, følte meg ikke trygg der på kveldstid. Men det finnes sikkert greie hotell der også altså.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:36   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hoteller i London

Jeg bodde på Mandeville sist og kommer til å bo der igjen. Perfekt beliggenhet, kort vei til Oxford street og mange restauranter bare et par minutter unna.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 10:33   #15
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hoteller i London

Melder meg inn i "klubben" av de som også har bodd på St. Giles. Helt ok hotell, selv om vi ( jeg og venninna mi) måtte oppgradere rommet. Det vi først fikk var så lite at vi knapt nok hadde plass til hver vår koffert. Vi fikk ett litt større ett da, mot litt tillegg.
Men nå er vel ikke hotellrommene i byen store uansett da.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 14:22   #16
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hoteller i London

Jeg ville IKKE bodd på St.giles. På en reise med noien tidligere kollegaer bodde resten av gjengen der. Rommene var greie nok, men som å bo i en skoeske. Rommene er absolutt ikke hva jeg ønsker av et hotell.

Vi bodde på Millennium Baileys hotell. Dette lå rett ved tuben og var herlig. Veldig fornøyde!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 14:26   #17
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hoteller i London

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Jeg ville IKKE bodd på St.giles. På en reise med noien tidligere kollegaer bodde resten av gjengen der. Rommene var greie nok, men som å bo i en skoeske. Rommene er absolutt ikke hva jeg ønsker av et hotell.

Vi bodde på Millennium Baileys hotell. Dette lå rett ved tuben og var herlig. Veldig fornøyde!

Jeg har søkt litt på dette hotellet og det viser seg at anbefalingene er sånn halvt om halvt. Noen er kjempefornøyde mens andre klager på små rom, vond lukt, støy og manglende vann. Jeg tenker da at det kanskje avhenger litt av hvilket rom man får og vi vil gjerne være litt tryggere særlig siden jeg reiser med barn og kommer dermed til å velge et annet selv om det blir pittelitt dyrere. (tenker på St Giles, skal sjekke det andre du nevnte )

__________________
(2005) (2010) (2012)

Sist redigert av Meissa : 26-02-11 kl 14:31.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 15:16   #18
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hoteller i London

Vi har bodd på St.Giles de to siste gangene vi har vært i London. Vi har bestilt Executive room begge gangene, og har vært veldig fornøyd. Rommene er ikke så store, men de har vært rene, fine og badene har vært nyoppussede.

Siste gangen vi var der fikk vi også "executive" frokost "free of charge". Flott frokost med det vi ønsket.

Beliggenheten er vel det som gjør at vi velger St.Giles. Helt klart.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 15:29   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hoteller i London

Med et lite barn på hjul ville jeg bodd veldig sentralt. Altså sånn at man ikke var avhengig av tuben hver gang man skulle noe som helst sted. Derfor ville jeg unngått Bayswater-hotellene.

St. Giles er selvsagt supersentralt, men det er helt blottet for sjarm og veldig basic, og du får anledning til å betale ganske friskt for beliggenheten. Som regel kan man finne mye annet bra til samme pris eller lavere. Sjekk spesialtilbudene på hotels.com og lignende steder!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 16:05   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hoteller i London

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Jeg ville IKKE bodd på St.giles. På en reise med noien tidligere kollegaer bodde resten av gjengen der. Rommene var greie nok, men som å bo i en skoeske. Rommene er absolutt ikke hva jeg ønsker av et hotell.

Vi bodde på Millennium Baileys hotell. Dette lå rett ved tuben og var herlig. Veldig fornøyde!


Det er vel forskjell på rommene der, sånn som på andre hotell.
Vi har ikke hatt små rom men vi har heller ikke hatt de aller billigste rommene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
london, reise med barn, reisetips


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no