Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 10:39   #161
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Da har vi hatt kaffepause. Jeg kan nok antakelig begynne som langer.

:da blir det svømmebasseng likevel, gitt:

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:49   #162
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies



Jeg får faktisk penger mot å bake til min manns kolleger. Tosken har laget ei BØSSE på jobben, der folk kan hive penger oppi for at jeg skal bake kaker (jeg visste ikke engang noe om det før etter flere uker), og på en uke blir den fylt opp med 2-300,- kroner.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:54   #163
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Da har vi hatt kaffepause. Jeg kan nok antakelig begynne som langer.

:da blir det svømmebasseng likevel, gitt:


kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:58   #164
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.



Jeg får faktisk penger mot å bake til min manns kolleger. Tosken har laget ei BØSSE på jobben, der folk kan hive penger oppi for at jeg skal bake kaker (jeg visste ikke engang noe om det før etter flere uker), og på en uke blir den fylt opp med 2-300,- kroner.

Jammen det er jo genialt! Tror jeg skal adoptere ideen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:41   #165
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men det er jo en enorm posjon!? Hvor skal jeg oppbevare den?

Fryse den
Den er like god som tint igjen, jeg måtte ta opp et par stykker i går pga. denne teite tråden som driver og spretter opp igjen.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Da har vi hatt kaffepause. Jeg kan nok antakelig begynne som langer.

:da blir det svømmebasseng likevel, gitt:



Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg får faktisk penger mot å bake til min manns kolleger. Tosken har laget ei BØSSE på jobben, der folk kan hive penger oppi for at jeg skal bake kaker (jeg visste ikke engang noe om det før etter flere uker), og på en uke blir den fylt opp med 2-300,- kroner.

Betalt for baketjenestene!

Kanskje jeg skal adoptere idèen selv!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:44   #166
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Betalt for baketjenestene!

Kanskje jeg skal adoptere idèen selv!

Ja, jeg ble dritforbanna på mannfolket mitt da han fortalte det.
Men så begynte jo pengene å strømme inn og jeg fikk masse skryt av kollegene og de ble nesten litt sure på mannen da han kom på jobb uten kake, så da tenkte jeg "what the heck", jeg elsker jo å bake.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:47   #167
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Kan dere slutte å oppdatere i denne tråden, slik at jeg får den hersens kaken ut av hodet?!
:takk:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:49   #168
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg ble dritforbanna på mannfolket mitt da han fortalte det.
Men så begynte jo pengene å strømme inn og jeg fikk masse skryt av kollegene og de ble nesten litt sure på mannen da han kom på jobb uten kake, så da tenkte jeg "what the heck", jeg elsker jo å bake.

Win-win situation

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:56   #169
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Lagde den i en ildfast form,som var litt mindre enn langpanna. Smakte den varm,helt ok. Så håper den blir mye bedre kald

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 12:08   #170
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg ga den en ny sjanse. Og jeg fikk det til. Aner ikke hva jeg gjorde galt første gangen, jeg fulgte oppskrifta til punkt og prikke begge gangene, første gang ble det mislykket og andre gang perfekt. Har planer om lage en ny en i dag.

Kaka ble jo bare bedre og bedre for hver dag. Som varm og fersk ut fra ovnen var den helt grei, men litt kjedelig. Smakene kom mer og mer frem for hver dag den fikk stå i kjøleskapet. Dag 3 var min favoritt. Jeg serverte den med litt vanlijekesam drislet over, det var utrolig godt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 12:16   #171
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg serverte den med litt vanlijekesam drislet over, det var utrolig godt.

Mmm, det hørtes godt ut.

Jeg pleier å servere (lavkarbo)Brownies med en "ostekrem" ved siden av.
Ett beger Mascarpone blandet med frøene fra en vaniljestang og litt splenda/sukker. Det er nam!

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 17:13   #172
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Kan dere slutte å oppdatere i denne tråden, slik at jeg får den hersens kaken ut av hodet?!
:takk:

Det er bare en ting å gjøre: Bake den.

Det har jeg gjort.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 17:15   #173
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Oh my god, denne ble ENDA bedre enn den forrige, av en eller annen grunn. Nå står den i kjøleskapet og jeg håper den får stå i fred der til i morgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 17:22   #174
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

(..) og jeg håper den får stå i fred der til i morgen.

Ya think?

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 17:54   #175
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Det er bare en ting å gjøre: Bake den.

Det har jeg gjort.

Jeg vurderte det. Men så hadde jeg ikke sukker og ikke nok egg.
Nå har jeg det, men jeg har ikke kremost, for det glemte jeg.
Nøttene går det vel fint uten? Jeg er ikke glad i nøtter.

Mannen får dra på butikken, så skal jeg bake kake, og forhåpentligvis blir jeg blid igjen etterpå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 18:01   #176
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg lagde med bare mørk kokesjokolade (Dronning). Det var saker. Det ble mye valnøtter - neste gang tror jeg jeg går for hakkede mandler og cocktailbær, og en smule bakekakao. Kanskje litt vaniljesukker også?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 18:14   #177
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nøttene går det vel fint uten? Jeg er ikke glad i nøtter.

Jeg droppet dem og synes slik kake er best uten.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 18:14   #178
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg har bakt den i dag og atter en gang ble det vellykket resultat. Denne gangen tok jeg en boks ekstra med Philadelfiaosten. Og det ble rett og slett farlig godt. :slikke: Men, må igjen konstatere, rett fra ovnen: grei nok. Gleder meg til i morgen, da er den betydelig bedre.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 19:00   #179
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg vurderte det. Men så hadde jeg ikke sukker og ikke nok egg.
Nå har jeg det, men jeg har ikke kremost, for det glemte jeg.
Nøttene går det vel fint uten? Jeg er ikke glad i nøtter.

Mannen får dra på butikken, så skal jeg bake kake, og forhåpentligvis blir jeg blid igjen etterpå.

Du blir garantert blid. Og så blir du sint igjen, når du må sende mannen på butikken en gang til for å handle.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg lagde med bare mørk kokesjokolade (Dronning). Det var saker. Det ble mye valnøtter - neste gang tror jeg jeg går for hakkede mandler og cocktailbær, og en smule bakekakao. Kanskje litt vaniljesukker også?

Jeg droppet valnøttene, tilsatte litt vaniljesukker og brukte 400g odense bakesjokolade.

Mat for mons. Heldigvis for meg skal kaken deles opp og pakkes før fjelltur i morgen, slik at jeg kan spise av lasset.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 19:11   #180
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Ja, da må jeg på butikken. Har oversett denne tråden siden den startet, men nå gav jeg meg.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no