Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-12, 19:31   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Jeg har hatt denne telefonen siden i sommer, og har slitt med samtalekvaliteten hele tiden. De som ringer meg hører meg dårlig, utydelig, og jeg blir stadig borte. Jeg får støtt spørsmål om jeg holder telefonen rart, har dårlig dekning og så videre. Jeg hører dem greit nok, men det er helt klart tydeligere i hustelefonen. Søsteren min har lik telefon, jeg har problemer med å høre henne også, ofte ekko blant annet. Opplever flere andre som har lik telefon samme problemet?

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:35   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Jepp, men tydeligvis ikke i den grad du gjør. Jeg får bare av og til høre at de i andre enden hører meg dårlig.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:49   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Nei det har jeg ikke opplevd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:51   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Det har ikke jeg opplevd heller. Har hatt den siden i sommer.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 20:15   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Ja, har problemer på lik linje med deg.

Mannen min holder på å bli sprø, for når han ringer så høres det ut som jeg snakker under vann til tider. Jeg hører de i andre enden godt.

Mannen har samme telefon, og har ikke problemer.

Nå er det mikrofon både oppe og nede på denne telefonen, og vi har en teori om at det kan være måten jeg holder den på, og muligens håret mitt, som forstyrrer den øverste mikrofonen.

Jeg skal bytte telefon med han litt når han kommer hjem over helga, for å se om jeg da får samme problem med hans telefon. Om jeg gjør, så er det jo noe jeg gjør galt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:28   #6
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Dere har skrudd på støyreduksjon? Se på skjermen under en samtale om det er et slags frekvenssymbol der. Er det det er støyreduksjon av (som er standard). Endres ved å trykke på touchknappen nederst i venstre hjørne under en samtale.

Lydkvaliteten for de i andre enden ble i hvert fall betraktelig bedre når jeg fikk skrudd på støyreduksjon.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:28   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Har ikke opplevd.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:31   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Jeg har ikke fått noen kommentarer på at jeg er vanskelig å høre, og jeg hører alle bra.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:42   #9
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Ingen problemer her.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:42   #10
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Dette var pussig, for en arbeidskollega fortalte om akkurat de samme problemene i går. De andre hadde trøbbel med å høre han og det var ekko. Han hadde prøvd å restarte, resette og vært to ganger i telebutikk og bedt om hjelp, uten at han har blitt klokere. Mulig det er en svakhet på noen av disse telefonene?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:51   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Mannen har denne, og han høres ut som om han snakker under vann, ja.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:53   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Ingen som har hatt telefonen inne på service for dette?

Om problemet vedvarer på min, når mannen bruker den, så sender jeg inn min. Venter i det lengste, i håp om at det er en forklaring på det hele, for det går jo så lang tid når telefonen er inne...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 22:27   #13
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Jeg har den første utgaven av Samsung galaxy S, og leverte min inn med samme problem.
Til meg ble dekslet skitet, for det var vist noe galt med det..

Ville levert den inn til service jeg

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 22:53   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Nå har jeg satt på støyreduksjon, og mannen hørte STOR forskjell. Om det hjalp mot denne under vann følelsen, det tør jeg ikke si ennå. Det skjer ikke hver gang jeg snakker med noen, så jeg vil gi det litt tid før jeg påstår noe.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 23:53   #15
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Dette problemet har jeg også. Skal forsøke dette med støyreduksjonen ja. Har lenge tenkt å sende den inn på service, med det har ikke blitt med meg. Håper dette hjelper.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:50   #16
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Hm, jeg ble litt forvirret her. Når frekvenssymbolet med strek over er borte fra skjermen, så er støyreduksjon på, og hvis det er frekvenssymbol med strek over der, så er den av?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:54   #17
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samtalekvaliteten på Samsung Galaxy S2

Jeg har ikke merket noe på min, som er ganske ny.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no