Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken adventskalender i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-20, 10:45   #121
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Men altså, om det er lenge å vente på julekalender - hvorfor ikke... DENNE!?!?

https://www.jingdezhongchen.com/prod...Z_J3hNvZQl-m_g

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:14   #122
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg fikk lyst til å kjøpe kalender med Harry Potter-sokker til sønnen min, som en nostalgisk gest. Men sokkene var ikke store nok til størrelse 46, og dessuten i polyester.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:36   #123
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg fikk lyst til å kjøpe kalender med Harry Potter-sokker til sønnen min, som en nostalgisk gest. Men sokkene var ikke store nok til størrelse 46, og dessuten i polyester.

Jeg har bestilt denne til 11-åringene mine. Blodfans av Harry Potter trumfer polyester.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:40   #124
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har bestilt denne til 11-åringene mine. Blodfans av Harry Potter trumfer polyester.

Jeg kunne også vært der, men FOR SMÅ sokker i polyester blir å gå for langt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:43   #125
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kunne også vært der, men FOR SMÅ sokker i polyester blir å gå for langt.

Jeg er helt på linje med deg der, altså.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 12:27   #126
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg fikk lyst til å kjøpe kalender med Harry Potter-sokker til sønnen min, som en nostalgisk gest. Men sokkene var ikke store nok til størrelse 46, og dessuten i polyester.

Hvor?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 12:33   #127
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har bestilt denne til mannen: https://nettbutikk.nettavisen.no/pro...e-julekalender

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 13:46   #128
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har bestilt denne til mannen: https://nettbutikk.nettavisen.no/pro...e-julekalender

Og litt til deg, siden det er to biter i hver luke?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 14:29   #129
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Takket være dere har jeg bestilt kalender til meg selv. I fjor hadde jeg den minste fra Rituals. I år blir det den største. Fordi jeg føkkings fortjener det.

Bobbelur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 15:52   #130
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Og litt til deg, siden det er to biter i hver luke?

Om jeg får en Rituals som jeg fikk sist år så får jo han glede av den også. Jeg blir helt strålende vakker av den.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 15:56   #131
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Om jeg får en Rituals som jeg fikk sist år så får jo han glede av den også. Jeg blir helt strålende vakker av den.

Han er altså bare så heldig, han får både vakker og lykkelig kone (man blir jo lykkelig av å få sjokolade av noen hver dag)

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 00:29   #132
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har forhåndsbestilt Kusmi te sin julekalender og gleder meg allerede

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 16:54   #133
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

En av døtrene har kjøpt adventskalenderen til Makeupmekka. Er det noen som har erfaring med den?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 17:04   #134
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Om det er den samme som i fjor, så er den helt OK. Jeg plukka den i stykker og tok ut ting som var for voksenhud (rynkekremer og slikt) og pakket ned i egne poser og satt sammen med småting kjøpt på Wish. For en 12-åring var det himmelen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 17:29   #135
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Mine hadde fra makeupmekka i fjor, de var strålende fornøyd.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 19:50   #136
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

så fint å høre at dere har positive erfaringer

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-20, 00:43   #137
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Dette er alltid skummelt for meg som er lettpåvirkelig. Nå er den store kalenderen fra Rituals i hus.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 18:32   #138
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har bestilt en Harry Potter-kalender fra Platekompaniet til ungene. De får ha den på deling og åpne annenhver dag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 19:41   #139
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Dette er alltid skummelt for meg som er lettpåvirkelig. Nå er den store kalenderen fra Rituals i hus.

Den har jeg kjøpt i bursdagsgave til svigerdatteren min. Ble et skikkelig adventskalenderår, dette.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 20:17   #140
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har kjøpt sjokoladekalenderen fra Jentene på tunet til meg selv etter å ha lest denne tråden.


Sist redigert av Shun : 18-10-20 kl 20:25.
Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no