Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser desember deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 23:48   #101
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Vi MÅ ingenting. Jeg er sikker på at jula blir like fin selv om ikke huset er rundvasket og alle kakeslag bakt. Jeg koser meg med mine, og vi gjør hyggelige ting sammen. Vi baker, vi pynter, vasker litt, koser oss med julegaver og kort, leser mye sammen. I år er høyepunktet for meg en julekonsert neste uke. Den gleder jeg meg skikkelig til! jeg elsker denne tiden, og nyter den til fulle.


Dessuten er ikke nissen allergisk mot støv ..., så jula kan bare komme, helt uavhengig om gulvene og viduene er reine eller ei!!

Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 20:08   #102
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Ferdig med retting, så nå er det bare kos. Minstejenta og jeg har laget flere engler i dag. Vi skal fylle opp et helt vindu.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no