Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Abort eller ikke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 19:28   #21
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg er for selvbestemt abort, og det har jeg alltid vært. Synes likevel det burde opplyses bredere, bedre og hyppigere om bruk av prevensjon for unge. Er også enig med HI, at det burde vært et krav til samtale med for eksempel en psykolog i forkant.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 19:47   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg har faktisk lempa på kravene med årene. Litt mer forståelse for andres situasjoner, og sånt noe. Dog, måten det blir brukt som prevensjon på synes jeg er forkastelig, og jeg mener at man skal ha veldig tungtveiende grunner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 19:51   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Ja, absolutt. Jeg skjønte det rett og slett ikke da jeg var yngre.

Jeg er imot abort.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 19:55   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg har alltid vært for selvbestemt abort, og har alltid vært temmelig sikker på at jeg ikke ville komme til å ta abort selv. Jeg har en mer nyansert oppfatning av hvorfor og på hvilken måte jeg mener disse tingene nå enn for tyve år siden, og har tenkt mye mer rundt det problematiske ved abort, men jeg har ikke endret mening.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 19:57   #25
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Abort eller ikke

Som 16 åring så var jeg nok motstander av abort, hvis det ikke var en veldig god grunn. (voldtekt, incest og sånt)
I dag er jeg for selvbestemt abort, vet hva alternativet kan være. Og selv om jeg ikke anser det som en god grunn, så kan det være gode grunner for andre. Men synes nok det er trist at mange bruker abort som prevansjonsmiddel.

Har alltid sakt at jeg kom aldri til å ta abort, sikkert fordi vi har strevd i over 20 år for å få våres barn, men i dag vet jeg ikke, skulle jeg blitt gravid nå, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, er 41 år, har 4 barn, og har hormonspiral, så det er nok mulig vi hadde diskutert abort da, men vet ikke om jeg hadde klart å gjennomføre det.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 19:58   #26
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Eg er for sjølvbestemt abort, men er ganske sikker på at eg ikkje hadde klart å gjennomføre ein abort sjølv. Då måtte det ha vore liv om å gjere. Tidlegare forveksla eg mitt personlege standpunkt til å gjennomføre abort med det prinsippielle synet på abort, så då var eg motstandar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:13   #27
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abort eller ikke

Dersom jeg skulle bli gravid på tross av prevensjon skal det mye til før jeg eventuelt tar abort. Jeg tror det eneste som vil gjøre at jeg tar abort er at barnet jeg venter er så sykt at det mest sannsynlig ikke overlever fødselen.

Hva andre gjør er opp til dem, men jeg stusser på at man tar abort fordi det er tvillinger eller fordi barnet har en liten skavank av noe slag.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:20   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg er for selvbestemt abort, har alltid vært i mot det helt til jeg sto i en situasjon hvor det ikke var noen annen utvei. Da endret jeg mening.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:23   #29
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg syns det er vanskelig å svare på om jeg er for eller imot abort.
Jeg er nok egentlig imot abort, men så skjønner jeg jo at man må ha lov om selvbestemt abort i Norge.
Jeg syns bare at det er så ufattelig trist at så mange tar så lett på det.

For min egen del så kunne jeg aldri tatt abort om det ikke var snakk om voldtekt, incest eller fare for liv og helse.
Jeg har hatt samme syn på saken siden jeg var 14-15 og la meg opp en mening.

Jeg er selv i en situasjon nå som sier at hvis jeg blir gravid igjen, kan jeg risikere å bli dødssyk. I verste fall må jeg velge mellom meg og barnet. Det er ikke engang sikkert at jeg blir syk før langt ut i svangerskapet..
Tanken på ett slikt valg gjør meg uvel.. og jeg er faktisk ikke engang sikker på om jeg kunne svart ett klingende klart ja for abort i en slik situasjon. Mulig jeg hadde tatt sjansen... hvis legene mente det var en mulighet for at det skulle gå bra.
Men, jeg er nok litt ekstrem i synet også da.. det innrømmer jeg.

Når det er sagt, så respekterer jeg de som tar abort i omgangskretsen min. Jeg dømmer dem ikke, men jeg forstår ikke valgene deres.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:24   #30
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg syns det er vanskelig å svare på om jeg er for eller imot abort.

