Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-12, 00:47   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Ellers har jeg fått mye bruk for disse reglene, musikknerden som jeg er:
Gå Du Aldri Etter Henne Fissker Cissilie
og
Fader Bevare Esspen Asspen, Dessuten Gesspen og Cesspen.

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 14-06-12 kl 08:00. Årsak: Glemte D-dur
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:53   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ellers har jeg fått mye bruk for disse reglene, musikknerden som jeg er:
Gå Aldri Etter Henne Fissker Cissilie
og
Fader Bevare Esspen Asspen, Dessuten Gesspen og Cesspen.

Her er jeg litt i tvil om hva som er enklest å huske, ender man med å huske huskeregla fordi man kan det den er regle for på et vis?

Det med høyre og venstre er komplisert. Leger er helt håpløse, man må jo først bestemme seg for hvilken vei man ser verden fra før man kan snakke om høyre og venstre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:55   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.502
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Her er jeg litt i tvil om hva som er enklest å huske, ender man med å huske huskeregla fordi man kan det den er regle for på et vis?

Det med høyre og venstre er komplisert. Leger er helt håpløse, man må jo først bestemme seg for hvilken vei man ser verden fra før man kan snakke om høyre og venstre.

Eg blir ekstra forvirra, når eg står overfor folk og skal bruke høgre/venstre. Då må eg gjerne "snu meg" mentalt.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 07:19   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Her er jeg litt i tvil om hva som er enklest å huske, ender man med å huske huskeregla fordi man kan det den er regle for på et vis?

Det med høyre og venstre er komplisert. Leger er helt håpløse, man må jo først bestemme seg for hvilken vei man ser verden fra før man kan snakke om høyre og venstre.

Jeg opererte venstre hånd for litt siden. I beskrivelsen står det høyre opptil flere ganger.
Til fredag skal jeg operere høyre. Lurer på om noen blir litt forvirret da

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 17:17   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg opererte venstre hånd for litt siden. I beskrivelsen står det høyre opptil flere ganger.
Til fredag skal jeg operere høyre. Lurer på om noen blir litt forvirret da

Det er ikke uten grunn at barnekirurgene setter et svært kryss der de har tenkt å operere brokk. Altså blir enig med foreldrene om side før barnet klargjøres til narkose.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 01:00   #6
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ellers har jeg fått mye bruk for disse reglene, musikknerden som jeg er:
Gå Aldri Etter Henne Fissker Cissilie
og
Fader Bevare Esspen Asspen, Dessuten Gesspen og Cesspen.

Eg lærte Gamle Damer Aper Etter Herrer Fy (s)Cam... manglar ikkje du ein D?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:08   #7
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg lærte Gamle Damer Aper Etter Herrer Fy (s)Cam... manglar ikkje du ein D?

Ja den lærte jeg og

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 20:38   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg lærte Gamle Damer Aper Etter Herrer Fy (s)Cam... manglar ikkje du ein D?

Jo! Gå Du Aldri Etter Henne Fissker Cissilie.

Skjønner ikke hvordan den datt ut, for denne kan jeg i oppned i blinde.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:54   #9
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Lille grimme Arne trenger ris. Huskeregle for byene i aust agder.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:56   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.502
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Lille grimme Arne trenger ris. Huskeregle for byene i aust agder.

Den kan eg og, saman med Kristian maler fargerike flekker. Men eg skjønner ikkje korfor eg treng det... Er det ikkje ei med fjordar i Finmark også?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 07:00   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Den kan eg og, saman med Kristian maler fargerike flekker. Men eg skjønner ikkje korfor eg treng det... Er det ikkje ei med fjordar i Finmark også?

Alle piker liker tv? Eller noe sånt.

Månen er avtagende når kurven formes slik man starter en løkke-a, tiltagende slik man starter en løkke-t.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 12:34   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.


Månen er avtagende når kurven formes slik man starter en løkke-a, tiltagende slik man starter en løkke-t.

