Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Alternativ til hvitt på stuevegger?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 11:29   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei du tar ikke feil. Alle insisterer på grått fordi det er det alle maler nå. De som malte caffe latte for en del år siden, som deretter malte eggehvit og siden enda hvitere maler grått eller greige nå.

Jeg synes gråfarger lett blir kalde. Greige er ikke kald, men jeg liker ikke de mørke tonene fra det grå i den.

Velg en fargetone du synes er fin.

Om jeg skal få lov å synse litt så synes jeg ikke du virker som en grå-dame. Jeg tenker varme og farger når jeg tenker på deg, men der kan jeg jo ta feil.


Det der er bare tull, Guava. Greige, kanskje, som alltid har eksistert, bare da som "gråbrun", (du har dog kanskje rett i at det er de som malte alt i kaffe latte som kaller fargen greige...), er så klart en motegreie, men grått på vegger er så klassisk man kan få det, omtrent.

Gleden med grått - som IKKE er brukket mot noen fargenyanse - er at du kan gi den just presis den følelsen du vil med lyssetting, hvilke tekstiler og møbelfarger du har inntil, og gulv/takfarge, og derfor er en perfekt bakgrunn for et mer fargerikt interiør enn normalen.


(Selv synes jeg mørk brun og mørk blått er flott på vegger, men det krever veldig godt lys.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 11:41   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Jeg har og hatt grått på vegg i snart 15 år jeg altså. (oj, der ble jeg gammel) - lenge før det ble en motefarge. De gråfargene jeg har hatt har ikke navn - bare kode. Jeg liker bare grått - mye av samme grunn som Maverick sier. Det er rett og slett lett å jobbe med.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:27   #43
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det der er bare tull, Guava.


Neida.
Såpass har man da fulgt med.

Etter å ha vært i boligbyttemodus og i "Jotunmodus" de siste årene synes jeg utviklingen er ganske tydelig.
Det er mye som kan kalles tidløst og grå er jammen tidløst, men det er ikke tilfeldig at de som blir lei av hvitt nå maler grått og ikke burgunder og oker som man gjorde på nittitallet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:29   #44
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

..........

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!

Sist redigert av GydaG : 11-01-14 kl 23:23.
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:31   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Neida.
Såpass har man da fulgt med.

Etter å ha vært i boligbyttemodus og i "Jotunmodus" de siste årene synes jeg utviklingen er ganske tydelig.
Det er mye som kan kalles tidløst og grå er jammen tidløst, men det er ikke tilfeldig at de som blir lei av hvitt nå maler grått og ikke burgunder og oker som man gjorde på nittitallet.

Hvis du vil generalisere er det mer korrekt å generalisere over "de som velger motefarger med navn" og "de som velger farger etter NCS-koden".

"Greige" kan sikkert kalles trendy. Grått er dog ikke trendy, og man kan neppe kalles trendnisse fordi man har grå vegger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:38   #46
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvis du vil generalisere er det mer korrekt å generalisere over "de som velger motefarger med navn" og "de som velger farger etter NCS-koden".

"Greige" kan sikkert kalles trendy. Grått er dog ikke trendy, og man kan neppe kalles trendnisse fordi man har grå vegger.

Nei ikke alle med grå vegger er trendnisser, men jeg vil påstå at trendnissene nå i større grad har grå vegger enn de hadde for fem og ti år siden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:40   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei ikke alle med grå vegger er trendnisser, men jeg vil påstå at trendnissene nå i større grad har grå vegger enn de hadde for fem og ti år siden.

Mye mulig, men de kaller fargen for "greige" eller "tidløs" eller "sober" eller "storbygrå".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:58   #48
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Jeg har grå vegger både her og der, og håper jeg er en trendnisse.

