Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvor lenge lever en mobil(din mobil?
0-6 mnd 4 4,65%
6-12 mnd 13 15,12%
12-18 mnd 26 30,23%
18-24 mnd 17 19,77%
over 2,5 år 26 30,23%
Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 16:46   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Jeg er vel på min tredje telefon nå - eller er det den fjerde? Og det er på omtrent ti år. Før vi kjøpte iPhone nå har jeg jeg aldri giddet å bytte fordi jeg ville ha en ny telefon, for jeg har aldri brydd meg særlig om hvilken telefon jeg har, og jeg synes de er altfor dyre i forhold til hvor (forholdsvis) lite jeg bruker dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 17:01   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Jeg er på min tredje telefon siden 2000. De to foregående har levd i hhv tre og fire år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 17:33   #43
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Jeg har hatt 5 telefoner på 13 år. Gjennomsnittet blir vel da 2,5 år omtrent. Den jeg har nå er 1,5 år gammel (en nokia 6233), og nå vurderer jeg å bytte. Ikke fordi det er noe galt med den jeg har, men fordi jeg har funnet ut at jeg vil ha en med bedre kamera. Jeg vil egentlig bare ha ny. Tror jeg er bitt av vil-ha-telefon-med-masse-funksjoner-basillen. Viljen sier ja, fornuften sier nei, økonomien sier nei, men viljen sier ja. Nevnte jeg at viljen sa ja? Blir nok ny telefon snart ja.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 19:26   #44
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Jeg bytter sånn ca når det har godt 18 mnd, har hatt både sony e og nokia. Dem kunne nok holdt mye lenger men som oftes da jeg ønsker noe annet.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 19:44   #45
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Jeg blir veldig lei etter et års tid, og kjenner ønske om en ny brenne. Akkurat nå er lysten på en iPhone stor

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 19:56   #46
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har bare hatt to. En Ericson fra 2000 til 2005 og en Sony Ericson fra 2005 og til nå.

Jeg har lest at gjennomsnitlig levealder for mobiltelefoner er 14 måneder. For en sløsing.


Dette høres ut som meg, jeg er på min andre. En Nokia fra 1999-2004, en Sony Ericson fra 2004 til nå. Byttet fordi jeg ville ha kamera. Ellers hadde den gamle sikkert fungert fint enda.


Jeg skjønner ikke at noen gidder å bry seg med å bytte tlf så lenge den virker. Jeg ringer og sender meldinger med den, ikke et smykke jeg har på meg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 20:00   #47
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Hvis jeg ikke husker feil, så er jeg på min fjerde telefon på ni år. Denne siste ble anskaffet fordi jeg mistet eller ble frastjålet den jeg hadde. Hadde det ikke vært for at den forsvant, vil jeg tro at jeg har mine telefoner i sånn cirka tre år. Grunnen til at jeg har skiftet telefoner vært at batteriene har blitt veldig dårlige.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no