Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Kongsvik Ungdomskole

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 20:44   #21
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Jeg så på det og lo godt ja.

Skal kose meg med bloggen senere i kveld.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:51   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg kunne tenkt med å prøve den selv, men elevene jeg har i år har snål humor alle sammen. Ingen ler av vitsene mine. Ingen liker pausevideoklippene mine.

Mener Inspector Lindsley-filmene du setter på støtt og stadig?


rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:51   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Mathilda, du er så misforstått! Du som er så morsom!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:52   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener Inspector Lindsley-filmene du setter på støtt og stadig?


Lynley, Rine. Lynley.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:57   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Har du lest noen av rosabloggene der ute? Kinebloggen er farlig nær de ekte bloggene - den må nesten være såpass over the top for å i det hele tatt være en parodi.

Ja, men syntes likevel det var too much. Hun skriver jo konsekvent feil hele veien og overdriver altfor mye syntes jeg. Hadde vært morsommere om hun hadde fjaset halvparten så mye, det hadde virket mindre "plump".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:57   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Lynley, Rine. Lynley.

OK. Tok den fritt etter hukommelsen. Ingen av delene sier meg noe. Men jeg kjenner igjen "film-læreren", ja.

Joika: Fjortiser skriver konsekvent - feil hele tiden. :infårmerer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:59   #27
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Jeg lo meg nesten fillete, og kommer definitivt til å se denne! (Jeg måtte lete litt etter TVNorge, jeg ser sjelden TV, og veldig sjelden TVNorge)

Hun har virkelig truffet blink på flere av karakterene!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:04   #28
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener Inspector Lindsley-filmene du setter på støtt og stadig?


Jaaaah! Og Poirot! (Men han heter Lynley, altså. Lord Lynley, faktisk, han er jo den åttende jarlen av Asherton. :kan min George: )


Nei, mer sånn "Hugh Laurie gjetter amerikanske slangord på Ellen-show" og sånt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:05   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.



Nei, mer sånn "Hugh Laurie gjetter amerikanske slangord på Ellen-show" og sånt.

Det er veldig morsomt!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:17   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole


Stesnuppas hamster døde for noen uker siden. La meg bare si at den bloggeposten fra Kine om samme tema kunne vært henta fra Stesnuppa. Jeg døøør!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:23   #31
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Stesnuppas hamster døde for noen uker siden. La meg bare si at den bloggeposten fra Kine om samme tema kunne vært henta fra Stesnuppa. Jeg døøør!

Jepp. Jeg har vært borti minst en sånn episode i året siden praksisåret mitt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:24   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK. Tok den fritt etter hukommelsen. Ingen av delene sier meg noe. Men jeg kjenner igjen "film-læreren", ja.

Joika: Fjortiser skriver konsekvent - feil hele tiden. :infårmerer:

Men hvorfor gjør de det? Jeg har jo sett det selv, men hva er det som skjer? Min 7.5 åring skriver jo mer riktig en en del 12-13 åringer jeg kjenner. Er det slik at de skriver riktig en periode og så bare slurver de? Ellerr kan de rett og slett ikke stave?

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:26   #33
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK. Tok den fritt etter hukommelsen. Ingen av delene sier meg noe. Men jeg kjenner igjen "film-læreren", ja.

Joika: Fjortiser skriver konsekvent - feil hele tiden. :infårmerer:

Jeg har lest maaaange blogger, og har sett et par som er ille, men syntes uansett dette var overdrevet og hun brente av altfor mange poeng på kort tid. Når jeg i tillegg vet den bare er tull, så ble ikke det sånn kjempemorsomt, syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:31   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har lest maaaange blogger, og har sett et par som er ille, men syntes uansett dette var overdrevet og hun brente av altfor mange poeng på kort tid. Når jeg i tillegg vet den bare er tull, så ble ikke det sånn kjempemorsomt, syntes jeg.

Jeg har bare skumlest bloggen i dag, og synes nok at serien er mange ganger morsommere, ja. Poenget mitt var vel bare at tenåringer veldig ofte skriver så mye feil. Jeg "kjente igjen" mange av skrivefeilene, får å si d sånn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:48   #35
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Leser ikke blogger, men den var bare syyyyyykt morsom ssså, EPIC!!!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 22:30   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole



Sitat:

"Follow you're dream's."

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 00:29   #37
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Hysterisk.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 11:16   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men hvorfor gjør de det? Jeg har jo sett det selv, men hva er det som skjer? Min 7.5 åring skriver jo mer riktig en en del 12-13 åringer jeg kjenner. Er det slik at de skriver riktig en periode og så bare slurver de? Ellerr kan de rett og slett ikke stave?

Vel, jeg har faktisk spurt dem om dette og her er det jeg fikk til svar: "Er det nøye, da? Du skjønner jo hva jeg mener..."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:27   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Rine, tror du de har skrevet slik hele veien? Eller blir de plutselig dårlige når de treffer 14-årsalderen. Jeg husker jeg hadde en periode rundt der jeg påsto at jeg ikke kunne si kj-lyden, men det falt meg ikke inn å skrive feil. Ingen andre heller, så vidt jeg kan huske.

Er det felles for jenter og gutter, eller hovedsaklig et jentefenomen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:54   #40
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongsvik Ungdomskole

Jeg lurer også på det samme. Er det bare noe de begynner å gjøre ved en viss alder? Pussige greier ...

Den bloggen er jo bare helt hysterisk morsom

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no