Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 20:24   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Da vi var yngre og skulle på fest var det bare det at festene aldri ble særlig morsomme. Det var liksom 10 artigere fester i løpet av året .
Sammen med venner og barn og med god mat og tidlig start (for ungenes del) synes jeg ikke det er vrient å få dagen koselig, det blir bra uansett - men vi har slitt litt med urealistiske opplegg rundt legging av 11 barn. Vi har nytt forsøk med nytt konsept i år og håper det er en bedre løsning.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:27   #42
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Oppskrytt?

Jeg er en av de få som elsker nyttårsaften, kommer sikkert av at vi har faste tradisjoner sammen den dagen mannen og jeg. Vi feirer alltid sammen med venner med en god middag, passelig mye drikke, fyrverkeri og dansing utover natta. Jeg er ikke vant til å feste mye i romjula, så for meg er dette et kjærkomment avbrekk fra familieselskaper og småkaker.

I ungdomsåra dro vi på hyttetur en hel gjeng av oss, før vi fikk barn. Da ble det en tredagers fest med en ørliten skitur og lange spillkvelder :mimre: Nå har vi avløst dette med å feire med en eller flere familier med barn på samme alder, vi har ofte laget kalkun sammen og spist festmiddag med barna, lagt dem lenge før midnatt og fortsatt med rødvin. Jeg liker godt å dra på ullundertøyet utenpå pentøyet og stimle sammen ute i kulda, se på stjerneskudd og kysse masse. Synes ofte vi har fått til fine samtaler om framtida med vennene våre selv om det tross alt har vært mye festing også. Det blir jo mye til hva man gjør ut av festen selv også.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:48   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Som barn var nyttårsaften en fantastisk dag i samme gate som fødselsdag, 17. mai og julaften. Vi samlet oss hos en av mine tanter og vi kusiner hadde det topp. Først middag sammen med de voksne med god mat og vi var selvsagt i pentøyet, så var det maskeutkledning, stjerneras, spill, leker og skuespill. Tiden gikk fort til klokka var tolv når man er aktiv. Nå som jeg har barn selv prøver jeg å skape de samme rammene rundt deres feiring og jeg ser at vi har lykkes. Og vi voksner koser oss i en fillehaug. Og det er noe magisk med det å legge et år bak seg og starte med blanke ark og fargestifter til.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:51   #44
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Jo, på en måte synes jeg den er både oppskrytt og trist. Det er den ene gangen i året jeg virkelig føler meg uten venner. Men har familien da.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:52   #45
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Oppskrytt og unødvendig, og absolutt ikke årets flotteste dag.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:53   #46
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Som barn var nyttårsaften en fantastisk dag i samme gate som fødselsdag, 17. mai og julaften. Vi samlet oss hos en av mine tanter og vi kusiner hadde det topp. Først middag sammen med de voksne med god mat og vi var selvsagt i pentøyet, så var det maskeutkledning, stjerneras, spill, leker og skuespill. Tiden gikk fort til klokka var tolv når man er aktiv. Nå som jeg har barn selv prøver jeg å skape de samme rammene rundt deres feiring og jeg ser at vi har lykkes. Og vi voksner koser oss i en fillehaug. Og det er noe magisk med det å legge et år bak seg og starte med blanke ark og fargestifter til.

Slik hadde vi det også. Mamma og de samlet alltid de samme venneparene med barn til oss (med utsikt), og det var penklær, pinnekjøtt, masker, leker, stjerneras og stas.
Så jeg gleder meg til mine barn blir så store at vi kan begynne samme tradisjon.

Jeg svarte forøvrig oppskrytt tidligere i tråden. Da snakket jeg ut i fra ståa slik den er i dag.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:53   #47
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Det spørs vel hvilke tanker man har i utgangspunktet om man tenker at nyttårsaften er oppskrytt eller ikke

Jeg har ingen forventninger om en kanonfest, jeg blir derfor ikke skuffet om festen med stor F ikke dukker opp.

Stort sett så er vi sammen med venner den dagen. Spiser godt og drikker noe godt. Mimrer og filosoferer litt over året som har gått.
Etter at vi har fått barn, så er nyttårsaften mye det samme som den alltid har vært for oss, men vi er litt flere tilstede. Vi spiser og drikker godt (dog mindre enn vi gjorde før). Fjaser, filosoferer og hygger.

Så nei, jeg synes ikke nyttårsaften er oppskrytt. Den kvelden møter som oftest forventningene mine.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:13   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Nei, det synes jeg ikke. Men nå omgås jeg heller ikke folk som "skryter opp" nyttårsaften eller skrur forventningene vanvittig høyt. Jeg er vant til hyggelige nyttårsaftener med en mindre eller større vennegjeng, god mat og vin og champagne, og sånn har nyttårsaften stort sett vært for oss de siste femten årene. De siste par årene har vi feiret sammen med andre venner med barn, da har barna blitt lagt utpå kvelden og de voksne har fortsatt til ganske langt utpå natten. Det har alltid vært hyggelig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:35   #49
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det synes jeg ikke. Men nå omgås jeg heller ikke folk som "skryter opp" nyttårsaften eller skrur forventningene vanvittig høyt.

