Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ang. ekte juletrær!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 09:42   #21
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Krypdyr finner man ikke bare i nåletrær Så luft og frys/vask dyna av og til.
http://www.dinside.no/809550/det-kryr-av-dem-i-senga-di

Har vist fått krypdyr på hjernen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 09:51   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Vaske juletreet?

Nei, de småkrypene jeg ikke ser bekymrer jeg meg lite for, gitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 09:52   #23
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Vi har alltid hatt edelgran i stua, og har aldri sett noen småkryp i dem.
Men, så skal det sies at jeg ikke leter etter dem heller. Bedre å ikke vite.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:45   #24
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Så gjør vi så når vi vasker vårt tre.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 11:08   #25
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og om krypene ikke faller av, får man i det minste om ikke pene så i hvert fall rene småkryp i hus.

hehe, dette er jo en trøst da

Vi har hatt plasttre de siste 10 årene pga dette. Bortsett fra i 2008, da vi savnet lukten av ekte juletre, og ville prøve det igjen. Da vi fant en edderkopp på tur ned i en papirkurv (der barna finner godter når treet skal høstes), nektet eldstejenta å være med på høstingen (som ellers er stor stas). Derfor ble med det ene året. Nå går vi for plast igjen. Eldstejenta er fornøyd igjen, også fordi hun faktisk forbinder det å brette ut plastgreiner med jul

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:27   #26
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vaske juletreet?

Nei, de småkrypene jeg ikke ser bekymrer jeg meg lite for, gitt.

Tenk for atte ja. Man er da husmor.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:28   #27
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og om krypene ikke faller av, får man i det minste om ikke pene så i hvert fall rene småkryp i hus.

Småkrypene gir jeg i grunn beng i. Men jeg får ett RENT juletre, uten eksos og skitt.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:30   #28
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Hva gjør det vel å ha noen småkryp i juletreet når du har millioner på millioner av denne karen i senga di?



__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:33   #29
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Synes jeg ser for meg spyle og vaske treet med grønnsåpe utenfor huset
Er jo litt beryktet fra før om trangen til å bruke slangen men...

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:35   #30
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Hva gjør det vel å ha noen småkryp i juletreet når du har millioner på millioner av denne karen i senga di?



Ikke i min seng. Jeg vasket sengetøy i dag og luftet dynene ute i flere kuldegrader og etterpå hadde jeg putene i fryseren en stund så det så.
Håper på ei middfri natt

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:37   #31
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. ekte juletrær!

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Krypdyr finner man ikke bare i nåletrær Så luft og frys/vask dyna av og til.
http://www.dinside.no/809550/det-kryr-av-dem-i-senga-di

Har vist fått krypdyr på hjernen.

Jeg håper du ikke har alt for mange krypdyr i senga di, for de ser nemlig slik ut:


Midd er edderkoppdyr, og ellers finner man mange insekter i trær. Men jeg har ennå ikke opplevd å finne reptiler i juletreet.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no