Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-20, 15:53   #101
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

I dag tidlig satt jeg i sofaen med en kopp glovarm, nybrygga kaffe av dagens julekalenderbønner. God stemning helt til hunden fikk et raptus og kom som en flyvende rakett og landa i fanget mitt. Ingen kaffe på han heldigvis, og takk for at jeg har hardfør hud som tåler en del.

I nytt, rent tøy så stakk jeg ut en tur, måtte kjøpe noe til en gave som skulle leveres i dag. Var borte en drøy halvtime. Da jeg kom hjem lå julekalenderen min på gulvet, delvis ribba for godsaker. Helsike, den hunden er rimelig nærme på å havne på Finn i dag!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 02-12-20, 17:19   #102
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg kan oppdatere fra jobbfronten at jeg er i dialog med arb. giver om sluttavtale, selv om jeg ikke får gå asap, så det er ett steg i riktig retning iallefall.

Så fint! Håper det blir en bra avtale.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 07:54   #103
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg har ikke vinterjakke...


Fordi ambulansen klippet både opp den og den fine ullgenseren min (favoritt) for å få lagt inn veneflon i går men men de fikk stoppet anfallet..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 08:55   #104
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Besteforeldre som BARE gnåler til barnebarna om hvor fælt det er at de sjekker telefonen fordi da betyr det at de ALLTID BARE sitter på telefonen og ikke har noen interesser og ... . Flere som har det sånn? Eldste facetimer og chatter mye med venner og vi må innimellom si at nå er det nok, men samtidig er jeg glad for antall venner (vi har nemlig opplevd før at det ikke var så mange som var interessert i vennskap) og skjønner at det er sånn de har mye av kontakten nå. Noen andre som har det sånn og hvordan håndterer dere det?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 08:57   #105
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ikke akkurat sånn (besteforeldrene sitter også på mobilen ), men jeg har lav terskel for å si fra, i alle fall til mine egne foreldre, hvis de gnåler på ungene om ting jeg ikke er enig i.

Så i ditt tilfelle hadde jeg forklart for besteforeldrene hvorfor de sitter med telefonen, og hvorfor jeg synes at de må få lov til det. Og at vi har regler for når de ikke skal se på telefonen, som f.eks ved matbordet, eller ved felles aktiviteter, som f.eks når de spiller brettspill eller kortspill, eller ser på film sammen med andre.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 09:40   #106
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Gnåling er ikke greit. Men det er heller ikke greit (for folk i noen aldre) å sitte og sjekke og taste når de er i samvær med andre. Da skal man i hvert fall unnskylde seg, og si, "oi, den må jeg sjekke, 2 sek", gjøre det man skal, og legge telefonen tydelig til sides etterpå. Syns JEG.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 09:46   #107
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Enig med deg i det Polyanna. Jeg er også litt opptatt av det at folk skal prioritere dem de er fysisk sammen med, spesielt når det er noen man ikke møter så ofte. Ungene ser vennene sine ganske ofte, og når de da har besøk av søskenbarn eller andre i familien så trenger de ikke bruke tid på vennene sine akkurat da. Men hvis det er mer langvarig samvær så kan det være greit med noen kjøreregler, for det må være greit at ungdommene sitter med mobilen hvis besøket er opptatt med noe annet, ser TV, snakker med de andre voksne om noe som ikke angår ungdommene e.l. Men når man faktisk er samlet, som ved måltider, kaffebord eller andre aktiviteter, så kan man godt fokusere på de andre som er der.

Mamma kan godt finne på å ta fram telefonen og chatte med venninner mens hun og jeg sitter sammen på kafe (hun skal sikkert fortelle dem at hun er på kafe med meg, hva vet vel jeg), og det synes jeg er skikkelig irriterende. Det gjør ikke engang 15-åringen min.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 20:37   #108
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hesten vår er fortsatt ikke bra i beina sine etter operasjonen. Alle er knust og vi vet ikke hva vi skal gjøre

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 20:52   #109
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så trist Billa.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 21:01   #110
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så trist, Billa.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 21:20   #111
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hesten vår er fortsatt ikke bra i beina sine etter operasjonen. Alle er knust og vi vet ikke hva vi skal gjøre

Oj, så grusomt. Det er det verste med å ha dyr.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 21:24   #112
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så trist Billa. Hva sier veterinæren?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 22:24   #113
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så trist Billa. Hva sier veterinæren?

