Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-20, 12:49   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Tja. Våt? Vi har hatt fine dager altså, og fått feriert. Det var viktig for meg at ikke ferien bare ble en videreføring av koronatid, men at vi faktisk gjorde noe utenom det vanlige, og besøkte steder vi aldri hadde vært før. Som Horten.

Vi har hatt fjell, fjord, by og land, mye kunstopplevelser, endel familie, og jeg er egentlig ganske fornøyd. Jeg er ikke av typen som graver meg ned i plage over det som kunne vært, så jeg er ganske pragmatisk anlagt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 13:11   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Norgesferie er akkurat så oppskrytt som det ante meg. Men det må sies at norgesferie er langt lettere og bedre når man ikke er rullestolbruker. Det fordrer liksom at man kan være i aktivitet. Vi har gått mye turer. Det er jo fint. Men det er mye det jeg gjør ellers også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 14:04   #43
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Fullstendig avslappende. Været får man ikke gjort noe med. Men vi har hatt 3 uker dingleferie i nærmiljøet, spist middag ute, vært på lokale museer og "storby"-tur i Oslo.
Det mest risikoutsatte vi har gjort er togtur fra Lillestrøm til Oslo.

Har hatt en fin ferie.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 14:21   #44
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Jeg elsker å ha fri, og kunne gjøre mye eller lite som det passer meg, så sommerferie er bra uansett. I år dro vi rett etter skolen sluttet, og hadde nydelige soldager på fjellet, på Østlandet og Sørlandet. Helt vidunderlig. Så var det hjemme i Bergen med gråvær i to uker, før vi for til fjells igjen, og hadde fire dager med sol og vind. Jeg elsker høyfjellet, og vil vinne i Lotto og kjøpe hytte. Været kunne absolutt vært bedre her vest, men innenlandsferie har vært fint.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 14:34   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, lurer på, om jeg leste at Rogaland satte nedbørsrekord i juli.

Mener vi hadde en dag med sol eller noe sånn.

Jeg har storkost meg okke som. Og NÅ skinner sola (og for en time siden regnet det, og om en time regner det sikkert igjen...).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 15:19   #46
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Kald og våt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 15:37   #47
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Me var på reis i to og ei halv veke. Me kosa oss masse, til tross for kaldt og varierande vær. Men sjølv om eg har hatt fri i fire veker, så føler eg på ingen måte at ferien har gitt meg energi og pågangsmot til ein ny haust og ny vinter. Eg føler meg snytt, skuffa og matt. Eg vil tru det er post ferie-blues eller noko. Turen til sol og varme i oktober blir nok også avlyst.Dessverre er eg sånn skrudd sammen at ferie = sol og varme. Me hadde ein del fint vær i mai/juni. Og eg har håp for august, ein indian summer hadde vore midt i blinken!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 15:44   #48
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Våt, kald og avslappende, tenker jeg oppsummerer årets sommerferie. Vi har heldigvis hatt noen veldig fine dager innimellom, og fått oss noen gode turer, men jeg savnet sol og varme. Det var uansett godt med fri!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 16:30   #49
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jobbkollegaer i morgen 3.8.2020: «Hva gjorde du i sommerferien da, Inagh»

Inagh: «Jo du, jeg gikk opp fra level 35 til 38 i Pokemon Go.»

Og sånn gikk nu dagan.

Når du sier det; tror jeg gikk forbi dere i går og skjønner nå hva dere drev med.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 17:12   #50
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Tja, vått, kaldere enn vanlig sommerferier, lokalt og ellers lite spennende.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 17:22   #51
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Har det vært ferie? Har ikke jobbet så mye, men utenom det har jeg ikke akkurat kjent på noen feriefølelse. Har ikke vært noe sted, og har egentlig ikke fått gjort en skit.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 17:36   #52
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Har det vært ferie? Har ikke jobbet så mye, men utenom det har jeg ikke akkurat kjent på noen feriefølelse. Har ikke vært noe sted, og har egentlig ikke fått gjort en skit.


Jeg har kun vært hjemme og føler absolutt at jeg har hatt ferie ja.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 17:40   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har prøvd å gjøre det beste ut av det, men dette har vært en veldig forglemmelig ferie. Det er surt å få så lite igjen for dyrebare feriedager.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 17:46   #54
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har vært på ferietur i vel to uker, og har opplevd en helt ny landsdel og fått besøkt venner som bor langt unna, så jeg syns ferien har vært super.

Jeg har også fått litt alenetid hjemme og tatt med ungene til besteforeldre, så sånn sett er ikke ferien så annerledes enn andre år. Det er vel den ene uka med garantert sol og varme vi ikke fikk i år da, men det ser ut til at Østlandet tar seg av den saken denne uka!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 20:47   #55
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Årets tre midt-på-sommeren-uker skulle brukes til å begynne å pakke og rydde. Resultatet ble en pakket bananeske og en pakket flytteeske og ikke noe plukket ut til kasting eller videreformidling. I steden har det blitt mye tid med Mutter'n og Mellomste og barnebarna, samt en deilig, men alt for kort uke i Nordhuset. Egentlig helt fint må jeg si.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 22:47   #56
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har kun vært hjemme og føler absolutt at jeg har hatt ferie ja.

Jeg har hatt hyggelige hjemmeferier før, så det er ikke det som greia. Det har vært en kompleks greie med uavklart start på ferien, flere ulike planer som gikk i dass, og dårlig psykisk helse på flere i huset som har gjort at vanlige lavterskelaktiviteter som turer i nærmiljøet og oppussingsplaner har måttet bli lagt på is.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 00:26   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ok dekker vel ferien.

Jeg må oppgradere litt, den har vært helt fin.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 01:25   #58
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Fri fra jobb, men ikke ferie.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 01:54   #59
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Vi har alltid norgesferie, men i år har den vært ekstra våt. Og dyr.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 09:01   #60
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?

Den har vært helt ok, men jeg liker å bruke sommeren til andre ting enn det jeg vanligvis gjør! Det har jeg ikke fått gjort i år.
Været har jevnt over vært ganske greit, men ikke helt på topp. Jeg savner særlig varme kvelder der man kan sitte ute og lese uten ullsokker og pledd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no