Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bake-it-easy

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-07, 13:18   #1
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Bake-it-easy

Jeg kjøpte for noen år siden en Bake-it-easy kakeform fra PP, og som jeg var kjempefornøyd med. Så klarte gemalen å miste fatet is tykker, så det knuste. Sorgen var stor, så et nytt ble kjøpt inn, altså fat med form og lokk.


Så hadde jeg med en venninne på PP i Porsgrunn ifjor sommer, og hva fant jeg på avdelingen for 2.sortering? Haugevis med fat til B-i-e!! Så nå har jeg lært, at knuser jeg et fat til, kjøpet jeg ikke hel ny pakke, men stikker innom PP neste gang jeg er på besøk hos mamma, og kjøper selve fatet der.

Ville bare tipse de av dere som har b-i-e på dette, for mange har sikkert slek/venner/bekjente i Grenlandsområdet som kan være behjelpelig med å skaffe til veie disse fatene dersom de går i stykker.....

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 17:22   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bake-it-easy

Smart

Hvor mye koster selve fatet da?

Når jeg kjøpte settet, så kostet det 499 for alt. Nå koster det jo 199 og 299 på OBS til stadighet, så da lønner det seg kanskje ikke å kjøpe bare fatet?

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 18:30   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bake-it-easy

Jeg har det fatet, og har vært inne på tanken om at det er fort gjort å knuse det.
Har også bekjente der borte, så det er kjekt å vite.

Men jeg er egentlig ikke heeelt fornøyd, for ofte tyter kakerøren ut av formen og utover sidene på fatet. Det går imidlertid greit når jeg bruker bakepapir.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 19:55   #4
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Bake-it-easy

Lurer på om fatet kostet 80,-? Husker ikke sikkert, men det er jo kjekt da, for knuser man glasset, så har man jo fremdeles ringformen og lokket, og med en helt ny b-i-e, så blir det jo dobbelt opp.
Tenkte bare å tipse dere!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 22:59   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bake-it-easy

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Lurer på om fatet kostet 80,-? Husker ikke sikkert, men det er jo kjekt da, for knuser man glasset, så har man jo fremdeles ringformen og lokket, og med en helt ny b-i-e, så blir det jo dobbelt opp.
Tenkte bare å tipse dere!

Da lønner det seg jo da

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no