Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 00:06   #361
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Hva handlet denne tråden om igjen, sånn egentlig?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:07   #362
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Ganske mange, vil jeg tro. De fleste i min omgangskrets har trakter, og ikke kaffemaskin.


....og sikkert en god del av dem som har vogndilla også vil jeg da anta? Samt at en del av de som IKKE har vogndilla har en fancy dyr kaffemaskin som man strengt tatt ikke trenger.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:09   #363
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Tror knapt jeg kjenner noen med kaffemaskin.

Nei, der kan du se gitt! Ingen med 2 barnevogner heller? Eller 2 fjernsyns-apparat?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:09   #364
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Hva handlet denne tråden om igjen, sånn egentlig?

Det spiller ingen rolle nå lenger. Alle FP-tråder på mer enn 350 innlegg pleier uansett å ende opp med å handle om rødbeter og kaffetraktere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:11   #365
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, der kan du se gitt! Ingen med 2 barnevogner heller? Eller 2 fjernsyns-apparat?

Jeg tror ikke jeg i farten kommer på noen jeg kjenner som har to fjernsynsapparater, men derimot kjenner jeg mange som har mer enn to PC-er. (Sånn for å starte min helt egne avsporing. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:14   #366
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Fjernsynsapparater hørtes da ganske vintage ut. Eller er det ikke lov å si tv?
Starter min egen avsporing jeg, padda

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 00:17   #367
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

min kristendom vil jeg ikke diskutere den heller.

Vet du, da syns jeg du skulle la være å dra det inn i diskusjonen. Spesielt når det virker som du bruker det som en unnskyldning og påskudd til å kunne si og gjøre hva du vil. Som alibi. Du er nemlig kristen, og full av nestekjærlighet, var det det du mente? En skulle nesten tro at du i din egenskap som kristen evnet å se at å ta vare på naturen vil gagne din neste?

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

så her sitter dere å diskuterer slikt. dette med økologisk mat er jo blitt en sånn hipp og moderne sak det også da. har det ikke?

Ja, det er selvsagt bare derfor vi har kastet oss på den bølgen. For å være hipp og moderne.

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Ganske mange, vil jeg tro. De fleste i min omgangskrets har trakter, og ikke kaffemaskin.

Samme her.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 02:34   #368
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Å nei! Nå ble jeg helt satt ut her...

Ja, gjenbruk er bra. Men de gamle trakterne bruker jo mye mer strøm enn de moderne, og det er IKKE bra. Hvor mye verre... *frem med kalkulatoren*. Dessuten er den sikkert gammel og brannfarlig - og det er ikke BraBarnesikring™ fy og fy...

Men "retro" er in. For ikke å snakke om "vintage". Dette innlegget passer dermed både på interiør- og motetråden. *svett*

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 02:38   #369
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ikke jeg i farten kommer på noen jeg kjenner som har to fjernsynsapparater, men derimot kjenner jeg mange som har mer enn to PC-er. (Sånn for å starte min helt egne avsporing. )

2- to- PC-er!!!!??? Det er hakket verre enn to fjernsynsapparater, og dersom man har 2 PC-er bør man i hvert fall holde seg for god til å ha kaffemaskin, bil eller Bugaboo. Ja,to PC'er bør vel egentlig føre til at man får midlertidlig flyforbud, og en rimelig tilleggsstraff bør være at man sykler til jobben - uansett vær.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 07:39   #370
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Å for ein strålande morgon! Nå har jeg ledd meg igjennom flere sider som kom til etter at jeg logget av i går. Nå kommer jeg for seint på jobben.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 07:40   #371
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

2- to- PC-er!!!!??? Det er hakket verre enn to fjernsynsapparater, og dersom man har 2 PC-er bør man i hvert fall holde seg for god til å ha kaffemaskin, bil eller Bugaboo. Ja,to PC'er bør vel egentlig føre til at man får midlertidlig flyforbud, og en rimelig tilleggsstraff bør være at man sykler til jobben - uansett vær.

Atte gjelder det fritak hvis man må ha mange PC på grunn av jobb? Eller bør jeg sporenstreks begynne å gå til jobb

Tar banen til vanlig.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-

Sist redigert av Føniks : 26-06-07 kl 07:47.
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:04   #372
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

... brune (med selvfølgelig solkremutenparabenerogparfyme innsmurte) kroppene våre.

Brune?! Vi sitter da i skyggen med heldekkende UV-drakt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:10   #373
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

2- to- PC-er!!!!??? Det er hakket verre enn to fjernsynsapparater, og dersom man har 2 PC-er bør man i hvert fall holde seg for god til å ha kaffemaskin, bil eller Bugaboo. Ja,to PC'er bør vel egentlig føre til at man får midlertidlig flyforbud, og en rimelig tilleggsstraff bør være at man sykler til jobben - uansett vær.

jeg skal straffes på alle områder fordi mannen er datanerd?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:11   #374
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Brune?! Vi sitter da i skyggen med heldekkende UV-drakt.

Du gjør kanskje det. Jeg gjør det ikke .

(Hvor finner du UV-drakt i så stor størrelse forresten?)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:12   #375
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du gjør kanskje det. Jeg gjør det ikke .

(Hvor finner du UV-drakt i så stor størrelse forresten?)

Klemmer meg inn i størrelse 12 år? Holder ting på plass vettu.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:13   #376
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Klemmer meg inn i størrelse 12 år? Holder ting på plass vettu.

Lekkert!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:15   #377
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

....og sikkert en god del av dem som har vogndilla også vil jeg da anta? Samt at en del av de som IKKE har vogndilla har en fancy dyr kaffemaskin som man strengt tatt ikke trenger.

Vogndillafaktoren glimrer nok med sitt fravær i min omgangskrets. Jeg tror nesten jeg ruler "på toppen" der, med min Emmaljugna Duo Edge.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:32   #378
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Vogndillafaktoren glimrer nok med sitt fravær i min omgangskrets. Jeg tror nesten jeg ruler "på toppen" der, med min Emmaljugna Duo Edge.

Jeg kjenner jeg har lyst til å bli en del av nettverket ditt. :flørter:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 08:39   #379
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjenner jeg har lyst til å bli en del av nettverket ditt. :flørter:

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 09:17   #380
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du gjør kanskje det. Jeg gjør det ikke .

(Hvor finner du UV-drakt i så stor størrelse forresten?)

HER


Jeg må bare tilstå at jeg liker å bli brun.. så noen heldekkende UV-drakt kommer nok ikke i min garderobe med det første.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no