Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva blir menyen på 17. mai i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-17, 22:37   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Skyldes sikkert at toget begynner å GÅ fem over, fordi først står de stille mens det spilles f.eks ja vi elsker eller en annen sang som starter hel?

Aner ikke. De stiller opp lenge før i alle fall. Det er jo enormt med folk involvert, og det er godt gjort å være så presis.

I år er det ingen fra oss som skal være med. De siste årene har eldstejenta gått for turnforeninga, som bærer med seg både trampett og tjukkas og turner seg gjennom hele toget, men nå har hun sluttet på turn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 22:27   #62
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ikke noe folketog her heller. Så derved er det bre skoletog og arr på skolen og det hele er vel sånn ca ferdig rundt 16 så det er ikke så sent og ikke noe vi skal etterpå

Sjekk av bilder fra ifjor i forbindelse med planlegging av dagen viste seg at vi er hjemme allerede 15

Og etter det skal vi, sånn et par timer senere eller så, servere middag til 7 voksne og 5 barn. Ikke velkomstdrnk og koldtbord, men god mat skal det bli. Muligens grill, avhengig av været, og ikke utenkelig at biff i alle fall er noe av det, jmf tidligere nevnt tradisjoell meny

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 22:37   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Sikkert ostesmørbrød eller et par pølser i brød foran tven hjemme. Skal være alene på 17. mai for første gang i mitt liv. Har ikke ungene i år, og sambo feirer aldri denne dagen med oss fordi han (skulle bare mangle da) er i byen og ser sine i toget og hjelper til med kjøring og henting osv. Gleder meg til ungene er så store at han og jeg kan feire den dagen sammen. *sutre*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 22:43   #64
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Sikkert ostesmørbrød eller et par pølser i brød foran tven hjemme. Skal være alene på 17. mai for første gang i mitt liv. Har ikke ungene i år, og sambo feirer aldri denne dagen med oss fordi han (skulle bare mangle da) er i byen og ser sine i toget og hjelper til med kjøring og henting osv. Gleder meg til ungene er så store at han og jeg kan feire den dagen sammen. *sutre*

Men er ikke du ute og ser dine barn i toget da..?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 22:47   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Jo men det er jo ferdig tidlig og så er de eksen og samboeren "sine" etterpå og skal hjem til dem og spise osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 22:53   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jo men det er jo ferdig tidlig og så er de eksen og samboeren "sine" etterpå og skal hjem til dem og spise osv.

Kan du ikke bli med da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 22:54   #67
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Grilling eller noe annet ref været.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 23:31   #68
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Ikke peiling. Mulig mamma og pappa kommer hit på mat, det har de gjort de siste årene når pappa ikke jobber. Lapskaus eller spekemat høres godt ut så det blir muligens det Pavlova og jordbærkake er obligatorisk.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 07:46   #69
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jo men det er jo ferdig tidlig og så er de eksen og samboeren "sine" etterpå og skal hjem til dem og spise osv.

Veit du, 17.mai deler vi på den måten at enten har en barn eller så er en fritt til å gjere som ein vil. Då vi bestemte det falt ei stor bør frå mine skuldre. For det er ikkje så stas å hilse såvidt på i toget og når klokka er 11 er ein aleine. I fjor var det pappaen sin 17.mai og eg tilbringte dermed 17.mai på hytta i ullstillongs Eg har også tilbringt den i NY på jentetur og på sofaen heime og sett på tv. I år er det min 17.mai og pappaen er ikkje en del av dagen. For oss har dette funka bedre enn sånn litt på.

Anita Krohn Traaseth har skreve et fint blogginnlegg om 17.mai.
http://tinteguri.com/2015/05/16/det-...jennom-17-mai/

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 07:49   #70
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Veit du, 17.mai deler vi på den måten at enten har en barn eller så er en fritt til å gjere som ein vil. Då vi bestemte det falt ei stor bør frå mine skuldre. For det er ikkje så stas å hilse såvidt på i toget og når klokka er 11 er ein aleine. I fjor var det pappaen sin 17.mai og eg tilbringte dermed 17.mai på hytta i ullstillongs Eg har også tilbringt den i NY på jentetur og på sofaen heime og sett på tv. I år er det min 17.mai og pappaen er ikkje en del av dagen. For oss har dette funka bedre enn sånn litt på.

