Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 10:22   #481
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg forsto artikkelen slik at de tok bilde av henne nettopp fordi hun var så lys blandt de mørke. Fordi de trodde det var uvanlig.

Jeg bare mener at sjangsen for at det skal være Madeleine, er vel svært liten, når man vet hvor mange lyse barn det faktisk finnes i Marokko, er.

Selvsagt er sjansen liten, men de andre to observasjonene av en engelsktalende jente som spør etter mamma, er jo nok til at det bør sjekkes.

Jeg synes ikke antallet lyse barn som gjør det usansynlig, men settingen jenta er i.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:24   #482
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det er jo ikke snakk om at hun er bare lys da. Hun ligner jo på Maddie.

Ja. Veldig.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:25   #483
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg gjentar: Jeg skrev alle kjenne barna sine søvnrytme! Og skrev videre at jenta mi reagerte likedan som tvillingene.

Og om noen velger å dope ned barna. Så betyr da ikke at dem ikke kjenner barna sine. Men dem velger å gjøre noe som ikke MANGE andre ville ha gjort.

Jeg er stekt uenig. Hvordan kan man kjenne til barnas søvnrytme hvis man har for vane å dope dem ned om kvelden? Trenger ikke å gå så drastisk til verks, engang. Hvis man f.eks. ikke responderer på gråten i den spede begynnelse? Eller hvis man ikke hører gråten fordi man sitter på en restaurant 100 meter unna, evnt. i et helt annet rom langt unna barnerommet i sin store villa? Eller hvis man har nanny?

Neidu, slike påstander blir like talentløse som "enhver mor vet best for sitt barn". Du aner ingenting om hva de kjenner til og ikke, så å bruke "foreldrene kjenner sitt barn best" som motergument til løgnene Olympia viser til, blir for dumt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:26   #484
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er stekt uenig. Hvordan kan man kjenne til barnas søvnrytme hvis man har for vane å dope dem ned om kvelden? Trenger ikke å gå så drastisk til verks, engang. Hvis man f.eks. ikke responderer på gråten i den spede begynnelse? Eller hvis man ikke hører gråten fordi man sitter på en restaurant 100 meter unna, evnt. i et helt annet rom langt unna barnerommet i sin store villa? Eller hvis man har nanny?

Neidu, slike påstander blir like talentløse som "enhver mor vet best for sitt barn". Du aner ingenting om hva de kjenner til og ikke, så å bruke "foreldrene kjenner sitt barn best" som motergument til løgnene Olympia viser til, blir for dumt.

Beklager jeg viste ikke at du har inside informasjon og kjenner til familien RL. Og er ofte med dem på kveldene og vet hva dem driver med hver kveld.
Så jeg trekker tilbake det jeg har sagt!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:27   #485
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Neivell.

Poenget er at jeg synes det paret hadde en tåpelig grunn for å ta bildet, fordi hun var en "lys unge blandt mørke sigøynere". Dersom de visste noe om Marokko i det hele tatt, hadde de ikke sagt noe. Eller tatt bildet i det hele tatt.

Jeg visste heller ikke at man kunne finne så lyse barn i Marokko..har ikke vært der heller, jeg da. Uansett så er det jo kjempeflott at folk er våkne, gjør sine observasjoner og melder ifra. Hvis det skulle vise seg å være Madeleine, så er det jo helt fantastisk at de tok seg bryet med å ta det bildet.

Hvis alle gav blanke, så vil jo ingen finne noe som helst.......!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:27   #486
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg forsto artikkelen slik at de tok bilde av henne nettopp fordi hun var så lys blandt de mørke. Fordi de trodde det var uvanlig.

Jeg bare mener at sjangsen for at det skal være Madeleine, er vel svært liten, når man vet hvor mange lyse barn det faktisk finnes i Marokko, er.

Javisst, jeg er helt enig med deg!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:31   #487
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Nei, men jeg blir oppgitt av generalisering, og at man tror det ikke finnes lyse barn i Afrika.

