Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Djurs eller Fårup?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-20, 14:56   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Djurs eller Fårup?

Hvilket sommerland er best? Vi har et barn som tør alt og en som tør lite.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 15:06   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Til bading er fårup best, til karuseller er djurs best.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 15:22   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Enig med Chablis. Djurs er en veldig fin fornøyelsespark uansett om man tør mye eller lite.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-20, 17:20   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Mine to likte begge, men synes nok Fårup er best.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-20, 10:41   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Andre meninger? Noen som har vært der nylig og vet hvordan det er mer køer etc? Må man forhåndskjøpe?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-20, 11:37   #6
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Mine fartsmonstre sier Djurs har de tøffeste karusellene. Vi skal til Djurs nedre uke og er spent på hvordan det er der i år.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-20, 11:47   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Har ikke vært på Fårup men vi var på Djurs i 2014. Husker at jeg synes attraksjonene var voldsomme og skumle. Minsten var liten av vekst og husker jeg ville være med og holde i han....

Husker at vi stod i kø på en attraksjon som så kjempeskummel ut. Vi satt så åpent og han rakk såvidt frem til styret.. det skrek NEI i hele meg og jeg var helt på gråten men alle ville og jeg tittet rundt og så små gutter som stod i kø. Det var da det gikk opp for meg at jeg jo begynner å bli gammel.. Googlet det og ser at den heter Juvelen. https://djurssommerland.dk/forlystel...oland/juvelen/
Det var den første vi kjørte så sikkert derfor jeg husker det så godt..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-20, 17:05   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Andre meninger? Noen som har vært der nylig og vet hvordan det er mer køer etc? Må man forhåndskjøpe?

Står at man ikke trenger det lenger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-20, 21:14   #9
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Vi var i begge parkene for en halvannen uke siden.
Djurs har nok flere karuseller og et større område, badeanlegget er ikke oppvarmet.
Fårup har oppvarmet basseng (i følge reklamen ihvertfall, det regnet den dagen vi var det, så orket ikke bading)
Begge parkene krever munnbind på de største attraksjonene. Begge parkene har god smittevernhåndtering.
Fårup hadde ingen kø da vi var der, men som sagt så regnet det.
Guttene likte begge parkene godt, men om de måtte velge; Djurs.
Lengste køene da vi var i Djurs var utpå dagen, da hadde et par av attraksjonene 45 min venting. Ellers 15 min eller mindre.
Jeg syns Fårup hadde best mat. Vi spiste på Oasen hvor man kan bestille mange ulike småretter. Veldig godt. Djurs hadde mer typisk fast food. Dog noe meksikansk og pannekakeutvalg.

Hmm.. vanskelig å si hvilken park jeg likte best. Liker begge godt. Bedre badeland i Fårup, mer karuseller i Djurs. Ellers mye likt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-20, 21:16   #10
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Djurs eller Fårup?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Andre meninger? Noen som har vært der nylig og vet hvordan det er mer køer etc? Må man forhåndskjøpe?

I Djurs ønsker man at folk forhåndskjøper, da går det super raskt ved inngangen. I Fårup spillet det ingen rolle, der sitter man i bilene sine til man har kjøpt/vist billetter.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no