Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 16:16   #141
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hvor varmt er varmt, singlet eller genser?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 16:34   #142
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg har brukt tynn ullgenser med fleecejakke over i sånne situasjoner. Det er varmt nok mens man venter ute. Inne går fleecejakken rundt livet og jeg overlever fint i tynn ull, selv om det er varmt.

Men jeg er jo offisielt gammel, så det teller kanskje ikke.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 18:18   #143
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

På broene som går over E6 mellom Oslo og Gardermoen, samt på bensinstasjonene på Skedsmovollen står det Bilebers fan og venter på han. Kanskje de får en glimt av bilen de ikke vet hvordan ser ut.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 21:08   #144
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.136
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

I følge tinkadott på konsert er det nå nedtelling og 9 min til JB går på scena, og de hadde det visst veldig fint. Blir gøy å høre hvordan de har hatt det! Stemningsbilde fra kl halv åtte, rett før oppvarmingen begynte.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (179,0 KB, 92 visninger)
__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 22:58   #145
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg og min trettenåring skal på Bieberkonsert. Da jeg kjøpte billettene var hun veeeeldig stor fan av han. Men det har visst endret seg. Hun hørte noe om at han har brukt hasj, og at han har oppført seg ufint mot en fotograf, så da sank han visst mange, mange hakk i hennes øyne. Jeg har sagt til henne at man ikke må tro på alt som man leser i aviser, men hun har visst bestemt seg for at det er sant.

Hun har til og med ymtet innpå at vi like godt kan selge billettene våre, men akkurat det nekter jeg altså. Det er jo en stor begivenhet dette her. Klart vi må ha med oss dette! Jeg sa til henne at jeg skal tvinge henne med meg. Da smalt det fra henne: "Nei vett'u hva! Det er barnemishandling!"

Men det virker som hun gleder seg litt mer igjen nå som det nærmer seg. I går sa hun til og med at hun synes synd på Bieber pga alle de gærne jentene.




Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jatakk. ASAP.

Sannsynligvis slitsomt i oppkjøringen til sånne arrangementer, men det må jo være litt gøy også?? :håpefull: Jeg har litt sånn romantisk forhold til slikt kjenner jeg, siden jeg bare husker tiden i rockeklubben i Bodø som stas og moro, og ikke minst siden jeg elsker konserter som publikum. Da må jo alt som har med det der å gjøre vare gullkantet.
Jeg har en naiv tanke om at jobben din er helt sykt glamorøs ift min.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:01   #146
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Han får bra anmeldelse på direkten da.
http://www.dagbladet.no/2013/04/16/k...lser/26702141/

Gleder meg til å høre dommen fra niesene mine etter hvert som de har vært på hver sin konsert kjenner jeg. Den første har vært i dag, med "meet&greet"-billett. Spent på å høre hvordan det har vært.

Og jeg gleder meg til å høre hva dere her inne synes etter at dere har vært også.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:09   #147
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg har og en niese som er der nå. Hun kommer hit i morgen på middag og da må hun nok svare på noen spørsmål. Fint med all info jeg kan få som skal dit med vesla på torsdag.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:12   #148
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg har lest anmeldelsen på vg og gleder meg litt nå. Alt har gått greit, folk har overlevd, lyden var visstnok god og vi bor så nær at vi kan gå hjem.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:15   #149
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Nå er jenta vår vel fremme i Oslo, og etter å ha lest om dagens konsert og håndteringen av opplegget, så er jeg nå bare så glad vi ga henne lov til å dra.

Dette blir en stor opplevelse for dem!!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:18   #150
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg har og en niese som er der nå. Hun kommer hit i morgen på middag og da må hun nok svare på noen spørsmål. Fint med all info jeg kan få som skal dit med vesla på torsdag.

Definitivt praktisk.


Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har lest anmeldelsen på vg og gleder meg litt nå. Alt har gått greit, folk har overlevd, lyden var visstnok god og vi bor så nær at vi kan gå hjem.

Jeg tror det er all grunn til å glede seg. Det blir en opplevelse, med gutten, alle hyper-fans-jentene, showet, danserne, allsang fra salen... Blir knall for alle, både fans og de som bare følger med tror jeg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:28   #151
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Han gikk på 21.11, etter planene var det visst nok først tenkt 20.30, og så flyttet de det litt frem til 20.45, som endte opp med at bli 21.11. Dette er direkteinfo fra niesa mi.

