Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Møblering ny stue - nytt hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-16, 14:47   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møblering ny stue - nytt hus

Gratulerer med nytt hus!

Mitt tips er å kjøpe minst mulig nytt før dere har bodd i huset en stund! Vi var (heldigvis) helt skrapte for penger da vi flyttet inn i vårt hus, så jeg måtte vente med å møblere utover det vi allerede hadde. Det ser jeg i ettertid at var veldig bra, for etter å ha bodd en stund så endret synet mitt seg på hva som passet hvor, og hva vi faktisk trengte. Jeg hadde gjort mange feil om vi hadde hatt penger til å kjøpe nytt med en gang.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 16:59   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møblering ny stue - nytt hus

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Blir bra det der. Gratulerer med nytt hus! Jeg ville også hatt sofaene mot hverandre, det er koseligere å sitte sånn når man er flere samlet.
Ellers synes jeg du har fine og spesielle bilder, jeg er også spent på hvor samen skal henge i nyhuset.

Ja, jeg lurer også på hvordan jeg skal henge bildene. Nå er ikke alle de på bildet mine, jeg har lånt litt i samme stil av min bestemor for visning av huset jeg selger. Men det er en grunn til at jeg har valgt den mørke veggen, tror det kan være kult med noen av bildene på den veggen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 19:33   #23
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Møblering ny stue - nytt hus

Den mørke veggen kan absolutt bli et blikkfang med bilder ja

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 23:47   #24
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Møblering ny stue - nytt hus

Vi har en slik mørk blå vegg i stua, og bildene gjør seg veldig godt der ja. Det blir nok veldig bra.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no