Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-20, 10:15   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?

Om man har en 3 år gammel iPhone, der batteriet er crap, har det noe for seg å skifte batteri? Eller er det bare å begynne å tenke ny telefon?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 11:57   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?

Jeg har en Samsung fra 2016 som jeg byttet batteri på i fjor. Den virker som gull. Den havnet tom i vannbøtta et lite sekund i Koronanedstengningen og jeg tok den opp idet den ploppet og fikk den igang igjen etter 2 dagers tørk.
Bruker den så lenge den virker.. men den lades utrolig raskt ut.

Eldste har en ny iPhone og sier at han kan bruke den i dagevis uten å lade!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:00   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?

Har med hell kjøpt batteri på Clas Ohlsson. Ellers er utfordringen med gamle epler særlig at det brått blir slutt med funksjonalitet når oppdateringene faser ut gamle tlf.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:00   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?

Min datter betalte nylig 500 kr for å få skiftet batteri på en iPhone 6 fra 2015. Hun fikk også garanti på batteriet. Det var definitivt verdt det. Batteriet var ubrukelig, men telefonen forøvrig er bra nok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-20, 12:02   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel telefon lønner det seg ikke å skifte batteri på?

Jeg hadde definitivt skiftet batteri, med andre ord. Tre år er ikke gammelt i mine øyne. Jeg eier en iPhone fra julen 2017, og den anser jeg fortsatt som ganske ny.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no