Jeg hadde vært superhappy hvis han kom seg på til 20.30 på torsdag. DET hadde vært strålande for mange unge som stått og ventet i mange, mange timer. Og strålende for oss som har en vesla som er klar for seng, hver kveld kl 20. For akkurat det blir en liten utfodring, hvis Justin kommer veldig sent på scenen. Da har vel jeg en jente med store hørselvern på ørene, sovendes i favnen.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:48   #152
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Vi er hjemme etter en flott opplevelse. Jentene er storfornøyde, og mener det var en opplevelse for livet.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:54   #153
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hvordan så det ut på gulvet? Altså de som har ståplasser? Er det mulig å bevege seg eller er det fullpakket og dytting? Fungerte shuttlebussene til togstasjonene greit? Velig glad for all nyttig informasjon om praktiske detaljer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 23:58   #154
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Shuttlebussene funket supert, gikk hyppig og lett å finne frem.

Vi hadde sitteplasser så jeg så ikke helt tilstanden på gulvet, men det virket helt greit. Var nok trangt helt foran ved scenen vil jeg tro.

All ære til alle som jobbet der, blide, hjelpsomme folk som guidet og viste vei.

(Og så himler jeg heftig over menn på 40+ som brøyter ned barn og fjortiser for å snike i køen.)

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 00:05   #155
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Kan jeg spørre hvilken togstasjonene du tok bussen til? Jeg lurer på om det rett og slett er kaotisk å bevege seg rund Strand/Lysaker og heller plukke de opp i Oslo.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 00:08   #156
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Vi tok fra Oslo sentrum. Fikk mannen til å hente oss ved hotellet ved Operaen, og slapp kø-kaos der og. Alt i alt knirkefri logistikk.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 00:11   #157
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.787
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Bra arrangert! Superhappy 11åring her som nå stuper i seng. Vi så vel en 10-15 besvimte jenter som ble tatt hånd om under konserten.
Ca 25 min kø for å komme på bussen etterpå.
Eneste minus var vel at ei ved siden av meg svimte av på bussen. Tettpakket av folk var det en utfordring. Leddbuss, og sjåføren langt unna og skjønte ikke at noen hadde trøbbel, skjønt lite han kunne gjordt sikkert. Hun kviknet til igjen.

En opplevelse å se mellomstejenta kose seg sånn på konsert!!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 00:21   #158
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Så godt å lese om positive opplevelser. Jeg har vært kjempeskeptisk og bekymret etter alt styret som var i fjor.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 00:49   #159
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Til og med min i slike situasjoner gretne mann var utelukkende positiv da han kom hjem med to stk lykkelige jenter. Jeg hentet dem på Fornebu etterpå; planen var Lysaker men han insisterte på at jeg kunne plukke dem opp i veien inn til Oksnøen. Det var FEIL, for det var kun tillatt for Taxier, men en hyggelig blid politidame bare pekte meg inn likevel og jeg fikk plukket dem opp ved rundkjøringen der inne. Der var det "sykt lang" taxikø, men sikkert hundrede taxier og det gikk rimelig smurt så det ut til. Aberet var at det ikke var lov å svinge mot Oslo etterpå, slik at jeg måtte kjøre tilbake til TA men det gikk også helt smurt. Tiden på Fornebu var tilsammen bare fire minutter, før jeg var tilbake på E18.

(I tilfelle noen andre planlegger å hente etter konserten. Det sikreste er utvilsomt på Lysaker.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 07:01   #160
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Mannen min sa at dette arrangementet fortjente skryt hele veien. Utrolig mange blide og flotte voksne som var med å ta vare på konsertgjengerne, som nok ikke hadde så mye erfaring med slikt fra tidligere.
Han dro med to tiåringer, jentene hadde aldri vært på konsert før, og dette ble en storartet opplevelse. De parkerte i byen, og tok rutebuss (nr. 31 fra jernbanetorget-fornebu) begge veier. Gikk strålende. Alt var lagt opp så effektivt som mulig, og utenom noe kø for å komme inn, som nesten ikke er til å unngå, så gikk alt kjempefint. De var på skyer da de kom hjem, og sjokkert over alle som gråt da de så han. Så de er ikke helt der enda.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no