Jeg er heldig, jeg synes det er lett.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:29   #31
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg er helt klart for selvbestemt abort. Men jeg tror ikke jeg kunne tatt en selv. Da jeg var yngre trodde jeg nok det ikke var noe problem, om jeg skulle blir gravid (gikk alltid på prev) . Men etter jeg selv har fått barn....ja da blir holdningene litt forandret.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:37   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Bytt ut 16 med 19, så har du meg også.
Jeg syntes selv jeg hadde svært tungtveiende grunner til å gjøre som jeg gjorde den gangen, og de grunnene virker like gode i dag.
Det var en vanskelig situasjon der abort sto som det eneste rette alternativet for meg, og jeg har aldri angret på min avgjørelse.
Faktisk har jeg tenkt på hva som kunne vært situasjonen i dag om jeg ikke hadde gjort det, og den tanken er mer skremmende.

Jeg står fremdeles ved mine tanker om emnet fra den gang, selv etter at jeg har fått et høyst planlagt og ønsket barn.

Der har du meg også. Jeg har aldri angret på den avgjørelsen - verken etter flere år som ufrivillig barnløs eller etter at jeg omsider ble mor.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:38   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg har alltid vært og er fremdeles for selvbestemt abort.

Allikevel må det sies at jeg synes aborttallene i Norge i dag er for høye. Jeg skulle ønske at folk var mer påpasselige med prevensjon og jeg skulle ønske at flere kunne velge å bære frem barnet selv om det ikke passet helt optimalt med "timingen".

Men så er det etter min mening mange gode grunner til å ta abort også, så jeg synes dagens lovgivning er korrekt.

Vi er egentlig veldig ferdige med barneproduksjon, men tror ikke at jeg kunne tatt abort om jeg skulle blitt gravid i dag. Jeg håper inderlig at jeg slipper den problemstillingen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:15   #34
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Føler dere annerledes rundt abortspørsmålet etter at dere har fått egne barn?

Uten tvil. Men kanskje på en annen måte enn det du mener. Jeg har et mer nyansert syn på abort nå som 35-åring enn jeg hadde som prinsippfast 20-åring.

Jeg rystes over saken du refererer til, men da jeg ble gravid i vinter - helt uventet (tidligere ufb), måtte jeg gå noen runder med den graviditeten. Jeg følte meg veldig fanget av livet all den tid jeg var fornøyd med de to jeg hadde fått og gledet meg over at småbarnstiden var på hell. Jeg måtte faktisk si til meg selv at jeg hadde et valg. Først da kunne jeg kjenne på at jeg (personlig) egentlig ikke hadde det valget likevel. For meg ble timing og antall planlagte barn ikke grunner gode nok til å terminere svangerskapet.

Men jeg forstår faktisk at det skjer, og når loven er som den er, går det ikke an å sette seg til doms over andre. Da får man heller engasjere seg politisk for å endre loven.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:19   #35
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg er for selvbestemt abort, og har alltid vært det. Det eneste jeg har endret meg på, er at jeg før sa at jeg aldri komt il å ta abort. Nå er jeg vel i grunn ganske klar over at det er noe man faktisk ikke vet, før man står med bena godt plantet i situasjonen.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:24   #36
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg er for selvbestemt abort, har alltid vært det og kommer nok ikke til å forandre mening i overskuelig framtid. Da måtte i så fall mitt livssyn forandres dramatisk og det kan jeg ikke forestille meg at det skal gjøre foreløpig.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:27   #37
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.993
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg var mere sikker da jeg var yngre, på at selvbestemt abort var riktig, men ikke noe som jeg kunne gjøre. Nå tror jeg at jeg ville tatt abort hvis jeg hadde blitt gravid.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:29   #38
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg var mere sikker da jeg var yngre, på at selvbestemt abort var riktig, men ikke noe som jeg kunne gjøre. Nå tror jeg at jeg ville tatt abort hvis jeg hadde blitt gravid.

Hovudgrunnen til at eg skal sterilisere meg når eg er ferdig med barneproduksjon er nettopp dette. Eg vil ikkje stå i den situasjonen at abort er eit alternativ.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:38   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg har alltid vært for retten til selvbestemt abort, og jeg ble om mulig enda mer for det etter å ha diskutert det med mine irske venner ...
Jeg tror ikke at jeg selv er i stand til å ta abort, men det er vanskelig å si uten å være i situasjonen der det kunne bli et tema. Om en ser bort fra at det skulle være pga. liv/helse etc. Det er en helt annen sak.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:40   #40
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.993
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Hovudgrunnen til at eg skal sterilisere meg når eg er ferdig med barneproduksjon er nettopp dette. Eg vil ikkje stå i den situasjonen at abort er eit alternativ.

Ja, det gjorde jeg også, så det er nokså hypotetisk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no