Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dere som skal ut og reise i påsken

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-24, 06:36   #41
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Istanbul-turen høres fantastisk ut! Jeg vil gjerne lese reisebrev.

Nå klarer jeg ikke slå fra meg tanken om å reise. Sjekker både Istanbul og Antalya. Litt av en pris i påsken, altså! Googler og googler.

Hvilket flyselskap endte dere på, Toffskij?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-24, 09:07   #42
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Pegasus. Flyr hjem langfredag for å få ned totalprisen. (Ingen av ungene kunne være med, så da er vi plutselig fleksible reisende igjen!)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-24, 11:01   #43
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Ok. Vi skal fly Pegasus for første gang i sommer. Men lurt å endre hjemreisen litt, ja - var ville priser mot mandagen.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-24, 11:02   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Toscana for å besøke Eldste.

Og vi skal til Sicilia for å besøke vår eldste. Da har vi ikke sett henne på seks og en halv måned. Det er ikke en reiserute å anbefale, da - med flybytte begge veier blir det en både langdryg og dyr affære (tror jeg; det var mannen som bestilte billettene). (Men vår får vi i alle fall, for ikke å si norsk sommer. Temperaturen har aldri sunket under 12 grader i vinter, og nå blomstrer mandeltrærne.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-24, 12:45   #45
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Det er ikke bedre for uke 40, høstferien. Minst 25 000,- for oss fire til Malaga. Charter blir ett kupp, bortsett fra at vi ikke orker å bo dyrt med Manchester, Birmingham og Glasgow en gang til.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-24, 06:19   #46
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Vi skal tre dager til Hotel Union Øye i påsken. Gleder med skikkelig. Har drønt om å besøke det gamle sveitserhotellet innerst i fjorden i årevis. Mannen tar med ski, jeg bok og badedrakt. De har sauna ved fjorden og jeg gleder meg sånn til å bare være i dette gamle smykket av et hotell noen dager.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-24, 06:41   #47
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Det hørtes herlig ut, Arran.


Nå har jeg bestilt ferie!
Det blir ei lita uke i Antalya på skikkelig luksushotell og jeg gleder meg helt, helt vilt!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-24, 07:03   #48
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det hørtes herlig ut, Arran.


Nå har jeg bestilt ferie!
Det blir ei lita uke i Antalya på skikkelig luksushotell og jeg gleder meg helt, helt vilt!

Det høres herlig ut

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-24, 16:41   #49
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som skal ut og reise i påsken

Gleder meg! Blir uten mann og barn, da - men det får gå bra!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no