Det var mine tanker også. Forventnignene har aldri vært at det skal bli en kanonfest som overgår alt jeg tidligere har sett. Det må jo være det som er utgangsunktet for de som føler det er oppskrytt?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:48   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvorfor blir nyttårsfeiringene deres så dårlige? Er det forventningene som er for høye?
Er det vanskeligere å få denne dagen koselig enn det er å få andre dager i året koselige?


Tja, da jeg var yngre trodde jeg at alle andre hadde det dødskult på nyttårsaften, så jeg lette alltid desperat etter en eller annen fest. Samme hva. Det gikk ofte svært skeis.

Nå har jeg ingen forventninger lenger, så med unntak av en fæl fest for tre år siden, har nyttårsaftnene vært fine de siste årene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:57   #51
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Jeg er veldig glad i nyttårsaften, mye gladere i den enn julaften. For meg er det noe magisk med det å gå inn i et nytt år, vet ikke helt hvorfor, men jeg er like overbevist hvert år om at dette året blir helt magisk, deilig følelse.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:59   #52
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Jeg har ikke spesielt store forventninger til nyttårsaften, så jeg ender egentlig opp med å være veldig fornøyd hvert år. Vi pleier å feire sammen med venner som er i samme livssituasjon som oss selv, og det er alltid veldig koselig. Tidligere var vi ofte på fjellet på nyttårsaften, en tradisjon som jeg satser på å ta opp igjen når barna er litt større og vi har fått oss egen hytte, med plass til å invitere gjester. "Mitt" fjell i romjula er noe av det beste jeg vet. Spesielt når gradestokken kryper under -15 og det er stjerneklart.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:01   #53
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Før ungene kom, så var nyttårsaften årets nedtur, på mange måter. Det var en fest som var planlagt et år, og det var selvskrevet at det skulle være SÅÅÅ artig, og form og humør skulle være på topp... Det ble så påtvunget.

Etter at ungene kom, så har jeg stort sett bare kost meg. Festingen har uteblitt, og vi har feiret sammen med nære venner, eller alene her hjemme. I fjor var det bare meg og ungene, pluss at hun i sokkelen stakk opp en liten tur sammen med sønnen sin. Og vi storkoste oss.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:04   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Jeg elsker nyttårsaften, det er virkelig en magisk natt for meg.

Er aldri ute og fester, men lager god mat og koser oss veldig her hjemme. I fjor var nyttårsaften en av de første kveldene hjemme i en leilighet som vi endelig hadde fått godkjent finansieringen til, så da ble det ekstra stas. I år er vi i samme leilighet (heldigvis! ), denne gangen med litt flere møbler, og muligens et par flere slektninger også. Jeg liker å bruke den dagen på å samle opp de familiemedlemmene rundt om, gamle og unge, som ikke har noen ektefeller eller barn å være sammen med hjem hit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:20   #55
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Har aldri likt nyttårsaften. Oppskrytt,

Hva er egentlig vitsen med å feire at man forlater et år man har brukt 365 dager på å bli kjent med, til fordel for noe ukjent?

For meg er det bare en dato. Som alle andre.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:22   #56
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Synes også denne dagen er litt oppskrytt...
Ihvertfall før vi fikk barn, da var det om å gjøre å dra på
store fester/selskap osv....
Nå bryr det meg lite om hva som skjer rundt omkring.
Vi er hjemme og koser oss "alene": pynter oss, dekker fint bord,
lager deilig mat med god dessert, ungene få være oppe litt lenger enn
vanlig(som er 19.00), vi skyter opp noen få raketter og så får de
stjerneskudd!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:25   #57
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes det er på sin plass med en liten markering denne dagen, dog ikke med fyll og fanteri.

Vi skal samles en vennegjeng, spise god mat, skravle og skåle med et par glass vin.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:26   #58
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Har aldri likt nyttårsafta. Å kalle den oppskrytt er definitivt ein understatement for min del.

Men nyttårsafta er finalen i ei ellers krampeaktig høgtid, så da er det håp om betre dagar i januar.






Eg likar 17.mai, eg
Og alle bursdagane i juni

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:41   #59
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Nyttårsaften betyr fint lite for meg annet enn en slitsom men hyggelig kveld.
Vi har fast tradisjon med et vennepar og etterhvert også deres barn,med feiring hos oss. Alle sover over.
Jeg liker ikke raketter, særlig ikke at det blir brukt millioner av kroner på idioti og brannfarlige leker for voksne. Dette er vel siste året med sånt så kanskje jeg kan glede meg litt mer neste år ?
Helt ærlig kunne jeg godt hoppet over nyttårsaften uten å ofret det en tanke !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:51   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Dere gale, gale mennesker. :tsktsktsk:

Nyttårsaften er jo grand finale! Feiringen av året som var, og et varmt velkommen til det nye året!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no