Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford Focus-erfaringer?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-08, 19:58   #21
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Jeg er ingen fan av Ford Focus. Altfor lett bil etter min smak. Har ikke rørt mannens Ford Focus etter at jeg gikk 360 med den i en småvei i nærområdet med min sønn, da 4mnd, og lillesøsteren min i bilen. Har kjørt i den veien i 16 år og kjenner den på vinterføre. Småbiler som Golf og Audi A3 suste forbi meg. En grusom opplevelse...Har også sklidd 100 m ned Holmenkollveien med Ford Focus og ikke klart å stoppe. Ford Focus er ingen vinterbil, nei .
Nei, takke meg til min elskede SAAB.

  Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 20:28   #22
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Vet mannen min (som jobber med bil) ikke vil ha Ford. Han er og legger tulla nå, ellers skulle jeg spurt han om hvorfor han ikke liker de bilene. Skal se om jeg husker å spørre ham etterpå.

Rettelse: Min mann synes at de nye Ford Focus er ok og gode biler. Og når det gjelder vinterføre, så er dekkene som er viktig. Ikke bare biltypen.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 21:25   #23
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Jeg kjører Mondeo, stasjonsvogn til daglig og hadde leiebil en dag da min bil var på service.
Jammen sitter man høyt og fint i Focusen sammenlignet med hvor lavt jeg sitter i Mondeoen. Jeg har enda ikke glemt det og derfor drømmer jeg om Focus.. Focus er en fin bil.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 21:30   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jammen sitter man høyt og fint i Focusen sammenlignet med hvor lavt jeg sitter i Mondeoen.

Det er faktisk en av tingen som virkelig er positivt med Focus. Ikke minst poden storkoste seg med god utsikt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 08:16   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg er ingen fan av Ford Focus. Altfor lett bil etter min smak. Har ikke rørt mannens Ford Focus etter at jeg gikk 360 med den i en småvei i nærområdet med min sønn, da 4mnd, og lillesøsteren min i bilen. Har kjørt i den veien i 16 år og kjenner den på vinterføre. Småbiler som Golf og Audi A3 suste forbi meg. En grusom opplevelse...Har også sklidd 100 m ned Holmenkollveien med Ford Focus og ikke klart å stoppe. Ford Focus er ingen vinterbil, nei .
Nei, takke meg til min elskede SAAB.

Er den en model før 2008?

For de er lettere en de nye


Pappa har hatt av alle 3 genrasjonee og vi bor nå midt i vinterland og aldri plagdes eller holt på å snurre.

Men om man er for brå, svinger for mye for fort så snurrer mann med alle biler




Ja man sitter høyt og fint i focusen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:47   #26
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Er den en model før 2008?

For de er lettere en de nye


Pappa har hatt av alle 3 genrasjonee og vi bor nå midt i vinterland og aldri plagdes eller holt på å snurre.

Men om man er for brå, svinger for mye for fort så snurrer mann med alle biler

Ja,eldre enn 2008.

Rett strekning dvs oppoverbakke. Aldri hatt problem med SAAB på samme strekke som jeg som sagt har kjørt i 16 år.
Smaken som baken når det gjelder bil. Ford blir for lett for meg.

  Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 12:37   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ford Focus -erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ja,eldre enn 2008.

Rett strekning dvs oppoverbakke. Aldri hatt problem med SAAB på samme strekke som jeg som sagt har kjørt i 16 år.
Smaken som baken når det gjelder bil. Ford blir for lett for meg.


Joda men da kan jeg skjønne hva du mener for 2005 til pappa var litt sånn. litt lett på ræva men han fikk montert noe greier i karoseriet fra ford. Bake . Sikkert noe metal ting. så etter det var det aldri et problem. Derfor det kom en ny i 2006 og en i 2008.
Men vi bor nå i vinterland å jeg kjører rælly mange ganger å har aldri snurret med en eneste av fordene til pappa. men mazdaen vår, 626 stasjonsvogn med sportsudertell. den snurret jeg med nesten hver dag

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no