Anita Krohn Traaseth har skreve et fint blogginnlegg om 17.mai.
http://tinteguri.com/2015/05/16/det-...jennom-17-mai/

For meg er faktisk ikke 17. Mai så viktig, så jeg hadde ikke hatt noen problemer om ungene hadde vært hos faren. Jeg har det sånn når det gjelder julaften og nyttårsaften også, så jeg er sikkert litt rar. Nå har jeg dem imidlertid hver 17. Mai, og ser egentlig fram til at jeg slipper å føle at jeg MÅ se på tog og å være i idrettshallen på festforestilling.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 07:53   #71
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

For meg er faktisk ikke 17. Mai så viktig, så jeg hadde ikke hatt noen problemer om ungene hadde vært hos faren. Jeg har det sånn når det gjelder julaften og nyttårsaften også, så jeg er sikkert litt rar. Nå har jeg dem imidlertid hver 17. Mai, og ser egentlig fram til at jeg slipper å føle at jeg MÅ se på tog og å være i idrettshallen på festforestilling.

17.mai er ikkje så viktig for meg heller men eg kan forstå følelsen av ensomhet på den dagen. Jul/nyttårsaften er eg uansett sammen med resten av familien min, det er ikkje alltid eg er på 17.mai. Så eg kan forstå at 17.mai aleine er sårt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 08:13   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kan du ikke bli med da?

Er ikke alltid bare-bare å hive seg med på sosialt samvær med eks og hans samboer, nei. Var visst ikke helt stemning for det. Men nå skal jeg ikke kuppe tråden med dette, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 08:19   #73
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Det blir middag på restaurant i byen, så det er ikke godt å si. Har bestilt bord på Phileas Fogg.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 08:41   #74
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Er ikke alltid bare-bare å hive seg med på sosialt samvær med eks og hans samboer, nei. Var visst ikke helt stemning for det. Men nå skal jeg ikke kuppe tråden med dette, hehe.

Tenkte mer at du burde vært invitert, at han burde foreslått det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 16:37   #75
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

17.mai er ikkje så viktig for meg heller men eg kan forstå følelsen av ensomhet på den dagen. Jul/nyttårsaften er eg uansett sammen med resten av familien min, det er ikkje alltid eg er på 17.mai. Så eg kan forstå at 17.mai aleine er sårt.

Jo, klart jeg skjønner det jeg også. Jeg er ikke helt ufølsom.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 09:22   #76
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Da har jeg kjøpt indrefilet av okse. Hvis noen har tips til sommerlig tilbehør, er det bare å komme med forslag. Gjestene har med dessert.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 09:25   #77
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Vi skal grille. Hva det blir, finner vi ut på butikken i dag.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 09:27   #78
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Og plutselig skal jeg ha selskap likevel.

Det blir spekemat, eggerøre, pølser, hjemmebakt loff, potetsalat og grønn salat. Enkelt og tradisjonelt. Jeg baker gulrotkake og lager Eton Mess (jordbær og marengs, blandet med krem) og gjestene har med mer kake.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 09:37   #79
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

Vi skal ha andebryst, aspargesrisotto og hjemmelagd is.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 09:41   #80
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva blir menyen på 17. mai i år?

For første gang på mange år har vi ingen forpliktelser 17. mai. Ingen barn i toget, ingen komiteer vi må være med i, og ingen kaker som skal leveres grytidlig.

Jeg tenker vi står på verandaen og ser på toget som går forbi, og ser på tvsendingene. Toget her går kl. 10, og det er arrangement på skolen umiddelbart etterpå. Så om det ikke regner, og om vi orker tar vi nok en tur dit.

Vi skal ha ytrefilet av elg til middag tenker jeg, og Jonas skal ha 15-16 venner til "festgrilling" på ettermiddagen. Vi spiser nok i løpet av kvelden.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no