Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spin-off: Vil ha-liste!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 08:56   #61
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil ha peis. Og varmepumpe.
Hagemøbler til hagen.
Hengekøye.
Hyller og knagger i fleng i bodene.
Nytt klesskap på storesøsters rom.
Nytt, gjerne brukt kjøkkenbord - det vi har fant vi på gjenbrukssentralen. Det er egentlig et konferansebord og i grunnen både stort, godt og praktisk, men det passer liksom ikke helt inn (dette på tross av at vi har en veldig inkonsekvent stil fra før).
Nye, gjerne brukte kjøkkenstoler. De vi har er billigste sort fra IKEA, kjøpt på streng oppfordring av en interiørdeisgner da vi skulle selge leilighet. Vi måtte ha hvite stoler, samme hva. Og så kastet vi de deilige, knallgule tildlig 80-talls-stolene med stålbein...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:26   #62
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil ha svigermors grønne fingre og hagen hennes med innhold
Ellers kunne jeg tenke meg å bygge om peisen på kjøkkenet. Til tross for tegninger ned til minste detalj, greide mureren å bygge noe helt annet

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 15:25   #63
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Først og fremst trenger vi et hus til å ha dette i....

-Større bad med badekar
-Walk-in closet
-Vaskerom
-Hage
-Musikkrom hvor jeg kan øve
-Eget soverom til vesla
-Nye stuemøbler

osv.osv.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 17:23   #64
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg fyller på lista mi.

*Et bad til, med dusj.
*Walk in closet - vet ikke hvordan det skrives
*Utepeis
*Belegningsstein på uteplassen
*Doble klesskap på alle rom hvor det går an.

  Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:31   #65
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil ha
-rotting hagemøbler
-"gull" kommode fra lisbeth dahl
-løvebordsokkel
-ny sort skinnsofa
-masse annet

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:37   #66
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Denne - om jeg hadde hatt 6000 kr til gode.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 18:59   #67
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Åååå det er så mye jeg ønsker meg:

Corona-stol
Ny sofa, gråmelert ulltrekk
Fullføre MAya 2000-bestikk til 12
Finservice, bare jeg kommer på hva jeg skal samle på.
Nytt diiigert spisestuebord.

Når leiligheten vår som er under bygging blir ferdig en gang, får jeg badekar, nytt kjøkken, gasspeis og uteplass, det ser jeg virkelig frem til!

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09

Sist redigert av jannski : 23-05-08 kl 20:49.
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 01:24   #68
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

En snekker.


Og denne

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:30   #69
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

- Skyvedørsgarderobe
- Tak over terrassen
- 2 stk høytalere til stue, 2 stk til terrasse og 4 stk høytalere til tv-stue
- Lys hørnesofa
og...






Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:41   #70
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Vi flytter i løpet av året, og nå har det ikke kommet noen nye møbler eller ting til huset siden mars -07. Så jeg "sparer" til vi kommer til nytt hus. Da er det endel "må ha" og massevis av "ønsker meg", og hva vi får i hus av dette avhenger av prisen vi vår når vi selger nåværende bolig.

Må ha:
nytt spisebord. Ønsker meg superellipsen.
flere spisestuestoler. Har 6 sjueren i dag, ønsker meg 6 til.

Ny sofa - vet ikke helt hva enda, men den må romme mange, så kanskje hjørne eller en sjeselong-del eller noe sånt.

Nye bokhyller. De skal være så usynlige som mulig og romme mange bøker. Tips? Mulig vi bare går for Billy eller noe sånt. De er rimelige og rommer mye.

Pult til storesøster, stor seng til lillebror

Ønsker meg:
ny skjenk, nytt vitrineskap, en eller to fatboy til loftstua
og: skulle ikke forundre meg om behovene baller på seg....