Ja, alle er jo så dumme når det kommer til andre land, religion og hudfarge og sånn.
Da er nabbe den man spør.

Sorry, men du virker mer og mer fanatisk.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:41   #488
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg synes i grunnen ikke hun lignet veldig på Madeleine.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:42   #489
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ja, alle er jo så dumme når det kommer til andre land, religion og hudfarge og sånn.
Da er nabbe den man spør.

Sorry, men du virker mer og mer fanatisk.

Bare man ikke er enig med deg, hopper du opp med boksehanskene med en gang...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:43   #490
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg synes i grunnen ikke hun lignet veldig på Madeleine.

Jeg klarer ikke se det, bildet er for kornete. Noe kanskje, fordi hun har slett hår, ser det ut som.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:44   #491
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Beklager jeg viste ikke at du har inside informasjon og kjenner til familien RL. Og er ofte med dem på kveldene og vet hva dem driver med hver kveld.
Så jeg trekker tilbake det jeg har sagt!

Du er ikke blant de smarteste, er du? Du skriver at foreldrene kjenner søvnrytmen best.

Jeg er uenig, og tar utgangspunkt i alle småløgnene Olympia viser til. Først sover tvillingene som steiner hele natten, i neste øyeblikk er de våkne og vekker Madeleine.

Det er bare du som påstår noe med sikkerhet her, og det er at alle foreldre kjenner sine barn best. Og jeg påstår da at det ikke nødvendigvis er sant, og viser til noe vi beviselig vet med sikkerhet, nemlig at foreldrene tyr til neddoping. Vi vet ikke hvor ofte de gjør dette, vi vet heller ikke så mye mer om forholdene hjemme, men eksemplene mine er alle med på å motbevise ditt generelle utsagn: at alle foreldre kjenner sine barn best. Jeg ramser så opp faktorer som kan være med å forkludre foreldrenes kunnskap om sine barn; som f.eks. dop, Ferber (for det er jo ingenting stabilt over den søvnen foreldrene oppnår med den metoden), barnerommet kan være langt unna oppholdsrommet, eller kanskje det er den innleide nanny'en som kjenner barna best.

Igjen, jeg sier ikke at det er sånn, (bortsett fra dopen, da), men at det kan være tilfelle, men som nevnt tidligere kjenner vi ikke til forholdene, og kan derfor ikke si at jo, slik er det - foreldrene vet best, eller nei, foreldrene vet ikke best i dette tilfellet fordi de sikkert ikke tilbringer tid med barna.

Sånn, nå tok jeg frem t-skje, si fra hvis det fortsatt er uklart, så skal jeg finne frem snøplogen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:47   #492
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg klarer ikke se det, bildet er for kornete. Noe kanskje, fordi hun har slett hår, ser det ut som.

Ja, jeg mener bildet er så dårlig at det kan omtrent være en hvilken som helst unge som er lys i huden og har lyst hår.
Synes også hun ser ut til å være yngre.

Håper de snart finner henne.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:48   #493
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sånn, nå tok jeg frem t-skje, si fra hvis det fortsatt er uklart, så skal jeg finne frem snøplogen.


Det hørtes litt vondt ut. Håper vi slipper et blodbad her nå.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:50   #494
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ja, jeg mener bildet er så dårlig at det kan omtrent være en hvilken som helst unge som er lys i huden og har lyst hår.
Synes også hun ser ut til å være yngre.

Håper de snart finner henne.




Min første tanke var at barnet på bildet er yngre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 10:54   #495
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg syns heller ikke bildet lignet så veldig.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:06   #496
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du er ikke blant de smarteste, er du?

tar utgangspunkt i alle småløgnene Olympia viser til. Først sover tvillingene som steiner hele natten, i neste øyeblikk er de våkne og vekker Madeleine.


