Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 01:26   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det er jo forskjell på hvor mye kaffe man drikker og. Ligger man på 1-2 kopper daglig blir det jo ikke så dyrt. Men drikker man liksom 5-10 daglig så blir det jo ganske dyrt. Jeg synes konseptet er genialt.

Jeg har Le Cube, og er veldig fornøyd. Har steamer ved siden av.

Men denne ser ikke så dum ut?



Med Citiz & Milk kan du nyte gleden ved å tilberede en kopp Espresso og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino og Latte Macchiato. Det smarte håndtaksystemet på toppen av maskinen gjør det enkelt å sette inn kaffekapselen og lage akkurat den kaffevarianten du ønsker. Med funksjonsknapper for liten kopp (Espresso) og stor kopp (Lungo) velger du ønsket kaffemengde. Etter tilberedning løftes håndtaket igjen og den brukte kaffekapselen faller automatisk ned i oppsamlingsbeholderen. Maskinen bruker en kaffekapsel pr kopp og slik får du alltid fersk kaffe. Med 16 kaffevarianter får du stor variasjon og alltid en smak som passer. Aeroccino gir deg perfekt melkeskum på noen få sekunder.

Skummer den medfølgende aeroccinoen kald og varm melk?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 09:02   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Skummer den medfølgende aeroccinoen kald og varm melk?

Ja, det gjør den.

Jeg fikk en slik en til jul!

Jeg er superfornøyd! Også liker jeg at den er så liten og nett, og med "integrert" plass til aerochinoen. Hele greie tar ikke noe særlig mer plass enn moccamasteren jeg hadde der fra før.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 19:10   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

-iskaffe, det tror jeg ikke går ann å lage på den vi har??
Jeg har lyst på den citiz and milk på Oppdal.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 19:31   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

-iskaffe, det tror jeg ikke går ann å lage på den vi har??
Jeg har lyst på den citiz and milk på Oppdal.

Nei, jeg tror ikke det går på en dere har.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 08:24   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Ja, begge deler.

  Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 15:23   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Og hva skal dere med den kalde melka dere skummer?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 15:45   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Og hva skal dere med den kalde melka dere skummer?

Åh, iskaffe om sommeren!
Jeg har isbitmaskin på kjøleskapet, og så steamer jeg kald melk og lager meg en iskaffelatte

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:22   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

tenkte det var noe sånt ja. Har faktisk ikke smakt iskaffe enda!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:11   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin anbefaler du?

Veldig fristet, men noen som vet om de har slikt tilbud nå om å få igjen 400? Kanskje jeg skal vente til de har slike tilbud, de har jo det innimellom.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no