Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-10, 09:54   #241
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Så bra!! gratulerer med ny kjøkkenmaskin.
Ja, det finnes bare en type
Aner ikke hvorfor den er så billig der jeg? Synes jeg så noen andre her inne (var det Nessie? ) som bestillte den derfra også.

Jeg bestilte en hvit i våres, fra Komplet også

bulle er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 10:09   #242
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Stilig puff, kiddo!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 10:38   #243
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Fin puff, Kiddo! Deilig med noe som ikke alle andre har.

Noen som vet hvor lang leveringstid det er på Komplett.no? Har valgt pick-up-point...

Apple er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 20:12   #244
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Steike! Den kom jammen meg i ettermiddag. Det kaller jeg rask levering! 18 timer. Har ikke rukket å hente da, men får gjøre det i morgen.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 08:43   #245
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Steike! Det får man si! Det gikk fort Har ikke fått min enda, gleeeder meg!

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 16:23   #246
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har jo handla mer som jeg må vise fram (hvordan har jeg klart å unngå interiørshoppetråden tidligere??)



Gleder meg vilt til å henge opp denne superkule tapeten i vårt nye hus. Flytter etter jul http://foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=91860


PS: Noen som er interessert i lampeskjerm og putetrekk med stjerner? Lekkert til gutterom, f.eks: http://foreldreportalen.no/forum/sho...d.php?t=101114

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 15:59   #247
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Utrolig kul tapet!

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 16:44   #248
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Lagersalg på BoBedre Design (eller noe i den duren) i dag og jeg har handla litt småtteri:
5 glass og mugge


Og en kjøtthammer

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 22:04   #249
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kiddo viste frem en pute i husprosjekttråden sin. Den var så lekker at jeg måtte kikke på nettbutikken til merket, og vips så er denne på vei.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 23:22   #250
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Kiddo viste frem en pute i husprosjekttråden sin. Den var så lekker at jeg måtte kikke på nettbutikken til merket, og vips så er denne på vei.

Oooh, love it! Den var råfin i den fargen også

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 16-10-10, 13:14   #251
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Oooh, love it! Den var råfin i den fargen også

Ja, håper at den er like fin som på bildet. Gratis frakt var det også.

Vi har vært på Ikea i dag, og se hva vi fant i billigkroken

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 18-10-10, 23:33   #252
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Sienna sofa til hytta
2 + 3 på tilbud.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-10, 17:17   #253
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Da ble det denne sofaen på oss. Kommer 8. november.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-10-10, 08:48   #254
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Da ble det denne sofaen på oss. Kommer 8. november.

Lekker

Mye kom den på?
Skal snart en tur på IKEA vi også, for å handle inn til det nye huset

bulle er ikke aktiv  
Gammel 21-10-10, 09:06   #255
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Lekker

Mye kom den på?
Skal snart en tur på IKEA vi også, for å handle inn til det nye huset

Med stålben og to komfortputer og fri levering endte det på 9991,-.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-10-10, 09:34   #256
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Ikea åpner på Sørlandet i dag - en viss fare for at jeg kommer til å handle litt der i nærmere fremtid ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 11:51   #257
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Nye gardiner til stuen, tror jeg. Tok med meg to lengder i går, har lagt av de fire siste - det er jo 40 % avslag på Kid denne uken.

De har hengt snart et døgn nå og jeg liker de bedre og bedre. Det er akkurat samme gardiner som de hvite vi har, bare annen farge - og jeg tror den luner litt mer. Den tar også opp en del detaljer jeg har i lys og lysholdere, og det passer seg jo litt med lilla mot advent!?

*smaker*



Hva tycks!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 22-10-10 kl 20:03.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 12:40   #258
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

så nydelig dere har fått det snuppa..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 15:01   #259
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Nydelig farge på de gardinene!! Og kjempefint ellers hos deg også

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 20:19   #260
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Tusen takk!

I dag har jeg av alle ting vært på Ikea! Det er litt surrealistisk, for Ikea åpnet jo her i går, så jeg er slettes ikke vant med å ha Ikea rett borti svingen ...og jeg hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at jeg skulle finne på å stikke innom der under åpningsdagene. Men jeg var i Sørlandsparken og kjørte bort for å se, og det var ikke så mye folk at det gikk over styr, så da våget jeg meg inn. Resultatet ble følgende:

Poäng stol til ungene - jeg har bare kjøpt én foreløpig for å teste ut, evt. flytter vi den ned i kjellerstuen og kjøper to kurvstoler som jeg putter lammeskinn i ... Vuderer sterkt å male rammen med matt, sølv Bengalac - det passer bedre inn her.


Knaggrekke til bilder mm. til barnerommene


Leselampe til sofakroken - den står bak gardinet i vinduskarmen og er tiltenkt bruk når jeg holder på med håndarbeid etc.


Bord til laptopen


Rammer til barnerommene

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no