Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Bruker du badehåndkledet flere ganger?
Selvsagt 294 90,74%
Nei, æsj! 28 8,64%
Bryr meg ikke. Det er ikke jeg som vasker klær uansett 2 0,62%
Deltakere: 324. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 11:59   #141
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Vi bruker det bare en gang og legger det til vask. Tar et par håndklevask i uka. Men om jeg er på hotell bruker jeg håndkleet flere ganger.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 13:12   #142
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkledet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg bruker to små, ett til håret og ett til kroppen.
Det til håret bruker jeg to ganger, det andre går rett i vask.

Signerer denne jeg. Bruker de små. Mannen derimot bruker de svære og skifter hver dag

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:02   #143
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jeg bruker ett til håret og ett til kroppen. Bruker dem flere ganger, men pleier vanligvis ikke å telle hvor mange ganger.
Bruker de kanskje 2-5 ganger før jeg vasker dem

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:18   #144
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Har ikke akkurat telling på hvor lenge jeg bruker det i slengen, men rundt en uke kanskje. Har et eget til håret og det varer lenger da jeg ikke vasker håret mer enn et par ganger i uka.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:19   #145
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Ja det gjør jeg. Jeg bruker det jo etter at jeg har vasket meg så da regner jeg med at jeg i utgangspunktet er ren.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:36   #146
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Vi er flergangsbrukere.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:03   #147
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Bruker det flere ganger ja. Man er jo ren, både her og der, etter en dusj, så jeg ser ikke det helt store problemet.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:10   #148
snus
Fullverdig medlem
 
snus sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 39
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Nei bruker de bare en gang

__________________
snus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:28   #149
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Bruker de flere ganger ja, og bytter etter behov. Men når jeg vasker håndklær så samler jeg sammen alle, så da kan det hende mannens bare har vært brukt en gang, for jeg følger ikke med når han skifter.Jeg vasker ikke så ofte som en gang i uka nei

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:29   #150
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Klart vi bruker håndkleene flere ganger! Så lenge man ikke gnir seg tørr med dem men trykketørker i stedet, blir det ikke så mye hudceller og slikt på dem. Det får man sørge for å få av i dusjen. Føttene lufttørker raskt når det er badematte og varmekabler.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 09:48   #151
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkledet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Bruker det samme dusjhåndkleet flere ganger. Jeg har et stort til kroppen og et lite til håret. Håndklærne har faste knagger, så det blir ikke rotete på badet.

Jepp - signerer enkelt og greit!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:22   #152
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Men altså, "tørker seg på intime steder..."? Man er da nyvasket og ren? Og dessuten er de, som Bequis sier, best å trykktørke, ikke gni. Det anbefales å tørke huden forsiktig. Vil man kvitte seg med døde hudceller er det vel best å gjøre det i dusjen og ikke utenfor, bruke dertil egnet redskap, som en skrubbedings og skrubbekrem, feks.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:41   #153
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkledet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Bruker det et par ganger før jeg skifter det. Samme gjør mann og barn. Eneste gangene jeg kanskje skifter hver gang er når jeg har mensen....

Samme her! Eller om det skulle brukes til og tørke opp på gulvet, hender det blir litt vann utover...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:41   #154
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men altså, "tørker seg på intime steder..."? Man er da nyvasket og ren? Og dessuten er de, som Bequis sier, best å trykktørke, ikke gni. Det anbefales å tørke huden forsiktig. Vil man kvitte seg med døde hudceller er det vel best å gjøre det i dusjen og ikke utenfor, bruke dertil egnet redskap, som en skrubbedings og skrubbekrem, feks.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 17:48   #155
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jo, man er nyvasket og ren, men tissen og rumpen er fremdeles tissen og rumpen.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:03   #156
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jo, man er nyvasket og ren, men tissen og rumpen er fremdeles tissen og rumpen.

Så prippen du er, jålejente. Gnir du deg intenst og lenge i skrittet mens du har mensen OG diaré, da kans jeg skjønne at du vil bytte daglig, men hallo? En nyvasket rompe er da gullande rein? Min er i hvertfall et.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:11   #157
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Herregud!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:24   #158
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Så prippen du er, jålejente. Gnir du deg intenst og lenge i skrittet mens du har mensen OG diaré, da kans jeg skjønne at du vil bytte daglig, men hallo? En nyvasket rompe er da gullande rein? Min er i hvertfall et.

Jeg nekter å svare på et så disgøsting spørsmål.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:24   #159
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Herregud!



Man kan vel heller ikke ha munnsex litt utpå kvelden, dersom man synes det er skittent med et badehåndkle som har vært bortom dotten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:25   #160
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg nekter å svare på et så disgøsting spørsmål.

Jeg ler meg i hjel av den fisefine Skremmern. Jeg hadde ikke trodd du var slik ei dokke.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no