Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spin-off: Vil ha-liste!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 14:26   #21
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Ønsker meg en skikkelig flott uteplass med utegrill og delvis tak over.
Også ønsker jeg meg et skikkelig hjemmekinoanlegg.

Ingen av dem blir realisert før lottogevinsten kommer på konto.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 14:36   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

*Ny voksenseng. Vi har gode rammemadrasser, men det blir så pregløst.
*Åpne hyller og skap i "walk-in closet-et" vårt. Nå står der stygge hvite skap.
*Bytte ut spisestue og seksjon i lys bjørk fra Ikea til noe mørkere og mer "solid" (når barna er over tegnepåbordet-fasen).
*Ny sofa og spisebord. Det vi har er fra Bolia og ser egentlig ok ut, og bare 2 år gammelt, men begge deler har blitt veldig slitt/stygt.
*Et ekstra skap på badet når vi hiver ut stellebordet (snar håper jeg!).

Og generelt: mer plass til oppbevaring!!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 14:41   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Piano
Vinskap
Skyvedørsgarderobe til soverommet
Garderobeskap til gangen
Nytt kjøkken
Nye gulv

Og realiseres-listen, er rekkefølgen omtrentlig slik:
-Nytt gulv i vinterhagen
-Nytt gulv på do
-Nytt gulv + vegger i gangen. Og nytt garderobeskap der
-Garderobe til soverommet

Piano og vinskap kommer laaaangt ned på listen, ikke minst pga. plassmangel.
Når jeg blir voksen og bor i hus, derimot!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 14:48   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg er jaggu nødt til å pusse opp badet etterhvert. (Sånn i løpet av året, kan det se ut som.) Da skal jeg ha et stort speil med sølv(eller gull, kommer litt an på hvilke andre farger jeg plukker) rokkokkoramme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 15:07   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil ha slike stoler m bord OG bildet til cilen i biblioteket
i tillegg til mørke bokhyller fra tak til gulv på 2 vegger:


Denne sofaen (likner på den vi har i 3 seter):



Dette kjøkkenet (eller noe i samme stil - ville hatt mye mørkere benkeplate bla. ):

Dette badet (eller noe tilsvarende med både dusj (et digert beist av en steamdusj) og badekar):

  Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:03   #26
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

*Hus med nok plass
*Frodig hage

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:04   #27
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Badekar og fliser på badet nede.

Ellers så elsker jeg fransk landstil, og det passer ikke med at jeg før elsket mørke møbler som India-bord osv. Men i steden for å kjøpe alt nytt, så holder jeg nå på med å male en del av interiøret hvitt og gjør det slitt. Gjenbruk er bra!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:07   #28
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil ha eget hus med vaskerom

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:09   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Okei, jeg innser at jeg løy for både dere og meg selv når jeg sa at jeg ikke gikk og tenkte på stæsj jeg ønsket meg. Eller, det er ikke så mye stæsj, men leiligheten skal definitivt fikses litt på nå som jeg kan bestemme selv. Etterhvert. Da skal jeg endelig få mine røde skap på kjøkkenet, det svart/hvite gulvet, glassrillede overskap og få malt og lakka dette digre furubordet i enten svart (som jeg har mest lyst til) eller rødt. På guttas rom skal jeg ha en linoleum i et fancy mønster eller festlig farge og gjøre noe gøy med veggene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:22   #30
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Skal ha mye nytt i det nye huset vi skal bygge.

Blant annet gigantisk spisebord, flatskjerm og kaffemaskin.
Ny salong må vi også ha.

Jeg kan ikke detaljbeskrive hvordan disse tingene skal se ut.
Eksperthjelpen skal hentes her på FP underveis.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:30   #31
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Noen ting jeg ønsker meg til det nye huset, men som ikke blir noe av pga. for lite penger, eller for lite plass.

Denne sofaen:

Dette badekaret:



Og en litt større flatskjerms-TV.
Og nytt servise, men jeg har ikke funnet et jeg virkelig liker.
Og seng med 1,80 bredde og tempurmadrass.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:31   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Tempur! Det er verdt hver krone. Bare synd at det er så himla mange kroner som skal til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:43   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

aC: Vi har 1,50-seng med tempur nå. Kunne tenkt oss bredere, men det er vankskelig å overtale tempurmadrasser til å vokse i bredden.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:49   #34
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil først og fremst ha et nytt hjem, jeg. SÅ kan jeg begynne å tenke på hva jeg vil ha i det.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:52   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

aC: Vi har 1,50-seng med tempur nå. Kunne tenkt oss bredere, men det er vankskelig å overtale tempurmadrasser til å vokse i bredden.


Jeg har 180 (dog ikke tempur) og ser absolutt gleden når begge smågutta camper hos meg om natta.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:13   #36
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Tror ikke det er noe spesielt jeg ønsker meg akkurat nå. bortsett fra ny madrass til senga mi. den jeg har er for hard, får vel hente meg en ny til uka.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:41   #37
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Tror ikke det er noe spesielt jeg ønsker meg akkurat nå. bortsett fra ny madrass til senga mi. den jeg har er for hard, får vel hente meg en ny til uka.

Du tar vel en fremmed mann med på kjøpet?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:42   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Du tar vel en fremmed mann med på kjøpet?

Den husket jeg også ja!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:51   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tempur! Det er verdt hver krone. Bare synd at det er så himla mange kroner som skal til.

Jeg har Tempur overmadrass! Og den er god altså og koster ikke like mange skjorter som en hel seng.
Vi har 180 cm seng ja. Et must!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:53   #40
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Du tar vel en fremmed mann med på kjøpet?

Tror ikke han ville ha meg med siden han kjøpte en salong i stedet for madrassen

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no