Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford S-Max vurderes å kjøpes

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 20:03   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ford S-Max vurderes å kjøpes

Vi vurderer å bytte ut vår Opel Astra stasjonsvogn med en Ford S-Max i disse dager.
Noen som kan fortelle meg litt om denne type bil?
Fordeler og ulemper.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 20:16   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford S-Max vurderes å kjøpes-

Vi skal kjøpe oss en S-max bare vi får solgt bilen vi har nå. S-maxen er bare genial syns jeg. Du får kjøreegenskapene til en vanlig personbil + fleksibiliteten til større flerbruksbiler. Den er fin å se på, god å kjøre, har plass til inntil 7, ja i det hele tatt veldig bra.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 20:20   #3
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ford S-Max vurderes å kjøpes-

Jeg er veldig glad i vår bil. Vi kjøpt S-maxen i februar 07 og jeg kan ikke finne de store feilene eller tingene som plager meg. Vi har god plass til alle tre barna, og vi får til og med en vogn(buggis) og noen bager når alle 7 setene er oppe.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 20:31   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ford S-Max vurderes å kjøpes-

Det har vært en del problemer med 140 Hk TDi-motoren med partikkelfilter. Diesel trenger ned i veivhuset og tynner ut olja, og det lukter konstruksjonsfeil av hele greia. Men det gjelder såvidt jeg vet bare den motoren.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no