Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Skal du på julebord?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Julebord?
Ja, opp til flere. 50 29,24%
Ja, ett. 69 40,35%
Vet ikke? 4 2,34%
Nei. 47 27,49%
Brokkoli. 1 0,58%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 12:14   #81
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, ikke hvis jeg kan unngå det.



Jeg liker i grunnen ikke sånn julebord ute på hotell/restaurant.

Men jeg skal på privat julebord i februar, det gleder jeg meg til.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 14:22   #82
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Jeg har tydeligvis svart feil. Jeg skal ha juleavslutning med jobben, så jeg svarte at jeg skulle på et. Men det er ikke ut på restaurant og full pynting. Det er kantinen rett etter jobb, et glass vin eller øl (på egen regning) og hjem i meget pyntelig tid.

Det passer meg egentlig helt fint. Jeg vil heller har førjulstiden med familie og venner.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 18:03   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Jeg skal på et julebord, med jobben, og det holder for min del.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 20:06   #84
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Skal du på julebord?

Jeg har ikke helt bestemt meg. Vi skal inn i nytt hus og ut av ei leilighet før jul, og jeg tror det innebærer at jeg sier nei til en del for å få tid og overskudd til familien. Men det er mulig jeg drar, men tar tidlig kveld.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 20:46   #85
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Ja i år skal jeg faktisk på to!
Det ene er vi 50-60 stykker som skal på, det er heldigvis ikke ute på byen, men i et eget lokale bare for oss.
Det andre blir vi vel 10-12 stykker på, da skal vi ut på fin restaurant og spise. Jeg tror det blir hyggelig, jeg gleder meg!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 22:29   #86
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Så vidt jeg vet ett. Med jobb. (det blir nok av det rolige slaget, da jeg jobber et sted hvor slik nok er forventet å være alkoholfritt. Det passer meg fint, i likhet med flere av mine kolleger er jeg avholds. Vi er tretten stykker på jobb (høyst uheldig antall til bords?) og alle kommer, sånn antatt inntil videre i alle fall. Det arrangeres i alle fall den ene dagen den uken ingen hadde krysset av for at de ikke kunne.

Har visst invitasjon til et av det mer normale slaget dagen etterpå, sammen med mannen i så fall, men vet ikke noe om vi skal gå på det da (Det er langt mindre personlig, litt mer "kontakter" kanskje. Får høre med ham)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 22:38   #87
Nienna
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 12
Nienna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Nei er ikke noe Julebord for meg i år.
Har både lyst og ikke lyst på å dra på Julebord.

Nienna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 22:38   #88
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Skal du på julebord?

Jeg skal på to. Det hadde blitt tre, hadde det ikke vært for at jobben til mannen min skal ha julebord samme dag som jobben min. Valget falt på å dra på hvert vårt jobb-julebord.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no