Veterinæren har forsikret oss om at hun helt sikkert ikke har vondt i det daglige, og det er viktigere enn alt annet, tross alt. Hun er imidlertid bøyehalt, og nå er hun bøyehalt også i andre ledd enn der vi fikk gjennomført ortoskopi.etter sommeren. Nå må vi finne en løsning som innebærer at hun kan ha et bra hesteliv videre - men hun er ferdig som spranghest og vi tenker at vi pensjonerer henne til kose-/selskapshest. Storesøster skal i militæret om kort tid, og vi har dårlig tid på å finne en ny eier som gir god magefølelse, men vi prøver i det lengste å unngå avlivning så lenge livskvaliteten hennes er god.

Det er så uendelig trist, og denne hesten, med den fantastiske personligheten, har gitt utfordringer fra dag 1. Storesøster har jobbet beinhardt for å følge opp, rehabilitere, trene opp etter skader, passe på og stelle godt - og jeg synes det er så hjerteskjærende å se henne være så bekymret på vegne av sin aller beste hestevenn

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 22:27   #114
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Veterinæren har forsikret oss om at hun helt sikkert ikke har vondt i det daglige, og det er viktigere enn alt annet, tross alt. Hun er imidlertid bøyehalt, og nå er hun bøyehalt også i andre ledd enn der vi fikk gjennomført ortoskopi.etter sommeren. Nå må vi finne en løsning som innebærer at hun kan ha et bra hesteliv videre - men hun er ferdig som spranghest og vi tenker at vi pensjonerer henne til kose-/selskapshest. Storesøster skal i militæret om kort tid, og vi har dårlig tid på å finne en ny eier som gir god magefølelse, men vi prøver i det lengste å unngå avlivning så lenge livskvaliteten hennes er god.

Det er så uendelig trist, og denne hesten, med den fantastiske personligheten, har gitt utfordringer fra dag 1. Storesøster har jobbet beinhardt for å følge opp, rehabilitere, trene opp etter skader, passe på og stelle godt - og jeg synes det er så hjerteskjærende å se henne være så bekymret på vegne av sin aller beste hestevenn

Det er så uendelig vondt

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 11:44   #115
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg er så inderlig lei unger som bare sier vet ikke, sikkert uansett hva en spør om.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 12:28   #116
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Altså jeg skjønner at det ikke er så lett å være dyrlege, men å inseminere på et drøyt tre mnd gammelt foster er jo en bragd. Heldigvis gikk det fint med fosteret for kalven ble født i dag. 80 dager før det sto i våre papirer at den skulle komme. Alt gikk vel men det kunne fort gått veldig galt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 13:06   #117
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Tomt for nellik. Midt i pepperkakedeigen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 13:14   #118
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tomt for nellik. Midt i pepperkakedeigen.

Du kunne fått av meg. Jeg kjøpte en ny pakke og hadde to åpna i skapet. Så nå har jeg nok til 10 år med pepperkaker. Minst.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 13:18   #119
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Altså jeg skjønner at det ikke er så lett å være dyrlege, men å inseminere på et drøyt tre mnd gammelt foster er jo en bragd. Heldigvis gikk det fint med fosteret for kalven ble født i dag. 80 dager før det sto i våre papirer at den skulle komme. Alt gikk vel men det kunne fort gått veldig galt.

Gratulerer med overraskende (antar jeg) kalv

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 13:26   #120
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Gratulerer med overraskende (antar jeg) kalv

Takk takk. Gikk jo bra. Men mora har slett ikke fått den oppfølginga hun skulle, siden det fortsatt var leeeenge til kalven skulle komme. Men med litt ekstra TLC blir hun rund og fin igjen raskt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no