Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg ønsker meg en hagebenk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 15:03   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg en hagebenk

En som kan stå ute hele året. Jeg har ingen preferanser på hvordan den skal se ut enda, men hadde håpet noen her kunne vise meg noen bilder eller fortelle meg hvor jeg kan finne fine hagebenker. Pris har noe å si. Ideelt sett ville jeg overtatt en gammel en med innebygget sjarm. Kanskje noen her inne har en stående som bare tar opp plass?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 15:36   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Bare benk, eller benk&bord?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:39   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Bare benk. I utgangspunktet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 21:43   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Skal den være i treverk eller i metall?
Jeg går ut i fra at siden du sier

Sitat:

Pris har noe å si

så er kanskje en benk laget av håndverker litt over det du vil legge i en benk? I bloggen min her finner du bilde av en (link direkte til innlegget) jeg kjøpte nå i høst. Jeg er storfornøyd, men det var kanskje ikke en slik du tenkte på?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:01   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Den var kjempestilig, Bobbelur. Har du lyst å fortelle hva du gav for den?

Jeg har ingen preferanser på om den skal være i tre eller metall - jeg synes det er vanskelig å finne egnede kandidater i begge kategorier. Faktisk synes jeg det er vanskelig å finne hagebenker generelt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 08:16   #6
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Jeg kan godt fortelle det - den kostet meg 6000 kr. Vel, egentlig koster den oss det dobbelte, for min kjære 'tar hevn' for kjøpet ved å handle hi-fi for like mye.
Vanlig pris for den benken er vel 7500 tror jeg, og så kommer frakt i tillegg. Jeg kjøpte den på Rennebumartna til martnaspris og fikk den kjørt til Lillestrøm siden de skulle på messe der. I tillegg hadde jeg formidlet et salg til dem via bloggen tidligere i år - mulig det var derfor de var så medgjørlige på frakt og slikt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 08:17   #7
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Glemte å si at den finnes også i en litt større variant. Mye flottere og mer forseggjort, og helt klart mye dyrere. Den koster da minst 11000.

Frank Smed heter de som lager benkene og de befinner seg i Oppdal.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:16   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Jeg fant en på loppemarked i dag!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:30   #9
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg fant en på loppemarked i dag!

Gratulerer!! Hvordan ser den ut? Hva måtte du gi for den?

Bilde?

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 23:38   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker meg en hagebenk

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Gratulerer!! Hvordan ser den ut? Hva måtte du gi for den?

Bilde?

Den har smijernsramme med fastskrudde treplanker i sittedel og rygg. Vi må tighte den til litt og muligens skifte plankene ved tid og stunder. Gav 200 kroner.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no