Igjen, jeg sier ikke at det er sånn, (bortsett fra dopen, da), men at det kan være tilfelle, men som nevnt tidligere kjenner vi ikke til forholdene, og kan derfor ikke si at jo, slik er det - foreldrene vet best, eller nei, foreldrene vet ikke best i dette tilfellet fordi de sikkert ikke tilbringer tid med barna.

Smart, shmart, hvem trenger da å være smart når man skal kun diskutere med deg!

Nå driver du å motsnakker deg selv. Først sier du at dem lyver så sier du at vi vet ikke om alle forholdene.

Og om du og jeg har litt vel mye tid med barna og er hjemme 24/7 så betyr da ikke at vi kjenner barna våre bedre enn dem som har ett liv utenom hjemme!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:15   #497
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Smart, shmart, hvem trenger da å være smart når man skal kun diskutere med deg!

Nå driver du å motsnakker deg selv. Først sier du at dem lyver så sier du at vi vet ikke om alle forholdene.

Og om du og jeg har litt vel mye tid med barna og er hjemme 24/7 så betyr da ikke at vi kjenner barna våre bedre enn dem som har ett liv utenom hjemme!

Nekter du for at de har løyet? Jøye! Jeg kan jo med sikkerhet snakke om løgner når foreldrene først sier en ting, for så å endre / forsnakke seg i ettertid. Og dette er fakta, Azi, foreldrene har bekreftet det i ettertid. De løy f. eks. om dopen, de sa først at de ikke hadde dopet dem ned.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:22   #498
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Min første tanke var at barnet på bildet er yngre.

Ja, ungen blir jo båret. Hvem bærer en fireåring? Og hvem er disse folka og hvorfor skulle de gå rundt og bære på en kidnappet Madeleine på en landevei i Marokko? Jeg klarer ikke helt å se logikken her.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:34   #499
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nekter du for at de har løyet? Jøye! Jeg kan jo med sikkerhet snakke om løgner når foreldrene først sier en ting, for så å endre / forsnakke seg i ettertid. Og dette er fakta, Azi, foreldrene har bekreftet det i ettertid. De løy f. eks. om dopen, de sa først at de ikke hadde dopet dem ned.


Forskjellen mellom meg og deg når det gjelder denne saken, er at du tror dem har gjort noe med barnet og at dem er dårlig foreldre for dem har dopet barna tidligere og driver med ferber og at dem kjenner ikke barna sine for dem har jobb å gå til. For meg så virker det som du tror på alt som står i avisen.

Jeg derimot tror ikke at dem har gjort noe med barnet. Tror hun har blitt kidnappet.
Selvom jeg aldri kunne ha dopet mine barn ned så er jeg ingen dommer, og vil heller ikke dømme andre som gjorde/gjør det. Jeg er ganske skeptisk til ting som står i avisen og tror faktisk ikke på alt jeg leser.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:37   #500
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Forskjellen mellom meg og deg når det gjelder denne saken, er at du tror dem har gjort noe med barnet og at dem er dårlig foreldre for dem har dopet barna tidligere og driver med ferber og at dem kjenner ikke barna sine for dem har jobb å gå til. For meg så virker det som du tror på alt som står i avisen.

Jeg derimot tror ikke at dem har gjort noe med barnet. Tror hun har blitt kidnappet.
Selvom jeg aldri kunne ha dopet mine barn ned så er jeg ingen dommer, og vil heller ikke dømme andre som gjorde/gjør det. Jeg er ganske skeptisk til ting som står i avisen og tror faktisk ikke på alt jeg leser.

Tull og tøys. Jeg har ikke sagt noe om deres uskyld i forhold til drap, eller ikke, men de er skyldige i å neglisjere barna den kvelden. Og nei, jeg tror ikke på alt som står i aviser, jeg tar bare utgangspunkt i det foreldrene har bekreftet er sant. Og jo, man ER dårlige omsorgspersoner når man doper ned barna og lar de ligge alene på et hotellrom i utlandet, mens man selv er ute og drikker mengder alkohol.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no