Det er sjelden jeg får med meg motegreier før det er for sent, men grå vegger har jeg jo hatt i en evighet, så nå er jeg ytterst fornøyd med å være trendy.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 13:00   #49
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Siste grå vegg ble forøvrig malt i fargen Fabrikk. Eller Industriell Grå. Døsdfin uansett. De andre har bare koder.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 16:26   #50
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Eg trur Guava tar både rett og feil. Eg likte aldri Kaffe Latte og endte opp med Eggeskall i den forrige leiligheita, i mangel på noko betre. Då vi kom til veggane her, for 2,5 år sidan, var malingsbutikkane fulle av grå-lilla-toner eg aldri hadde forestilt meg på ein vegg. Og eg fann endeleg fargar eg falt pladask for og som eg liker trivst veldig godt med. Eg elsker den litt varme Grå harmoni på den eine stoveveggen og eg synest den blå-grå Gustaviansk blå som vi har på soverommet er lun og fin, sjølv om han er blå-grå. Kobminasjonen Aubergine og Morgendis som vi har i gangen er eg og veldig glad i. Og eg synest det er veldig fint å ha fargar på veggene som er så nøytrale at det går an å ha interiør og detaljar i knasje fargar, særleg i stova.

Så ja, klart eg ikkje hadde vald gråtonar viss ikkje eg hadde lagt merke til utstillingane i malebutikkane. Men eg vel ikkje fargar fordi dei er på mote, eg vel dei fordi eg ser dei og ser at eg kan trivst i dei.

Og når det kjem til live-framvisning av Grå harmoni er det umogleg å få til noko som helst, når det aldri er dagslys.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 18:25   #51
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes helt hvitt blir veldig kjedelig og litt kaldt, men liker lyse vegger uten noe særlig gult i (ikke sånt som på prospektbildene, de er jo innmari gulaktige). Med lyse vegger har man stor frihet i forhold til å sette farger på tilværelsen med gardiner, møbler, malerier og diverse annen pynt.

Det er så mange år siden vi malte veggene i stuen at vi har Lys Antikk på veggene, den oppfyller mine kriterier om lyse men ikke gule vegger. For deg tror jeg kanskje den blir litt for lys, noe sier meg at du liker litt mer farge på tilværelsen enn det jeg gjør.

Me har magnolia. Den er nydeleg, skjærer av og til mot grønt, har mye energi i seg og skifter litt etter lyset. Eg er svært nøgd.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 18:52   #52
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Jeg synes den panelen som er på veggene er så "ruvende" (og rommet så stort), at jeg tror jeg ville hatt noe ganske rolig og behagelig der, uten at det gjør for mye av seg, som f.eks hvit lin.
Også ville jeg heller lekt litt mer med farger i den kroken der stolen står, men likevel noe som passer til f.eks hvit lin.

Edit : ser du vil ha tips om en fin hvit farge. Da foreslår jeg Chi. Den har ikke noe gult i seg, men er varm.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:41   #53
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Eit tips er forresten å be om fargeprøvar viss du er usikker på nyanser. Vi gjorde det då vi valde Aubergine i gangen, då kjøpte vi grunning og så malte vi ein planke med fargeprøve, som vi lot stå i gangen under litt skiftande lys for å finne ut om det blei for mørkt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:25   #54
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Jeg har petroleum på to vegger i et rom med mye lys. Og røde, Orange, brune og beige farger på tingene ellers.

Det kan minne litt om JOtun sin "Sandefjord" eller "signalblå" på min skjerm. Mørk blå med hint av grønt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:38   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Har sett den. Den er dødfin. Men jeg har ikke det lyset du har.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 22:09   #56
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Det ble ikke rød sofa likevel. Jeg trodde jeg skulle bestemme interiør aleine, men da hadde jeg undervurdert en åtte år gammel Plutt.

Det ble lilla sofa, faktisk. Og da tror jeg nok jeg er tilbake på grønne vegger som mulighet...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 22:19   #57
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Grått og lilla er jo superfint! Vi har ascott på kjøkkenet, den er lysgrå, en varm og lun farge.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 22:30   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Grått og lilla er jo superfint! Vi har ascott på kjøkkenet, den er lysgrå, en varm og lun farge.

Mmm. Grått er nok det som passer best til lilla... :gir-seg-aldri:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 22:31   #59
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?



Dere gir dere ikke før jeg har malt i grått, gjør dere vel?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 22:31   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativ til hvitt på stuevegger?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.



Dere gir dere ikke før jeg har malt i grått, gjør dere vel?

Nei.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no