Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vin til Tapas!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 16:38   #1
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vin til Tapas!

Lørdag skal jeg arrangere et surprise party for mannen her hjemme og skal servere Tapas mm. Vi blir ca 20 stk. Skal jeg følge div. ekspertråd så skal det enten serveres en tørr sherry eller hvitvin til. Jeg derimot skal ha rødvin da flertallet av gjestene er glad i det men kommer også til å ha hvitvin til de som vil.

Jeg tenkte på spansk rødvin Rioja eller en Crianza som jeg selv synes har smakt godt men tar gjerne i mot forslag.
Vinen bør vel ikke være for tung?

Hvor mange vin flasker skal jeg kjøpe til 15 som er meget glad i vin og resten bare nipper litt.
Jeg skal også servere velkomstdrink (Musserende) og cognac/likør mm til kaffen og noe annet blir det nok utpå kvelden.
Men tipper endel kommer til å nippe til litt vin utpå kvelden istedenfor drinker.

Jeg har bestilt hotell til jubilanten fra fredag til lørdag for at jeg skal få armslag og i løpet av fredagskvelden kommer hans søster og mann samt barndoms kamerat fra hjembyen og banker på hotelldøren. Mannen tror vi kun skal feire med kaffe og to gjester

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 27-07-09 kl 16:45.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no