Men det er jo ikke riktig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 14:14   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men det er jo ikke riktig?

Jo, det er det vel? Eller skriver vi veldig forskjellig?

http://no.wikipedia.org/wiki/Astronomiske_symboler

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 02:54   #14
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Lille Grimme Arne Trenger Ris bruker jeg når jeg skal prøve å regne meg fram til hvor mange byer, og dermed ca hvor lenge, det er til jeg er hjemme. Men jeg er geografisk analfabet uten evne til å beregne tid vs avstand, så det hjelper meg ikke så mye.

Jeg finner antall dager i månedene på knokene.
Jeg stiller klokka samme vei som man flytter hagemøblene: Frem om våren, tilbake om høsten.

Men den jeg er takknemlig for at jeg IKKE har trengt enda, er nødnumrene: 113 er til medisinsk nødsentral, for 13 er ulykkestall. 110 burde vært politi fordi det rimer, men det er det ikke, det er til brannvesen. Og da blir 112 til politi.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 04:49   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Høyre og venstre er et skikkelig problem for meg. Ikke bare det å vite hva som er hva, men tidligere hadde jeg en gammeldags komfyr hvor platene var markert med 4 prikker, en av de var markert. Det er ikke få ganger jeg har slått på feil plate.

Den med mot sommeren var en skikkelig aha-opplevelse når det gjaldt å finne ut av hvilken vei klokka skal stilles.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 05:12   #16
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

An apple a day keeps the doctor away, an onion a day keeps everyone away. Sitter som støpt fra engelsktimene, men muligens hverken smart eller nyttig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 07:38   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Men den jeg er takknemlig for at jeg IKKE har trengt enda, er nødnumrene: 113 er til medisinsk nødsentral, for 13 er ulykkestall. 110 burde vært politi fordi det rimer, men det er det ikke, det er til brannvesen. Og da blir 112 til politi.

112 er politi og toll.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 08:24   #18
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.288
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Lille Grimme Arne Trenger Ris bruker jeg når jeg skal prøve å regne meg fram til hvor mange byer, og dermed ca hvor lenge, det er til jeg er hjemme. Men jeg er geografisk analfabet uten evne til å beregne tid vs avstand, så det hjelper meg ikke så mye.

Jeg finner antall dager i månedene på knokene.
Jeg stiller klokka samme vei som man flytter hagemøblene: Frem om våren, tilbake om høsten.

Men den jeg er takknemlig for at jeg IKKE har trengt enda, er nødnumrene: 113 er til medisinsk nødsentral, for 13 er ulykkestall. 110 burde vært politi fordi det rimer, men det er det ikke, det er til brannvesen. Og da blir 112 til politi.


Den med nødnummer fortalte mamma meg en "Huskeregel" på.

110 er brann. (lavest tann, kortest ord)
112 er politi.
113 er ambulanse/medisinsk nødsentral.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 11:13   #19
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.


Men den jeg er takknemlig for at jeg IKKE har trengt enda, er nødnumrene: 113 er til medisinsk nødsentral, for 13 er ulykkestall. 110 burde vært politi fordi det rimer, men det er det ikke, det er til brannvesen. Og da blir 112 til politi.


Ikke at jeg trenger det, men ungene mine får servert denne (som de synger støtt og stadig):

1 1 0 det brenner i et hull
1 1 2 tyven er på do
1 1 3 jeg har så vondt i kne

Men de husker det nå.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 07:04   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarte huskeregler man faktisk har bruk for?

Her var det mye "nyttig" å lære.

Selv sier jeg alltid "Pass, billett og penger, så har du det du trenger" før jeg skal ut å reise. Det er greit å vite at disse tingene er på plass, for resten lar seg alltid fikse på. Sistgang jeg skulle på tur sa jeg dette på vei ut døra og kom på at jeg ikke hadde pass med, så det er fremdeles nyttig. (Selv om man strengt talt verken har billett eller penger lenger.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no