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:55   #71
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Huset vi har vært på ferie nå. Det er rett og slett perfekt. Nå skal jeg bygge om vårt

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:59   #72
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

kokosbolle, har du skaffet deg grønn plysjsofa? Jeg tenkte på deg på Fretex i dag, da jeg så sofa med to søte stoler. Beklager schvære og dårlige bilder, men her er de:



Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:03   #73
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Vi flytter i løpet av året, og nå har det ikke kommet noen nye møbler eller ting til huset siden mars -07. Så jeg "sparer" til vi kommer til nytt hus. Da er det endel "må ha" og massevis av "ønsker meg", og hva vi får i hus av dette avhenger av prisen vi vår når vi selger nåværende bolig.

Må ha:
nytt spisebord. Ønsker meg superellipsen.
flere spisestuestoler. Har 6 sjueren i dag, ønsker meg 6 til.

Ny sofa - vet ikke helt hva enda, men den må romme mange, så kanskje hjørne eller en sjeselong-del eller noe sånt.

Nye bokhyller. De skal være så usynlige som mulig og romme mange bøker. Tips? Mulig vi bare går for Billy eller noe sånt. De er rimelige og rommer mye.

Pult til storesøster, stor seng til lillebror

Ønsker meg:
ny skjenk, nytt vitrineskap, en eller to fatboy til loftstua
og: skulle ikke forundre meg om behovene baller på seg....

Leier du snekker, eller om du har en snekkerkyndig mann så kan du bygge inn Billy bokhyller også. Ei venninne har gjort det, og det ble griselekkert.

  Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:03   #74
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Wow Balanse! Så hyggelig at du tenkte på meg! Så du pris?? Fargen er virkelig midt i blinken , men sambo må bearbeides litt før det blir aktuelt desverre

Hans reaksjon da jeg presenterte at jeg ville kjøpe en sofa med oliven/flaskegrønn fløyel/plysj var og

Menmen, må gi det litt tid, så kanskje han forstår

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:23   #75
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Wow Balanse! Så hyggelig at du tenkte på meg! Så du pris?? Fargen er virkelig midt i blinken , men sambo må bearbeides litt før det blir aktuelt desverre

Hans reaksjon da jeg presenterte at jeg ville kjøpe en sofa med oliven/flaskegrønn fløyel/plysj var og

Menmen, må gi det litt tid, så kanskje han forstår

Jeg er sikker på at han snur med litt positiv "bearbeiding", men jeg forstår delvis at han blir litt sleptisk da. Sofaen kostet 950 kr tror jeg, stolene husker jeg dessverre ikke. Husker jeg rett er det litt avstand mellom oss geografisk også, men det går sikkert an å sende en mail med bildene til lokale Fretex og høre om de har npe liknende?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:37   #76
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg er sikker på at han snur med litt positiv "bearbeiding", men jeg forstår delvis at han blir litt sleptisk da. Sofaen kostet 950 kr tror jeg, stolene husker jeg dessverre ikke. Husker jeg rett er det litt avstand mellom oss geografisk også, men det går sikkert an å sende en mail med bildene til lokale Fretex og høre om de har npe liknende?

Jeg får ta månedlige turer til Fretex og ta bilder av aktuelle sofaer og bearbeide han tror jeg

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:50   #77
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Åh, hvor skal jeg begynne?
Jeg ønsker meg større terrasse, som strekker seg langs ene kortsiden av huset vårt. Jeg ønsker meg fliser på kjøkkenet, et maleri til å ha over spisestuen, firkantet badekar a la boblebad bare uten bobler, ny sofa, nytt stuebord, nye madrasser til sengen vår, ikeahyllesystem til ungene, takvifte på soverommet, campingseng og firkantet bord til terrassen med to nye stoler til, dvd-spiller som kjører brente dvd-er, ny pc evt. laptop, kaffetrakter, nye gardiner til kjøkkenet, dusjforheng og...hmm... kanskje det var det? Nei, vent litt, litt hage foran huset.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no